Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedipp




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: inąd.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:33, 05 Mar 2008    Temat postu:

Wała CD jest złe, przecież są ograniczenia skilli np. 4 razy na walkę no i mnie to blokuje trochę. Ja jestem przeciwny wrowadzaniu takiego rozwiązania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:48, 05 Mar 2008    Temat postu:

Ale i tak jesteś przegłosowany. A co ma ograniczenie ilości użyć skilla do cooldown? Dwie różne rzeczy. A jak cię ogranicza to musisz myśleć i walczyć tak żeby cię nie ograniczało Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:32, 05 Mar 2008    Temat postu:

"Przetrwanie w trudnych warunkach" to miałeś na myśli?? Razz
A wiecie mam taki jeden pomysł...i właściwie możnaby go chyba podpiąć do cooldown
w jednym RPG po update'cie zauważyłem, że już nie ma odpowiednika many (energii) tylko jest wskaźnik heat, który się zwiększa w miarę użyć umiejętności (nie będę mówił jak brutalne są te liczby Razz), jak nic nie robimy tzn. stoimy sobie spokojnie to on powoli opada, co się dzieje jak przegniemy??? mamy "overheat" i powoli nasze punkty życiowe spadają w stronę zera (już raz przegiąłem przez lag Razz)
Mogłoby to dotyczyć tylko niektórych umiejętności np. używających broni lub jakiegoś przedmiotu
Aha i najważniejsze, wskaźnik dopuszczalnego heat zależny byłby przykładowo od punktów życia (ewentualnie coś innego jak nie pasuje to)
Słucham opinii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 17:34, 06 Mar 2008    Temat postu:

Coś takiego jest już w umiejętnościach psionicznych... a co do Cool Downa to jestem za... ma ktoś jakieś projekty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:04, 06 Mar 2008    Temat postu:

Właśnie...tylko u psionika i nazywa się to bólem głowy, który nie minie od tak "jak ręką odjął" a w tym RPGku sukcesywnie spadał o 1 punkt gdzieś co...5-10 sek nie liczyłem dokładnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:55, 28 Mar 2008    Temat postu:

Sorry ale nie mogę uzywac c z kreseczką Very Happy

A ja mam taką małą propozycję. Może już była omawiana, ale co tam.
Jak wszyscy wiemy w grze mamy 2 głównie frakcje + czasami kilka pobocznych. Jednak w grze nie widac zbytnio ich zmagań. Może by podzielic cześc istniejących terenów między frakcje ( czyt. w nazwie tematu napisac: " Pod kontrolą NA/CMD/DAWN/Whatever), a częśc zostawi neutralne. Na swoim terenie frakcyjni mogliby spokojnie spacerowac bez większego narażania życia ( Ot jakby się zajęło zniszczone miasto to by spokojnie można było szukac skrzynek/sprzedawców). W terenach neutralnych grałoby się tak jak teraz, a na terenach wrogich można się od razu spodziewac silnych ataków. Można by też wprowadzic strefy " w czasie walki". Tam byłoby łatwo o sporo questów ( y know. Powstrzymaj zaopatrzenie wroga itp.), łatwy loot i exp. Po za tym po wprowadzeniu takich stref można by trochę rozruszac graczy. Kilku graczy mogłoby się skrzyknąc i spróbowac coś zając Very Happy I łatwiej byłoby grac klasom wspomagającym ( medyk, mechanik, haker, buffer itp.) bo mieliby zajęcie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:14, 28 Mar 2008    Temat postu:

Ja być za!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matoi




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:19, 28 Mar 2008    Temat postu:

ja sie zgadam na ten pomysł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:19, 28 Mar 2008    Temat postu:

BTW. Proponowałbym dopracowanie bonusów za bycie w strefie swojej/neutralnej/wrogiej/w czasie walki bo to co teraz jest to spisane na szybko. A powinno byc trochę dokładniej opisane. Nie wiem, może stały dochód dla każdego gracza, który pomógł zdobyc tą strefę (+ 10-200 EC dziennie? Zależy od ważności lokacji Very Happy) I jeszcze jak np. zdobywac strefy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:22, 28 Mar 2008    Temat postu:

I jeszcze zwiększałoby to prestiż rang. Bo taki Az mógłby wzywa Wsparcie powietrzne jakby się wróg okopał Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pią 23:26, 28 Mar 2008    Temat postu:

Ten pomysł jest świetny, masz rację, te strefy, większy EXP i wogóle wszystko jest dobre, napewno medycy mieliby zajęcie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:34, 28 Mar 2008    Temat postu:

Ta, Arx jestes boski XD
Nieno bez przesady... moze nie aż tak ze te e-cki dzienne bo w tydzen mozesz miec 1-2k za "nic-nie-robienie"
Nie lepiej jakies bonusy? Niewiem, tansze kupowanie(no wkoncu sława to sława ;p)
jakis unikatowy item(huh, wkoncu zdobyc lokacje to nie lada wyczyn ;p)

A ogólnie pomysł... Okropnie dobry! Tyle ze jakos niewiele osób ciągnie do współpracy xP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:44, 28 Mar 2008    Temat postu:

Acz sporo graczy zamiast np. Chodzić na metki mogło by podbijać lokacje Very Happy

A z tymi E-C'kami to przesada rzeczywiście. Ale fakt tańsze itanzy czy pro unikatowe itanzy też są wporzo. Ew. Po prostu po zajęciu lokacji by sie dostawało pro nagrodę.


BTW. Przy zdobywaniu lokacji można by wykorzystać różne specjale. Np. Wywołując burze piaskową można by odciąć łączność bazie przeciwnika na pustyni Very Happy Awesome.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:44, 28 Mar 2008    Temat postu:

Wspaniały pomysł
Trey ja tam jestem otwarty na współpracę tylko, że po ostatniej takiej o mało nie straciłem życia poprzez skręcenie karku a wszystko dzięki jakimś prymitywnym uprzedzeniom do psioników u niektórych osób no ale człowieka na siłę nie zmienisz Razz
Arxel - od piasku jest ten no...Gaara???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yamitsu dnia Pią 23:45, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:48, 28 Mar 2008    Temat postu:

Dobra, ja szykuje burze, ktos chętny na wypad? xD

No dobra, joke... Tera trza czekac na akceptowanie i zaokrąglic pomysł ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 58 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin