|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Śro 19:18, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
@Mark - ty jesteś od tej czynności zwolniony.
@Topic - popieram Rama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:07, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Agreed on Rma's idea.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rashef
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kto wie... Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:58, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm, dodać do tego jakiś współczynnik odnowy * w trakcie walki i byłby idealny system.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:20, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
To może inaczej. Za ileś tam szybkości mamy 1 gwiazdkę. Zużywamy tyle gwiazdek ile mamy przy skillu na jego użycie. A gwiazdki sie nam regenerują w tempie:
- Kiedy coś robimy, połowa maksimum na turę.
- Kiedy nic nie robimy, 100% w ciągu tury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:39, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
o i to będzie chyba jak narazie najlepsze rozwiązanie
Pijemy lemoniadę połowa gwiazdek...er znaczy się biegniemy na przeciwnika i WTEDY połowa gwiazdek
ewentualnie można zrobić coś w stylu "czynność nie będąca bojową", że np. biegniemy do budynku to wtedy więcej się zregeneruje bowiem nie atakujemy ani nic więc prawie jakbyśmy nic konkretnego nie robili...
No i oczywiście cały czas na TAK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Śro 22:53, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie, chwila, stop! Gwiazdki miały dotyczyć tylko skilli. Wystarczy że podczas używania skilli będzie maleć, a przy odstawieniu ich na bok będzie rosnąć. I już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:30, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra wy bawcie się gwiazdkami ja mam inny pomysł co do skilli.
Pogrupujmy je na: Bojowe, Naukowe i Charyzmatyczne. Klasa typu bojowego świetnie da sobie radę ze skillami bojowymi, ale kiepsko z naukowymi. Na odwrót z klasami naukowymi. To będzie rozwiązanie przeciw silnym bojówkarzom, którzy na dodatek bez problemu majstrują przy fizyce kwantowej itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:24, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Deczko nie rozumiem, bowiem już późno ale brzmi ciekawie
Jutro to przeanalizuję...znaczy po południu XD (patrz godzina)
Chyba będę na tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:21, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ramowi zapewne chodzi o to by ograniczyć poczynania mechaników ( tak jak mojego ^^) ale mimo wszystko jestem za - dobry pomysł to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silvan
Gość
|
Wysłany: Czw 17:28, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Taa, gdyby Azu miałby dwa razy mniejszą szybkość to by mógł tylko jednego ***** skilla zrobić.....A właśnie Azu, gdzie w podpisie masz gwiazdki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 19:04, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No to by robił, a co, zazdrosny?
A co do gwiazdek, to też sie dziwie... spytam sie go... jutro...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phanti
Prime Admin
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:35, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ahem. Odnosnie dyskusji na temat rasy niektorych postaci z RM.
Van (Vent), Eru (Aile) i Ashe to ludzie.
Grey to reploid.
Dlaczego? Mam malo czasu i nie chce mi sie tlumaczyc....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:22, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Hmmm to jednak zatwierdzono pomysł gwiazdek
ooo przypadkowo miałem rację co do ludzi/reploidów odnosząc się do wyjaśnienia Phantoma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:30, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Pomysł dotyczący skilli.
Ograniczyć liczbę skilli jakie może mieć postać. Co odpowiednią ilość mądrości (lub inteligencji) można mieć ich więcej. Bo wyjdzie na to, że kretyn z 1 mądrości i inteligencji będzie znał dwadzieścia skomplikowanych skilli, co raczej nie trzyma się realizmu. Skill trzeba znać z teorii i praktyki.
Umiejętność dla spostrzegawczości:
Analiza - Daje szansę na przeanalizowanie umiejętności przeciwnika i skopiowanie jej. Taki Sharingan, ale jest jedno ale. Skill taki na początku jest na poziomie A, czyli świeżo po analizie. Dopóki go kilkanaście razy nie wykonamy nie będziemy mogli dobrze go używać. Kumalski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:57, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zrozumiałe ale zmieniłbym A na np. F jako, że A kojarzy się z najwyższą oceną itd. (A to po naszemu 6 w szkole) a reszta fajna
A akurat dzisiaj myślałem o Sharingan, czyżby Ramroyd czytał moje myśli??
Co do stanu inteligencji i mądrości również jak najbardziej jestem ZA
Jeśli można zadać pytanko czy gdzieś może pisze lub jeśli nie pisze to o odpowiedź proszę... czy taki psionik też może się uczyć jakiś skilli czy niezbyt???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|