![Forum Megaman Zero Game Strona Główna](http://www.mmzerog.fora.pl/images/galleries/169228977053925953c62f6-100051-wm.jpg) |
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 12:24, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Kolejna prosta zmiana... na razie w wersji Beta, możliwa do zmiany, zapraszam do dyskusji w propozycjach
Zostaje dodany cooldown skilli w prostej formie. Colldown wynosi: ilość gwiazdek skillax2 = ilość tur po których można ponownie użyć skilla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:30, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
czyli przykładowo skill za pięć gwiazdek będzie można użyć dopiero po 10 turach... hmmm na długie walki to nie jest problem ale na jakieś krótkie to właściwie jedno użycie ^_^ trzebaby potestować to i wtedy będzie więcej wiadomo czy może zostać tak jak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:01, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli, Azem nic nie narobię teraz, mając 4/5 skilli na gwiazdkach wyższych niż 4... No nic... pora zacząć łączyć skille w kombinacje i wydać kase tak bym miał repertuar przynajmniej 10 skilli heheheh ( X - i to ty będziesz je musiał wymyślać )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phanti
Prime Admin
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:54, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jako, ze jestem do tylu w czytaniu propozycji, moze mi ktos opisac dokladniej zasade tego Cooldowna?
Tzn, na jakiej zasadzie dziala tutaj. Co to Cooldown of course wiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Phanti dnia Nie 18:55, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rashef
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kto wie... Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:06, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm, z tego co się domyślam 1post = 1 tura czyli.... mając cooldown 2 masz :
Użycie Cool Cool Użycie.
Ja mam pytanie innej kategorii. Jak to będzie się odnosić do skilli, którym MG wcześniej przydzielili Cooldown we własnym zakresie ? Zostaje stary cooldown czy niezależnie od tego jak było/jest bezwzględnie obowiązuje je ta zasada i można z opisu cooldown wykasować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 21:01, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
To jest zasada do zwykłych skilli. Jeśli chodzi o Cooldown już przydzielony sprzed tej nowinki, zostaje taki sam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 17:15, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Parę nowych rzeczy
Można od teraz teoretycznie uzyskać jakieś materiały z każdego mob'a. Niech pamiętają o tym inni MG
Dodana została możliwość ulepszania broni/pancerzy oraz dodawania do nich żywiołów. Daje to dodatkowe właściwości, lepszą ochronę przed niektórymi atakami, ale też słabsza przed innymi. Z grubsza dzielą się one na normal, fire, ice i thhunder... a takie są przynajmniej znane większości, co nie znaczy że innych nie ma...
A jak sie sprawa przedstawia z praktyką? Po prostu pozyskuje się materiały przeciwników. Każdy ma pewien skład energii, czy to ognistej, czy to elektrycznej, czy to lodowej. Jak nie ma - to znaczy że to normal, ale i tutaj są procenty, bo podaje się jak bardzo się nadaje do ulepszenia. Kiedy już sie uzbiera te 100%, idzie się do mechanika (Albo samemu się robi. 1 lv mechaniki to dodatkowe 5% prawdopodobieństwa że się to wykona. Podstawowe% to 75% przy 1 lv'u, czyli trzeba mieć 5 lv by byc jak przeciętni inżynierowie - NPC) Płaci się 1000 E-C, i ma się przedmiot z danym upgradem. Ale to nie koniec. Mimo że już przy 1 lv'u przedmiot ma te właściwości, lub jest potężniejszy, to można go dalej ulepszać, tyle że każdy lv w górę ma o 10% mniejsze prawdopodobieństwo że się uda, czyli przy 2 lv'u ma się 80%, przy 3 70%... a przy 5lvu 50%. Dalej to już warto skorzystać z bardziej doświadczonych inżynierów... oczywiście będzie to drożej wychodzić. A max lv ulepszenia to 10. Za kazdy lv skuteczność elementu broni czy pancerza na słabszy żywioł jeszcze bardziej się powiększa, a słabość do mocniejszego zmniejsza się. I to tyle...zachęcam jeszcze do dowiadywania się o niestandardowe elementy ^^.
Zwiększa się siła inteligentnych przeciwników tacy jak ludzie czy reploidzi. Oni tez mogą korzystać z form, z C-Elfów i mocnych skilli. Wcześniej nie było to zbytnio brane pod uwagę... no... przynajmniej u mnie ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez X dnia Pią 17:16, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 12:49, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
I następne rzeczy
Dodana nowa subklasa - Dowódca
Dodana nowa rzecz - terytoria. Ludzie będący na swoich na tych terytoriach będą mieli zapewnione wsparcie i pomoc medyczną (Czyli nie zginą). Za to na wrogich już nie będzie tak różowo... będzie mała szansa na pomoc medyczną. A jeśli chodzi o neutralne... cóż... tak wypośrodkowane... No i im więcej terytoriów ma dana frakcja, tym większa jej siła, a im większa siła, tym lepszy jest sprzęt i skille do kupienia ^^ (Oraz trochę taniej). No i poza tym Główni zdobywcy terenu otrzymują nagrodę u swojego przełożonego we frakcji. A dokładniej o co tu biega, mówi pomysłodawca pomysłu Arxel ^^
Cytat: | * Lokacje istniejące w grze zostają podzielone na te należące do istniejących frakcji, a kilka z nich pozostawia się jako neutralne.
* Za uczestnictwo w zdobywaniu lokacji gracze otrzymują nagrodę ( może to być E-C/Elf/Ekwipunek/Whatever)
* Gracze chcący zdobywać lokacje muszą to najpierw zasygnalizować MG.
* Po zdobyciu terenu przez jakąś frakcje dla tej frakcji dostępne są specjalne bonusy
* Na terenie należącym do różnych frakcji można się spodziewać różnych reakcji NPC ( Członek NA natychmiast zostanie zaatakowany na terenie CMD)
* Zdobywanie lokacji odbywa się także bez udziału graczy ( MG ustala, że NPC atakują jakiś obszar. Gracze mogą pomóc w ataku/obronie) |
Aktualny stan będzie podany w odpowiednim temacie w zasadach
(Beta) Patent z WoW'a... Jeżeli przeciwnik jest słabszy o 5 lv'i, dostaje się 50% normalnej puli EXP'a... jeżeli jest słabszy o 6-10, to 25%, a jeżeli jeszcze słabszy, to nic sie nie dostaje... oczywiście działa to również w druga stronę. Jeżeli jest mocniejszy o 5 lv'i, dostaje się 150%, jeżeli o 6-10, 175%, a jeśli o więcej, to 200%. To tylko projekt, może być poprawiony albo anulowany. Jak zwykle zapraszam do dyskusji w odpowiednim temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez X dnia Sob 12:51, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 14:27, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kolejna wersja Beta
Dodaje nareszcie proste wzory do statystyk
Siła x 0,1 = Ilość dodatkowych zadawanych obrażeń z broni bliskiego zasięgu
Siła : minimalne obrażenia broni białej=
-Jeśli wynik wyszedł 1 lub więcej, to postać może używać tej broni... i niewiele ponad to. Im wynik jest większy, tym lepiej, aż do obrażeń maksymalnych
-Jeśli wynik jest mniejszy, to nie może jej używać.
Siła : maksymalne obrażenia broni białej =
-Jeśli wynik jest mniejszy od 1, to postać gożej radzi sobie z daną bronią
-Jeśli wynik jest taki sam lub większy od 1, to postać może w pełni korzystać z broni
Zręczność : minimalne obrażenia broni lekkiej = To samo co w przypadku broni białej
Zręczność : maksymalne obrażenia broni lekkiej = j/w
(Zręczność x0,75 + Siła x0,25) : Minimalne obr broni średniej = To samo co w przypadku broni lekkiej
(Zręczność x0,75 + Siłax0,25) : Maksymalne obr broni średniej = j/w
(Zręczność x0,5 + Siła x0,5) : Minimalne obr broni ciężkiej = To samo co w przypadku broni średniej
(Zręczność x0,5 + Siła x0,5) : Maksymalne obr broni ciężkiej = j/w
Umiejętność broni białej/dystansowej pozwala na jeszcze lepsze wykorzystywanie uzbrojenia
Siła : asorbcja obrażeń =
-Jeśli wynik jest równy 1 lub więcej, to postać może używać danej zbroi typu lekka
-Jeśli nie, to ma kary
-Jeśli wynik jest mniejszy o 0,5 , to postać nie może używać zbroi
Siła : asorbcja obrażeńx1,5 =
-Jeśli wynik jest równy 1 lub więcej, to postać może używać danej zbroi typu średnia
-Jeśli nie, to ma kary
-Jeśli wynik jest mniejszy o 0,5 , to postać nie może używać zbroi
Siła : asorbcja obrażeńx2 =
-Jeśli wynik jest równy 1 lub więcej, to postać może używać danej zbroi typu ciężka
-Jeśli nie, to ma kary
-Jeśli wynik jest mniejszy o 0,5 , to postać nie może używać zbroi
Pragnę zauważyć że zbroja lekka jest mniej wytrzymała od średniej i Ciężkiej, no i można zamieścić w niej mniej ulepszeń typu bariera, regenerator życia, i takie tam, niż w cięższych typach zbroi.
Zręczność x0,1 = Ilość dodatkowych obrażeń z broni dystansowej
Zręczność x0,1 + Spostrzegawczość 0,1 + Celne Oko = Szansa trafienia
Zręczność x0,1 + Szybkość x0,1 + Uniki = Szansa Uniku
Inteligencja x0,2 = Ilość zadawanych obrażeń mocami psionicznymi
Mądrość x2 = Moc bariery telekinetycznej (Może to kolidować z wcześniejszymi zmianami. Ta jest nadrzędna)
Mądrość : Inteligencja - Bilans umiejętności kontrolowania mocy z jej faktyczną ilością. Im wynik jest mniejszy, tym gorzej. Taka osoba szybciej się męczy i częściej ma bóle głowy, oraz czasami mogą jej nie wychodzić ataki.
To na razie tyle...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez X dnia Pią 14:36, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 14:48, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kolejna zmiana, w porównaniu do poprzedniej krótka
W czasie zajmowania terytorium zwiadowca/szpieg może wykonać zwiad, i im lepiej ten zwiad wykona (Dokładne położenie przeciwników, typ jednostek wroga) Tym większą skuteczność (w procentach) oddział dostaje, i sprawdzający dostaje pewną ilość doświadczenia. Szpieg w zwiadach jest trudniejszy do wykrycia, a zwiadowcza o wiele szybszy, wiec może szybciej zbadać teren.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:01, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem tego bilansu... weźmy mnie za przykład... miałbym 25:15=1 2/3 a jeśli będzie np 25:25=1 to wynik jes mniejszy przy tej samej wartości Inteligencji i Mądrości czyli wynika z tego, że powinienem dla obrażeń pakować w Inteligencję a dla obrony w Mądrość...na pewno o takie coś się rozchodziło???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 15:10, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Źle liczysz... jeśli masz 25 inteligencji, a 15 mądrości, to według wzoru robisz tak
15/25 = 0,6 bo wzór to mądrość przez inteligencje, a nie odwrotnie... dzielenie nie jest przemienne, o tym uczą w 2 klasie podstawówki XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:49, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Och wybacz proszę źle spojrzałem z rozpędu
czyli pasowałoby mieć wyrównany współczynnik jak najlepiej by było wszystko cacy...znaczy niby można bardziej dołożyć w mądrość by było powyżej wskaźnika 1,0 :] przestało mi się tym samym śpieszyć do następnego level'a bo trzeba będzie przysiąść i rozplanować wszystko dobrze
EDIT do postu niżej
Jak X sobie życzy ^_^ xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yamitsu dnia Czw 16:44, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 16:24, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Z dniem dzisiejszym anuluje tamte wzory... trzeba będzie pomyśleć nad jakimś innym sposobem uregulowania tego...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez X dnia Czw 11:38, 17 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:00, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jest rok 20xx - Ekspedycja CMD do Area Zero przebiega dobrze od czasu pokonania dr. Weila (końcówka MMZ4). Głęboko w podziemnym laboratorium 5-osobowa grupa badaczy z tajnej organizacji SAC odkrywa tajemnicze źródło energii. Uwolniwszy je odkryli, że jest to potężny Grand Elf - Jeden z trzech najsilniejszych elfów we wszechświecie (Jeszcze są Mother Elf i Dark Elf). Jednak ten elf nie okazał wdzięczności za ratunek tylko pozabijał naukowców i wskrzesił ich jako swoich pierwszych sługusów. Byli to pierwsi Ravenousi od czasu odzyskania przez Grand Elfa wolności. Na jego wezwanie mały Nizar uciekł z domu Sary i słuch o nim zaginął. Razem z powiększającą się grupą Ravenousów i Nizarem Grand Elf zniszczył organizację SAC, a w jej siedzibie utworzył swoją pierwszą bazę... już niedługo objawi swoją potęgę i powstanie nowa frakcja... pięciu pierwszych Ravenousów zostało mianowanych kapitanami. Nad nimi są już tylko Nizar i Grand Elf.
Z dniem dzisiejszym całym światem wstrząsnęło nieznane źródło energii (MG uwzględnijcie to w najbliższych odpisach)! Na pustyni pojawiła się tajemnicza baza, a w różnych miejscach szlajają się nieznane istoty złomo-podobne.
Nowa Saga wprowadzona, a z nią:
-New Frakcja - Black Ravens
-New Rasa - Ravenous
-New Klasa - Junker
-2 New sub-klasy - Graveyarder i Gatherer
-New lokacja - Baza Black Ravens na pustyni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|