Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:20, 17 Cze 2008    Temat postu:

erm.. To juz jest od dawna mark...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deviol




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:52, 20 Cze 2008    Temat postu:

Siła:
-Regeneracja (5pkt S)
-Blokowanie (5pkt S + wymagane +2BB)
-Zbroja Średnia (5pkt S)
Podsumowanie: 3 umiejętności z pakietu "Siła".

Zręczność
-Broń Lekka (5pkt Zr)
-Broń średnia (5pkt Zr)
-Zbroja lekka (5pkt Zr)
Podsumowanie: 3 umiejętności z pakietu "Zręczność".

Siła i Zręczność:
-Broń cięzka (5pkt S/5pkt Zr - 10pkt obu)
-Zbroja ciężka (5pkt S/5pkt Zr - 10pkt obu)
-Broń biała + Walka wręcz (3pkt S/3pkt Zr - 6pkt obu)
-Tarcze (5pkt S lub 5pkt Zr)
Podsumowanie: 4(z WW 5) umiejętności z pakietu mieszanego "Siła i Zręczność".
Łącznie = 10(11 z WW)
_____________________________________________________________________
Szybkość:
-Sprint(5pkt Sz)
Podsumowanie: 1(!) umiejęność z pakietu "Szybkość".

Szybkość i Zręczność:
-Akrobatyka(5pkt Sz/5 pkt Zr - obu 10)
-Uniki(3 pkt Zr/3 pkt Zr - obu 6)
-Refleks (3pkt Sz/3 pkt Zr - obu 6)
Podsumowanie: 3 umiejętnośći z pakietu mieszanego "Szybkość i Zręczność".
Łącznie = 4
_____________________________________________________________________
Inteligencja:
-Informatyka (5pkt Int)
-Energetyka (5pkt Int)
-Mechanika (5pkt Int)
-Medycyna (5pkt Int)
Podsumowanie: 4 umiejętności z pakietu "Inteligencja".

Inteligencja i Mądrość:
-Materiały wybuchowe (3pkt Int/3 pkt M - obu 6)
Podsumowanie: 1 umiejętność z pakietu mieszanego "Inteligencja i Mądrość".
Łącznie = 5
_____________________________________________________________________
Mądrość:
-Intuicja (5pkt M)
Podsumowanie:

Mądrość i Zręczność:
-Skradanie się (3pkt M/3pkt Zr - obu 6)
Podsumowanie: 1 umiejętność z pakietu mieszanego "Mądrość i Zręczność".
Łącznie = 2
_____________________________________________________________________
Spostrzegawczość:
-Skan (5pkt Spo)
Podsumowanie: 1(!) umiejęność z pakietu "Spostrzegawczość".

Spostrzegawczość i Zręczność:
-Celne oko (3pkt Spo/3pkt Zr - obu 6)
Podsumowanie: 1 umiejętnośći z pakietu mieszanego "Spostrzegawczość i Zręczność".
Łącznie = 2
_________________________________________________________________________
Charyzma:
-Urok osobisty (5pkt Ch)
Podsumowanie: 1(!) umiejętność z pakietu "Charyzma".
Łącznie = 1
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Statystyki a umiejętności:
Siła - wpływ na 7 umiejętności
Zręczność - wpływ na 12 umiejętności(najwięcej!)
Szybkość - wpływ na 4 umiejętności
Inteligencja - wpływ na 5 umiejętności
Mądrość - wpływ na 3 umiejętności
Spostrzegawczość - wpływ na 2 umiejętności
Charyzma - 1(najmniej!)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Chcielibyście zapytać po co ta rozpiska? Ładna nie?

Pewnie zauważyliście, że część umiejętności opiera się na Sile i Zręczności, a część statystyk w ogóle została zaniedbana... Chcę dorzucić parę propozycji umiejętności dopasowanych do Mądrości, Spostrzegawczości i Charyzmy.

Mądrość:
-Świetna pamięć - może to zabrzmieć dziwnie, lecz umiejętność może się okazać dobra na długoterminowe sesje. Dzięki niej postać potrafi przypomnieć sobie istotne fakty(i nie tylko!) co robiła jakiś czas temu lub ktoś coś powiedział. Im wyższy poziom umiejętności, tym więcej MG będzie mógł wyjawić(czyt. przypomnieć). Na 1lvl może wspomnieć, że "Dostałeś taki cel misji, później poszedłeś tam, później walczyłeś, coś tam zabrałeś i jesteś tu. O!" lub szczegółowo streścić przebieg przygody(da się, da się... jak ktoś potrafi...). Oczywiście potrzeba czasu na przypomnienie sobie wszystkiego, więc nie ma takiego 'hop siup'.

Spostrzegawczość:
-Nasłuchiwanie - spostrzegawczość głównie kojarzy się ze wzrokiem. A co ze słuchem? Nie dostrzeżesz niewidzialnego przeciwnika, nie zobaczysz czy strażnik pełni za ścianą wartę, czy rozmawia z kolegą. Dziwny szelest, stukot spadającego kamyczka może uratować ci życie przed wpadnięciem w zasadzkę, której nie potrafiłeś dostrzec przy pomocy wzroku... Pod warunkiem, że to wszystko słyszysz. Nie muszę tłumaczyć o co z tym chodzi, nie? Po prostu postać lepiej słyszy, ma wyostrzony słuch. Może nawet usłyszeć pierdnięcie komara jak się postara...

Charyzma:
-Zastraszanie/Prowokacja/Drwina(wybierzcie nazwę, albo dajcie coś od siebie) - dzięki tej umiejętności postać może zastraszyć lub sprowokować BNa. Reakcje mogą być różne zależnie od sytuacji i wyniku testu. Albo BN będzie przestraszony(modyfikator ujemny do testów lub spadek statystyk) lub sparaliżowana strachem(traci turę, gdyż ciało nie drgnie), lub w panice zacznie uciekać, ewentualnie położy się na ziemi, przykucnie i skuli się(albo zwiewa, albo jest bezbronna). Może także wyśmiać(bonus modyfikatorów i statystyk dla przeciwnika - na 1 turę) i zaatakować, albo atakować w ślepej furii(spadek modyfikatorów umiejętności i statystyk - dopóki postać się nie opanuje). Wszystko zależy od sytuacji(przewaga liczebna, tortury, bycie bardzo osłabionym), wykorzystanych środków do zastraszania(narzędzia tortur, broń, pokaz siły) i psychiki BNa, którego chce się zastraszyć(mądrość).

-Blef - dzięki tej umiejętności łatwiej postaci ukrywać emocje, przybierać dobrą twarz do złej gry, etc... Postać przy pomocy gry aktorskiej i elokwencji potrafi sprawić, iż jej rozmówca łyknie najgłupsze kłamstwo i uwierzy w najbardziej absurdalna historyjkę jaką do tej pory słyszała. Oczywiście pod warunkiem, że opowiadana sytuacja jest w miarę prawdopodobna. Może mieć ten 0,01% szansy na sprawdzenie się, ale raczej nikt nie uwierzy w historię o różowych, latających słonikach wżerających pomarańcze. Nie?
Dzięki tej umiejętności trudniej wykryć prawdziwe emocje postaci, czy to co mówi jest kłamstwem i czy nie oszukuje w grze hazardowej.

___________________________________
Powiedzcie czy takowe umiejętności się przyjmą. Jeżeli będą wam pasować to dorzucę jakiś Skill.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:57, 20 Cze 2008    Temat postu:

Powiedz mi: Po co dokładniej jest świetna pamięc? Nie przydaje sie do niczego, a np. reploidy mają wszystko zapisane w procesorze, przez co nie trzeba zby długo szukac danych.

Co do umiejetnosci związanych z charyzmą:
Blef juz ma sobie Agent, o ile dobrze pamietam. A zastraszanie? Bardziej zastraszysz goscia wogóle nie mając charyzmy. Z resztą - i tak znacznie lepiej jest improwizowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:30, 20 Cze 2008    Temat postu:

Trey napisał:
Bardziej zastraszysz goscia wogóle nie mając charyzmy.


Wątpię. Charyzma to dla mnie nie tylko wygląd, ale i charakter. Jak ktoś ma słaby charakter to nawet wyglądając jak Clint Eastwood nie będzie dobrze zastraszał Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:10, 20 Cze 2008    Temat postu:

Czy ja wiem... Jak zastraszysz i pokazesz próbke swych mozliwosci to na większość zadziała ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:15, 20 Cze 2008    Temat postu:

Moze tak a moze nie xD rzucimy kostka xD
Nie w procesorze tylko w pamieci...procesor jest od wykonywania obliczen (operacje etc) zakladajac budowe mniej lub bardziej zblizona do PC to w RAM sa przykladowo aktualne zadania a na jakims trwalszym nosniku dane niepotrzebne w tej chwili (mowiac dysk HDD mowilbym o starych reploidach wiec zakladam cos aka dyski TF nie wczesniej :3)
Rozpiska ciekawa ale...hmmm zaraz sie pogubie...czuje, ze czegos brakuje tylko nie wiem czego...moze to tylko zludzenie :3
Ogolem rozpiska ladna moze sie przyda X'owi do czegos Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:36, 20 Cze 2008    Temat postu:

Ja mowie tej rozpisce i umiejetnosciom odnosnie charyzmy i reszty nie. Bo blef, i inne tego typu sprawy nakladaja sie na sama charyzme. Wiec poprostu, czym wiecej punktow, tym ci to lepiej wychodzi. I nie ma co robic jeszcze od tego umiejetnosci. Po co utrudniac cos, co juz jest dobre?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:49, 20 Cze 2008    Temat postu:

zapomniałeś, ze siła ma także wpływ na coś ważnego - 1 pkt siły=1 HP - czyli ma wpływ na 8 umiejętności... podliczac mistrzostw dla subklas raczej nie ma sensu ponieważ każdy wybiera co innego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:05, 20 Cze 2008    Temat postu:

Azu. Hp to nie umiejetnosc.... To tez statystyka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deviol




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:21, 20 Cze 2008    Temat postu:

Co do tego...

Mądrość ciut naciągana... Jakoś ciężko dopasować 'odporność psychiczną' do maszyny, która nawet bez ręki będzie walczyć dalej.
Pamięć przydałaby się graczom, którzy po sześciostronnej sesji nie wiedzieliby co teraz mają robić, a nie chce im się szukać?

Zastraszenie może być zależne od Siły i Charyzmy, bo po dobrym tekście można dodatkowo udowodnić to czynem, że jest się silniejszym i co może się stać BNowi, gdy czegoś takiego nie zrobi...
Co do blefu... To na cholerę "Urok Osobisty" skoro dorzucony może być do charyzmy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 13:39, 20 Cze 2008    Temat postu:

Taaa... Jeżeli ktoś grał w Fallouta to mógł również zauważyć że 2 najważniejsze statystyki to była najpierw zręczność potem inteligencja. Nic nie musi być idealnie zbalansowane. Może Krzyżyk po prostu nie jest perfekcjonistą lub nie lubi symsterii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:26, 05 Sie 2008    Temat postu:

Propozycja Klasy+subklasy+Broni

Klasa: Gitarzysta
Umiejętności: Gra na gitarze, Broń biała
Broń: Gitary elektryczne
Akcesoria: Piecyk wbudowany w część ciała/ubioru
Subklasa: Basista/Elektryk (zależnie od używania Gitary)
Ogólny opis: Postać używa gitary w różnoraki sposób. Przede wszystkim gra na gitarze powodująca powstawanie wiązek elektrycznych rażących cele dookoła postaci oraz po prostu przywalenie gitarą w głowę lub inną część ciała. Zależnie od posiadanej gitary i podzespołów (piec, kostki, modyfikatory) będzie dawany DMG.
Jeżeli wokół postaci bezie dużo osób to DMG będzie rozdzielany na nie jeśli będzie jeden przeciwnik w zasięgu ataku to dostanie cały atak(czyli im mniej wrogów tym lepiej).
Co do pieca można ustawić kilka możliwości im droższy tym lepszy i im mocniejszy tym większy. Jeśli ktoś będzie chciał sobie zamówić piecyk na zlecenie będzie można wybrać wmontowanie przełączników Volume, Bass, oraz przełącznik na pojedynczego wroga oraz na masę, oraz to co sobie MG i gracz wymarzy.
chyba tyle. Proszę o komentarz

(na postawie FLCL, DMC3, Guity Gear XX (Ino))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:30, 05 Sie 2008    Temat postu:

Jak dobrze pamiętam, to czymś podobnym jest Rablo Noran(mimo ze elf master, wnioskuje to po tym ze na turnieju z gitarą cudował xD

Ale dla mnie? Spoko xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 05 Sie 2008    Temat postu:

Drżyjcie ^^ niedługo Rablo wróci do gry XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Śro 9:01, 06 Sie 2008    Temat postu:

Da się to zauważyć, jeżeli dobrze przyjżeć się postacie Krzyżyka ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 66 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin