|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kikai
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:42, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Olek s propos tego co powiedziałeś wcześniej - jak ludzie nie będą od początku widzieć, że jest taka możliwość to po prostu nie będą brali tej rasy, proste nie?
A co do Mava to się zgadzam, dobre staty na początku nie usprawiedliwiają aż tak dużej utraty expa. Dla porównania: człowiek na 1 levelu zostanie pokonany przez mavericka, który ma ten sam poziom, ale kiedy ludź będzie miał 10 poziom to Mav wyląduje na 3-4. Tak wiem, że na tym polega zabawa, wybranie pomiędzy słabiutkim człowiekiem który szybko stanie się silniejszy, a Maverickiem, którego trzeba długo i cierpliwie szkoli, ale mimo to sądzę, że tak 80% do 85% expa zdobywanego by wystarczyła. Nie jest to propozycja a moje osobiste zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pon 20:51, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Utrata expa mi nie przeszkadza. Bardziej mnie martwią słabe bonusy. Skoro to maszyna czysto stworzona do walki, to powinien mieć większą wprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silvan
Gość
|
Wysłany: Pon 21:23, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Eeee? Jakto 3-4 lv, chyba byłby wtedy 7 lv gdyby zdobywali tyle samo Expa, bo Mav ma MINUS 25% Expa a nie że tylko 25% Expa dostaje, np moja postać dostaje 75% Expa ale ma kopa niezłego więc....Choć jednak Maverick powinien mieć większe bonusy, jak mój Gear-replikant
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kikai
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:29, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mark wiem, że to jest minus 25% ale zauważ, że człowiek ma 2x więcej expa więc gdyby Mav miał 100% to by miał 1/2 levelu człowieka, a skoro ma minus 25% to by miał jeszcze niższy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silvan
Gość
|
Wysłany: Pon 21:54, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ANI słowa, drobny błąd, ale zauważ, że ludzia może dać się łatwo zabić bo Mavovi, żeby zrobić 1 hita trzeba walnąć w akumulator/procesor, a może sobie zrobić taką modyfikację za kasę, że ma się dodatkowe te części a człowieka łatwiej zabić i go tak nie poskładają. Przykład: Dawna postać Phantoma, Deltar został podzielony na dwie części, poskładali go w tydzień, człowieka się tak walnie, DEAD. Człowiek praktycznie ma też więcej słabych punktów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:01, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Widac ze sie Mark nie znasz. Człowiek moze sobie w krótkim czasie walnąc akie rzeczy, o których nie myslisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kikai
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:05, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Najsłabszym punktem człowieka jest to, że jest wyjątkowo wrażliwym organizmem, a najsilniejszym to, że bardzo szybko się rozwija i przystosowuje do nowych sytuacji.
Zauważ jedną sprawę - człowiek może osiągnąć 5 lvl dosyć szybko, a z subklasą bojową może zgarniać więcej kasy bo może walczyć z trudniejszymi przeciwnikami niż Mav, który w tym samym czasie ledwie zdobędzie 2 poziom. I teraz sobie policz kto pierwszy zdoła się szybciej uzbroić - człowiek, który musi sobie kupić lepszy ekwipunek i wytrenować jakieś skille czy Mav, który się ulepsza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kikai dnia Wto 10:15, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silvan
Gość
|
Wysłany: Wto 9:28, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zauważ, że znam bonus EXP x2, ale w poprzednim poście chciałem podkreślić także wady ludzi, jak sam napisałeś jest wyjątkowo wrażliwym organizmem, ale kurde, już się nie odzywam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:05, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jak wiecie planuje wprowadzić nową subklase ( nie bym ja chciał sobie obecnie tym co stworze pogrywać i przerabiać Aza na nią ale tworze ją bo brakuje mi rozwinięcia tarczownika) a wiec chciałbym wprowadzić pewną zmianę w Absorpcji Obrażen u postaci posługujących się tarczą jako elementem wyposażenia ( knight, tarczownik, itd).
Jak wiadomo obecnie system jest następujący: pancerz+tarcza=AO postaci (np: 20%+80% = 60% (czyli obecny maxAO który można zwiększyć jedynie mistrzostwem lub specjalnym typem zbroi, ale ta są raczej ilości śladowe (ok 25%AO) czyli przy obecnym systemie postać po otrzymani cisu o wartości 100 przyjmuje na HP obrażenia wartości 40 prosto...
A teraz co ja proponuje. Zwiększenie zysku z posiadania tarczy czyli:
Gracz deklaruje zasłonięcie się przed atakiem przeciwnika czyli dostanie dmg odjęty najpierw od tarczy a następnie od jego zbroi
cios za 100 - AO tarczy 80% = 20/ 20- AO pancerza 20% = 16 (100-80%=20/ 20 - 20% = 16)
system prosty, skuteczny i łatwy w prowadzeniu w walkach PvM jak i PvP ( metody obliczania procentów zna każdy a o posiadaniu kalkulatora nawet nie wspominam)
Jadąc dalej: przydałaby się zmiana umiejętności z SubKlasy: Mocna Budowa ( czy jak to sie tam zwało) dodającej 5hp co lvl ( z jakimś tam bonusem) na +10%hp co lvl ( czyli na 10 lvlu mięlibyśmy 2x bazowego HP)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 17:17, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jakieś życzenia pod adresem wzmocnienia klas i destablizacji gry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Wto 17:21, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Destabilizacji gry... XD
Jak dla mnie teraz to brzmi nieźle. Ot ja miałem jeszcze dać pomysł aby psionicy byli rasą, a nie klasą. Chociaż nie wiem czy to przejdzie egzamin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:32, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Psionik Rasa??? Nie wiem skad ten pomysl o_O
Psionike sie w latwiutki sposob tlumaczy fizyka i pewnym zalozeniem stanu faktycznego
W skrocie
Naucz sie wykorzystywac umysl jeszcze o 10% to telekineze masz gwarantowana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:35, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
A czemu destabilizacja... jeden ma ogromny dmg, drugi kopa do HP, a następny może znowu podnosić siłą woli przedmioty. No i ten AO z tarczy jest chyba jak najbardziej na miejscu... Podaj mi klasy które są "dyskryminowane" przez system a i dla nich na pewno gracze zdołają cos wymyślić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:40, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Moze nie dyskryminacja ale nierownosc miedzy przykladowym czlowiekiem psionikiem a gearem psionikiem
Nierownosc w statsach poprostu do tego mala odpornosc i niemoznosc noszenia pancerzy - gorzej niz jakikolwiek mag czy priest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 17:42, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Lecz psionik, za dużą kwotę, może dorwać rzeczy które mogą mu pomóc... takie akcesoria na przyjkład, mogą ustawiać pole siłowe na nim, co prowadzi do zwiększenia sie AO o...powiedzmy 10%, albo i więcej ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|