Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:42, 09 Cze 2008    Temat postu:

Olek s propos tego co powiedziałeś wcześniej - jak ludzie nie będą od początku widzieć, że jest taka możliwość to po prostu nie będą brali tej rasy, proste nie?

A co do Mava to się zgadzam, dobre staty na początku nie usprawiedliwiają aż tak dużej utraty expa. Dla porównania: człowiek na 1 levelu zostanie pokonany przez mavericka, który ma ten sam poziom, ale kiedy ludź będzie miał 10 poziom to Mav wyląduje na 3-4. Tak wiem, że na tym polega zabawa, wybranie pomiędzy słabiutkim człowiekiem który szybko stanie się silniejszy, a Maverickiem, którego trzeba długo i cierpliwie szkoli, ale mimo to sądzę, że tak 80% do 85% expa zdobywanego by wystarczyła. Nie jest to propozycja a moje osobiste zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pon 20:51, 09 Cze 2008    Temat postu:

Utrata expa mi nie przeszkadza. Bardziej mnie martwią słabe bonusy. Skoro to maszyna czysto stworzona do walki, to powinien mieć większą wprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pon 21:23, 09 Cze 2008    Temat postu:

Eeee? Jakto 3-4 lv, chyba byłby wtedy 7 lv gdyby zdobywali tyle samo Expa, bo Mav ma MINUS 25% Expa a nie że tylko 25% Expa dostaje, np moja postać dostaje 75% Expa ale ma kopa niezłego więc....Choć jednak Maverick powinien mieć większe bonusy, jak mój Gear-replikant
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:29, 09 Cze 2008    Temat postu:

Mark wiem, że to jest minus 25% ale zauważ, że człowiek ma 2x więcej expa więc gdyby Mav miał 100% to by miał 1/2 levelu człowieka, a skoro ma minus 25% to by miał jeszcze niższy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Pon 21:54, 09 Cze 2008    Temat postu:

ANI słowa, drobny błąd, ale zauważ, że ludzia może dać się łatwo zabić bo Mavovi, żeby zrobić 1 hita trzeba walnąć w akumulator/procesor, a może sobie zrobić taką modyfikację za kasę, że ma się dodatkowe te części a człowieka łatwiej zabić i go tak nie poskładają. Przykład: Dawna postać Phantoma, Deltar został podzielony na dwie części, poskładali go w tydzień, człowieka się tak walnie, DEAD. Człowiek praktycznie ma też więcej słabych punktów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:01, 09 Cze 2008    Temat postu:

Widac ze sie Mark nie znasz. Człowiek moze sobie w krótkim czasie walnąc akie rzeczy, o których nie myslisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kikai




Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:05, 09 Cze 2008    Temat postu:

Najsłabszym punktem człowieka jest to, że jest wyjątkowo wrażliwym organizmem, a najsilniejszym to, że bardzo szybko się rozwija i przystosowuje do nowych sytuacji.
Zauważ jedną sprawę - człowiek może osiągnąć 5 lvl dosyć szybko, a z subklasą bojową może zgarniać więcej kasy bo może walczyć z trudniejszymi przeciwnikami niż Mav, który w tym samym czasie ledwie zdobędzie 2 poziom. I teraz sobie policz kto pierwszy zdoła się szybciej uzbroić - człowiek, który musi sobie kupić lepszy ekwipunek i wytrenować jakieś skille czy Mav, który się ulepsza?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kikai dnia Wto 10:15, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Wto 9:28, 10 Cze 2008    Temat postu:

Zauważ, że znam bonus EXP x2, ale w poprzednim poście chciałem podkreślić także wady ludzi, jak sam napisałeś jest wyjątkowo wrażliwym organizmem, ale kurde, już się nie odzywam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:05, 10 Cze 2008    Temat postu:

Jak wiecie planuje wprowadzić nową subklase ( nie bym ja chciał sobie obecnie tym co stworze pogrywać i przerabiać Aza na nią Razz ale tworze ją bo brakuje mi rozwinięcia tarczownika) a wiec chciałbym wprowadzić pewną zmianę w Absorpcji Obrażen u postaci posługujących się tarczą jako elementem wyposażenia ( knight, tarczownik, itd).
Jak wiadomo obecnie system jest następujący: pancerz+tarcza=AO postaci (np: 20%+80% = 60% (czyli obecny maxAO który można zwiększyć jedynie mistrzostwem lub specjalnym typem zbroi, ale ta są raczej ilości śladowe (ok 25%AO) czyli przy obecnym systemie postać po otrzymani cisu o wartości 100 przyjmuje na HP obrażenia wartości 40 prosto...
A teraz co ja proponuje. Zwiększenie zysku z posiadania tarczy czyli:
Gracz deklaruje zasłonięcie się przed atakiem przeciwnika czyli dostanie dmg odjęty najpierw od tarczy a następnie od jego zbroi
cios za 100 - AO tarczy 80% = 20/ 20- AO pancerza 20% = 16 (100-80%=20/ 20 - 20% = 16)

system prosty, skuteczny i łatwy w prowadzeniu w walkach PvM jak i PvP ( metody obliczania procentów zna każdy a o posiadaniu kalkulatora nawet nie wspominam)


Jadąc dalej: przydałaby się zmiana umiejętności z SubKlasy: Mocna Budowa ( czy jak to sie tam zwało) dodającej 5hp co lvl ( z jakimś tam bonusem) na +10%hp co lvl ( czyli na 10 lvlu mięlibyśmy 2x bazowego HP)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 17:17, 10 Cze 2008    Temat postu:

Jeszcze jakieś życzenia pod adresem wzmocnienia klas i destablizacji gry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Wto 17:21, 10 Cze 2008    Temat postu:

Destabilizacji gry... XD
Jak dla mnie teraz to brzmi nieźle. Ot ja miałem jeszcze dać pomysł aby psionicy byli rasą, a nie klasą. Chociaż nie wiem czy to przejdzie egzamin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:32, 10 Cze 2008    Temat postu:

Psionik Rasa??? Nie wiem skad ten pomysl o_O
Psionike sie w latwiutki sposob tlumaczy fizyka i pewnym zalozeniem stanu faktycznego
W skrocie
Naucz sie wykorzystywac umysl jeszcze o 10% to telekineze masz gwarantowana


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:35, 10 Cze 2008    Temat postu:

A czemu destabilizacja... jeden ma ogromny dmg, drugi kopa do HP, a następny może znowu podnosić siłą woli przedmioty. No i ten AO z tarczy jest chyba jak najbardziej na miejscu... Podaj mi klasy które są "dyskryminowane" przez system a i dla nich na pewno gracze zdołają cos wymyślić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:40, 10 Cze 2008    Temat postu:

Moze nie dyskryminacja ale nierownosc miedzy przykladowym czlowiekiem psionikiem a gearem psionikiem
Nierownosc w statsach poprostu do tego mala odpornosc i niemoznosc noszenia pancerzy - gorzej niz jakikolwiek mag czy priest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 17:42, 10 Cze 2008    Temat postu:

Lecz psionik, za dużą kwotę, może dorwać rzeczy które mogą mu pomóc... takie akcesoria na przyjkład, mogą ustawiać pole siłowe na nim, co prowadzi do zwiększenia sie AO o...powiedzmy 10%, albo i więcej ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 62 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin