|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:48, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No. Dodać mu rączki, nóżkę, może ucho albo oko. Tak, żeby mógł przeżyć, a nie umarł chwilę po narodzinach.
A co do piasku... od czego jest technologia ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Pią 23:49, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:00, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
huh, do wielu rzeczy...
A tak, nie umrze bo jak sie zacznie to chyba sie rozkręci ^^ Ktos chętny? ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Sob 10:29, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Pomysł złoty. Ja jeszcze bym dodał że może w terenach powinien być jakieś specjalny budynek/przedmiot dostępny tylko dla władającej nim frakcji. Stacja napraw, sklep wysyłkowy, mały skład amunicji, jakieś działo przeciwpancerne/czołgowe/piechotne. Dzięki temu zdobywanie stref będzie miało sens dla całej frakcji. I zwiększyłaby się ilość prawdziwych bitw, takich jak ta kiedyś na pustyni, a nie zwykłe "łan on łan".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Olekman dnia Sob 10:31, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 11:32, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Hmmmm... pomysł bardzo dobry... wprowadzę może nawet dzisiaj z paroma innymi rzeczami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:17, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Olekman bardzo ważny szczegół poruszyłeś, z którym się całkowicie zgadzam
Faktycznie take 1 VS 1 (nie cytując bez pozwolenia) jest troszkę takie...statyczne...taki jakby standard w Hack'n'Slash, idziemy nawalamy się wracamy uleczyć może coś kupić w zależności od cen i zarobków, potem znowu się tłuczemy z krwiożerczymy Mettaurkami i znowu i znowu...poprostu to wszystko się dzieje jakby to był jeden dłuuuuuuuuuugi dzień tak więc stwierdzić, że jestem na TAK jeśli chodzi o pomysł to w tym wypadku bardzo delikatne określenie iii tak przy okazji...może w tych budynkach byłby też mały barek, żeby sue upi...eeer, żeby posiedzieć i porozmawiać ^_^"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:42, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A więc oto projekt:
* Lokacje istniejące w grze zostają podzielone na te należące do istniejących frakcji, a kilka z nich pozostawia się jako neutralne.
* Za uczestnictwo w zdobywaniu lokacji gracze otrzymują nagrodę ( może to być E-C/Elf/Ekwipunek/Whatever)
* Gracze chcący zdobywać lokacje muszą to najpierw zasygnalizować MG.
* Po zdobyciu terenu przez jakąś frakcje dla tej frakcji dostępne są specjalne bonusy np. po zdobyciu podziemnego labolatorium zostają obniżone ceny elfów w sklepach.
* Na terenie należącym do różnych frakcji można się spodziewać różnych reakcji NPC ( Członek NA natychmiast zostanie zaatakowany na terenie CMD)
* Zdobywanie lokacji odbywa się także bez udziału graczy ( MG ustala, że NPC atakują jakiś obszar. Gracze mogą pomóc w ataku/obronie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 12:50, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra, dodałem to... ale i ten twój txt dodam ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:47, 31 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
W związku z niedawno dodanym bajerem "Terytoria" Proponuję zwiększyć wartość niezbyt używanej klasy ZWIADOWCY.
Kiedy takowemu uda się wykonać dobrze zwiad na teren opanowany przez wroga, oddział atakujący po spotkaniu z nim dostanie bonus dajmy na to 25% w walce z przeciwnikiem. W końcu lepiej się walczy kiedy ma się pojęcie gdzie jest wróg i skąd będzie się bronił co nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pon 20:55, 31 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
I tak samo szpiedzy nabiorą teraz wagi. Przecież bez tych dwóch panów snajper strzelałby do krzaków, a oddział szturmowy zająłby oborę. Popieram całą akcję tylko może trochę zmniejszyć ten bonus, gdyż w walce PvP może się to okazać druzgocącą przewagą. I może jeszcze dołożyć jakiś bajer rozwiniętemu zwiadowcy, jak np. jakiś mały nalocik albo lekki ostrzał artylerii etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:10, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Proponuję nową zmianę która będzie miała wpływ na równowagę w całym wszechświecie i może doprowadzić do uratowania nas przed katastrową i ostateczną zagładą!!
Zmieńmy nazwę pewnego tematu z "Rakiczownia" na "Markownia"!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silvan
Gość
|
Wysłany: Czw 9:57, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
....Faktycznie, mądre *Sarkazm* zauważ że ja nie piszę cały czas w tamtym temacie czy coś, piszę tylko jak MG po tygodniu zapomina o mnie, jak np. Teraz każdy zapomina o Jafarze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:10, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ramroyd jeśli to ma uratować wszechświat to się zgadzam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:07, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A ja malutka propozycja co do tej nowej obsługi broni, zbroi itp.
( Wiecie siła/zręcznosć : minimalne/maksymalne obrażenia). Mam pomysł na pewną zmianę. Patrząc na silniejsze bronie ( z dużym atakiem minimalnym/maksymalnym) dochodzi do takiego paradoksu, że jeżeli ktoś nie ma formy to mimo, że ma 10 punktów w obsłudze danej broni to może sobie nią najwyżej wybić oko. A więc oto propozycja.
Z działania : Siła/zręczność/cokolwiek : obrażenia broni/coś tam innego
Zmienić na : Siła/zręczność/whatever : ( obrażenia broni/coś innego - umiejętności obsługi danej rzeczy)
Czytaj: Jeśli masz siły 30 i dostałeś broń a ATK minimalnym 35 to nie możesz jej używać. ( 30 : 35 = mniej niż 1 ).
Po wprowadzeniu zmiany ( a licząc, że każdy punkt siły przeznaczyłbyś na Broń Białą, czyli miałbyś jej 6) wyglądałoby to tak: 30 siły : ( 35 - 6) = 30 : 29 = więcej niż 1.
Dodatkowo umiejętność używania broni/zbroi dawałaby coś fajnego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Śro 22:07, 16 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:40, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawy pomysł... wtedy taka (przykład) bazooka z obrażeniami 50 wymagałaby 50 siły co ma sens bowiem lekka nie jest T_T
Jestem ZA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 2:16, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jako MG... powiem tak, dobry pomysł, ale nie będą brane pod uwagę podstawowe bronie . Bo jak dla mnie to byłby absurd, ale w dalszych lvlach to okaże się bardzo przydatne. Punkt dla Ciebie Arxel.
A teraz coś z mojego. Może POWYMIENIAĆ każdemu opisy pod nickiem... I każdy będzie miał frakcję pod sobą i będzie miał co? Dodatkowy kolorek!
Neo Arkadia -> Czerwony
CMD -> Zielony
Neutral -> Szary
DAWN(o ile DA sie grać) -> Fioletowy.
Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|