Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:48, 28 Mar 2008    Temat postu:

No. Dodać mu rączki, nóżkę, może ucho albo oko. Tak, żeby mógł przeżyć, a nie umarł chwilę po narodzinach.

A co do piasku... od czego jest technologia Very Happy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Pią 23:49, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:00, 29 Mar 2008    Temat postu:

huh, do wielu rzeczy...

A tak, nie umrze bo jak sie zacznie to chyba sie rozkręci ^^ Ktos chętny? ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Sob 10:29, 29 Mar 2008    Temat postu:

Pomysł złoty. Ja jeszcze bym dodał że może w terenach powinien być jakieś specjalny budynek/przedmiot dostępny tylko dla władającej nim frakcji. Stacja napraw, sklep wysyłkowy, mały skład amunicji, jakieś działo przeciwpancerne/czołgowe/piechotne. Dzięki temu zdobywanie stref będzie miało sens dla całej frakcji. I zwiększyłaby się ilość prawdziwych bitw, takich jak ta kiedyś na pustyni, a nie zwykłe "łan on łan".

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Olekman dnia Sob 10:31, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 11:32, 29 Mar 2008    Temat postu:

Hmmmm... pomysł bardzo dobry... wprowadzę może nawet dzisiaj z paroma innymi rzeczami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:17, 29 Mar 2008    Temat postu:

Olekman bardzo ważny szczegół poruszyłeś, z którym się całkowicie zgadzam
Faktycznie take 1 VS 1 (nie cytując bez pozwolenia) jest troszkę takie...statyczne...taki jakby standard w Hack'n'Slash, idziemy nawalamy się wracamy uleczyć może coś kupić w zależności od cen i zarobków, potem znowu się tłuczemy z krwiożerczymy Mettaurkami i znowu i znowu...poprostu to wszystko się dzieje jakby to był jeden dłuuuuuuuuuugi dzień tak więc stwierdzić, że jestem na TAK jeśli chodzi o pomysł to w tym wypadku bardzo delikatne określenie Razz iii tak przy okazji...może w tych budynkach byłby też mały barek, żeby sue upi...eeer, żeby posiedzieć i porozmawiać ^_^"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:42, 29 Mar 2008    Temat postu:

A więc oto projekt:

* Lokacje istniejące w grze zostają podzielone na te należące do istniejących frakcji, a kilka z nich pozostawia się jako neutralne.
* Za uczestnictwo w zdobywaniu lokacji gracze otrzymują nagrodę ( może to być E-C/Elf/Ekwipunek/Whatever)
* Gracze chcący zdobywać lokacje muszą to najpierw zasygnalizować MG.
* Po zdobyciu terenu przez jakąś frakcje dla tej frakcji dostępne są specjalne bonusy np. po zdobyciu podziemnego labolatorium zostają obniżone ceny elfów w sklepach.
* Na terenie należącym do różnych frakcji można się spodziewać różnych reakcji NPC ( Członek NA natychmiast zostanie zaatakowany na terenie CMD)
* Zdobywanie lokacji odbywa się także bez udziału graczy ( MG ustala, że NPC atakują jakiś obszar. Gracze mogą pomóc w ataku/obronie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:50, 29 Mar 2008    Temat postu:

Dobra, dodałem to... ale i ten twój txt dodam ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:47, 31 Mar 2008    Temat postu:

W związku z niedawno dodanym bajerem "Terytoria" Proponuję zwiększyć wartość niezbyt używanej klasy ZWIADOWCY.

Kiedy takowemu uda się wykonać dobrze zwiad na teren opanowany przez wroga, oddział atakujący po spotkaniu z nim dostanie bonus dajmy na to 25% w walce z przeciwnikiem. W końcu lepiej się walczy kiedy ma się pojęcie gdzie jest wróg i skąd będzie się bronił co nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pon 20:55, 31 Mar 2008    Temat postu:

I tak samo szpiedzy nabiorą teraz wagi. Przecież bez tych dwóch panów snajper strzelałby do krzaków, a oddział szturmowy zająłby oborę. Popieram całą akcję tylko może trochę zmniejszyć ten bonus, gdyż w walce PvP może się to okazać druzgocącą przewagą. I może jeszcze dołożyć jakiś bajer rozwiniętemu zwiadowcy, jak np. jakiś mały nalocik albo lekki ostrzał artylerii etc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:10, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Proponuję nową zmianę która będzie miała wpływ na równowagę w całym wszechświecie i może doprowadzić do uratowania nas przed katastrową i ostateczną zagładą!!

Zmieńmy nazwę pewnego tematu z "Rakiczownia" na "Markownia"!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Czw 9:57, 10 Kwi 2008    Temat postu:

....Faktycznie, mądre *Sarkazm* zauważ że ja nie piszę cały czas w tamtym temacie czy coś, piszę tylko jak MG po tygodniu zapomina o mnie, jak np. Teraz każdy zapomina o Jafarze
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:10, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Ramroyd jeśli to ma uratować wszechświat to się zgadzam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:07, 16 Kwi 2008    Temat postu:

A ja malutka propozycja co do tej nowej obsługi broni, zbroi itp.
( Wiecie siła/zręcznosć : minimalne/maksymalne obrażenia). Mam pomysł na pewną zmianę. Patrząc na silniejsze bronie ( z dużym atakiem minimalnym/maksymalnym) dochodzi do takiego paradoksu, że jeżeli ktoś nie ma formy to mimo, że ma 10 punktów w obsłudze danej broni to może sobie nią najwyżej wybić oko. A więc oto propozycja.
Z działania : Siła/zręczność/cokolwiek : obrażenia broni/coś tam innego
Zmienić na : Siła/zręczność/whatever : ( obrażenia broni/coś innego - umiejętności obsługi danej rzeczy)

Czytaj: Jeśli masz siły 30 i dostałeś broń a ATK minimalnym 35 to nie możesz jej używać. ( 30 : 35 = mniej niż 1 Very Happy ).
Po wprowadzeniu zmiany ( a licząc, że każdy punkt siły przeznaczyłbyś na Broń Białą, czyli miałbyś jej 6) wyglądałoby to tak: 30 siły : ( 35 - 6) = 30 : 29 = więcej niż 1.

Dodatkowo umiejętność używania broni/zbroi dawałaby coś fajnego Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Śro 22:07, 16 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:40, 17 Kwi 2008    Temat postu:

Ciekawy pomysł... wtedy taka (przykład) bazooka z obrażeniami 50 wymagałaby 50 siły co ma sens bowiem lekka nie jest T_T
Jestem ZA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:16, 19 Kwi 2008    Temat postu:

Jako MG... powiem tak, dobry pomysł, ale nie będą brane pod uwagę podstawowe bronie . Bo jak dla mnie to byłby absurd, ale w dalszych lvlach to okaże się bardzo przydatne. Punkt dla Ciebie Arxel.

A teraz coś z mojego. Może POWYMIENIAĆ każdemu opisy pod nickiem... I każdy będzie miał frakcję pod sobą i będzie miał co? Dodatkowy kolorek!
Neo Arkadia -> Czerwony
CMD -> Zielony
Neutral -> Szary
DAWN(o ile DA sie grać) -> Fioletowy.
Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 59 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin