Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 17:20, 12 Lut 2008    Temat postu:

Kilik, chcesz by 80% graczy odeszła z kwitkiem? XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:31, 12 Lut 2008    Temat postu:

Zero to ten wy******* w ksmos reploid
X... no X Razz
CMD to skrót od Commander
NA to skrót od Neo Arcadia
duh pomysł niezły aczkolwiek faktycznie wielu mogłoby się zniechęcić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilik




Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:33, 12 Lut 2008    Temat postu:

W sumie macie racje xD a jak sie wam podoba poprzedni pomysł xD?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:53, 12 Lut 2008    Temat postu:

z tym rozszerzeniem dla neutralnych??? jestem za Razz
Area Zero jest piękna powinni móc tam zaczynać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:16, 12 Lut 2008    Temat postu:

A ja jestem przeciw testowi wiedzy. I tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 11:12, 13 Lut 2008    Temat postu:

Projekt zmiany

Od teraz na turę można używać ograniczonej ilości skilli. Ilu? To zalezy od szybkości postaci... oraz skilla. Jeśli jest to szybki skill do wykonania, wystarczy 10 szybkości. Jeśli średni, 20, jeśli wolny, to 40, a jeśli to jest całoturowy jak Firerain, to wiadomo... Jeżeli macie mniej szybkości niż jest to przewidziane, np. do wolnego skilla macie 20 szybkości, to po prostu walicie raz.
Dlaczego? No po prostu mnie wpienia jak niektórzy używają 5 area grabów na turę i jeszcze 4 sonicboomami walą... system ten jest systemem wstępnym... rozpatrzę każdą propozycję na ten temat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:18, 13 Lut 2008    Temat postu:

i bardzo dobrze. Bedzie teraz o wiele prościej. Ja zas proponowałbym jeszcze coś, uzależnienie ilości możliwych akcji na ture od speeda

1-5 - jedna akcja
5-10 - dwie
10-20 trzy
20-40 - cztery
40-80 - piec
80 - 160 - sześć
160-320 -siedem
320- 640 -osiem

i tak dalej mnozac to x2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:31, 13 Lut 2008    Temat postu:

Oh dang nie ma to jak odpowiedzialność zbiorowa :/
czyli teraz jedna akcja na turę jednego skilla...spoko...jak załatwię z tym systemem Mettaura to będzie chyba cud...
owszem jestem na tak przeciw tym używającym w ciągu jdnej tury 5AG+4SonicBoom=9 ale czy to odrazu musi nieść cierpienia innych???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 14:13, 13 Lut 2008    Temat postu:

Halo, SKILLA. Umiejętności Psionika to nie skille... to sa wyuczone ruchy w sali treningowej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:06, 13 Lut 2008    Temat postu:

Halo przepraszam, pomyliłem się ^_^ odczuwszy ulgę zagłosowałem na TAK Razz
do widzenia ^_^
<odłożył słuchawkę>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Śro 15:13, 13 Lut 2008    Temat postu:

X, będzie tak że to na każdy skill że takiego i takiego skilla mam użyć PO 5 jak mam tyle speeda czy coś? I trzeba udoskonalić ten system X jeszcze przecież, bo AZ nie uwzględnil szybkości Skilla w swojej tabeli, trzeba to udoskonalić
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 15:31, 13 Lut 2008    Temat postu:

To sie udoskonali i nie bedzie Markowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:52, 13 Lut 2008    Temat postu:

Co określoną ilość szybkości (np. co 5) dostajemy gwiazdkę. Te gwiazdki określają nam ile skilli możemy wykonać... mając 3 gwiazdki nie wykonamy skilla za 5 gwiazdek i jest git. Za to wykonamy trzy razy skill za 1 gwiazdkę. Kumalski?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:20, 13 Lut 2008    Temat postu:

Zrozumiałe Smile albooo 1 za 2 gwiazdeczki i 1 za jedną Very Happy
To jest fajne Ramroyd ewentualnie można dodać, że trzeba na sali treningowej czy coś te gwiazdki dostać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silvan
Gość






PostWysłany: Śro 19:17, 13 Lut 2008    Temat postu:

Chyba trzeba wymyśleć niezawodny system do tego, myślmy dalej
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 54 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin