|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:43, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Oczywiście byłaby opcja wyboru jakie to mają być pociski. W końcu po co by snajperowi byłaby maszyna robiąca naboje do karabinu? Będzie można nawet robić pociski do rakietnicy (tylko jeden w jenym momencie). Oczywiście ograniczeniami tej maszynki byłaby potrzeba zdobywania materiałów... i ew. zasada: lepsze naboje = mniej naboi.
A co z pomysłem na dopalacze dal ludzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jediyan
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:48, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wracając do naboi to głupi pomysł żeby były przenośne maszynki do ich robienia. Niech w strategicznych miejscach stoją ich więksi bracia, np. w bazach i przy TSach. Przykładowo: chodzę po ulicach ZM i zbieram materiały. W końcu mam tyle ile mi potrzeba więc idę do TSa i tam sobie robię tyle naboi ile potrzebuję/mogę zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:51, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Też o tym myślałem. W końcu wiadomo:
małe urządzenie = mała pojemność
Mała pojemność = mniej materiałów się zmieści
Mniej materiałów się zmieści = mniej amunicji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTOSh
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Neo Arkadia OFC!!
|
Wysłany: Sob 14:11, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
wspomagacze: ZA
maszynki do naboi: Za tym zeby byly kolo TSów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:30, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, pozostało czekać na decyzję X'a a tymczasem...
Bronie przeklęte: przy odrobinie szczęścia można je znaleźć. Są znacznie potęzniejsze od innych broni. Ale będą miały skutki uboczne np. osłabiają ich właściciela z każdym użyciem, mogą zmienić jego charakter albo nawet namieszać mu w głowie. Trzeba być ostrożnym bo raz użytego przedmiotu tak łatwo się nie pozbędziesz. Już wtedy opęta właściciela i nie bedzie chciał go wyrzucić... jedynie nieliczni będą mogli zdjąć klątwe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alduron
Prime Admin
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:06, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nowa propozycją:
Robienie własnych skilli/technik.
PRZYKŁAD: Dada wymyśla sobie, że zrobi skila który na raz robi 10 ataków (czyli 1 użycie to mnożenie obrażeń x10), próbuje to wykonać na jakiś celach. Trenuje to aż dojdzie do perfekcji. I pewnego dnia dochodzi do tego, że udało mu się wykonać to bez problemów i ma skila pod nazwą, jaką sobie wymyśli. Może jej nauczyć kogoś innego i tak dalej.
Co wy na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roland
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zza drzewa
|
Wysłany: Wto 21:11, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wymyślanie skilli jest ok, ofkoz po uzgodnieniu z mg... ale żeby nie były jakieś BARDZO wybajerzone...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mighty
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Fáskrú
|
Wysłany: Wto 21:13, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Troche dziwy pomysł nazwał bym skill mokry siusiak i co? zatwierdzony? a te obrażenia pewnie będą ogromne,.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alduron
Prime Admin
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:15, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja myślę to tak: "Im więcej trenujesz go, tym mocniejszy jest"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jediyan
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:05, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mam pewną propozycję. Nasi Mistrzowie Gry tak często odpisują, że zanim nowy gracz zdobędzie 5 lvl to minie 10 lat. Proponuje aby wszyscy gracze dostawali 3 razy więcej expa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 9:45, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
I od razu na początek niech dostana Najnowsze Ferrari i ładną sekretarke...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:13, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hm.. z sekreterką może być ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:19, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
W ten sposób ujawniła się kolejna osoba, dla której wysoki lvl postaci jest ważniejszy od czerpania przyjemności z gry i tworzenia klimatu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:25, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
chyba niemówisz o mnie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jediyan
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:02, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie o to mi chodzi! Jak mam się rozkoszować grą skoro może mnie pokonać byle kittaur? Wyglądało by to tak: walka, powrót do bazy na leczenie, walka, powrót do bazy na leczenie, walka, powrót do bazy na leczenie, walka, ucieczka, powrót do bazy na leczenie. Ja w tym nie widzę, żadnej przyjemności - -'' raczej wolałbym tak: walka, walka, walka, leczenie, walka, walka, leczenie, trudniejsza walka, leczenie, walka, walka, walka, leczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|