Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:59, 08 Gru 2007    Temat postu:

Dobra. Ja jestem za.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Sob 15:44, 15 Gru 2007    Temat postu:

Taka propozycja - rusznikarstwo. Będziemy mogli robić pociski i ulepszać stare. Mieszanie różnych prochów (RE3 się kłania :]) da nam różne efekty. Większy zasięg, siła, przebijanie albo po prostu wybuchnie nam przy strzale gdyż źle połączyliśmy składniki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:26, 18 Gru 2007    Temat postu:

Jestem za. <zieeew>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:03, 04 Sty 2008    Temat postu:

Obecnie mamy coś takiego: podnosimy umiejętność od 0 do 10 lvla i tyle, ot czasem MG na to popatrzy i mamy z tego bonusy w walce ale niewielkie. Propozycja polega na tym by jakoś "nagrodzić" to, że ktoś dobił ten 10lvl dając mu pochodzący od danej umiejętności bonus - i nie mówcie, że to tylko dla high lvli. Już na 3 lvlu można mieć jakaś umiejętność na poziomie 10 wiec chyba to byłoby dla każdego osiągalne bezproblemowo. I tak za dobicie 10 lvlu w danej umiejętności dodawane byłyby następujące bousy ( oczywiście do uzgodnienia )

Broń Lekka dmg+50% jeżeli korzystamy naraz z dwóch pistoletów (dmg pistoletu1+pistol2=jakaś tam liczba +50%

Broń średnia - +20% na krytyk, +20% dmg

Broń cięzka - +30% dmg

Zbroja lekka - +10% do absorpcji obr
Zbroja Średnia - +20% do abs obr
Zbroja ciężka - +30% abs

Celne oko - +20% na krytyk, w +20% samonaprowadzanie pocisków

Intuicja - o wiele łatwiej znajdować nam artefakty, natrafić na coś miłego lub ominąć niebezpieczeństwo

Refleks - czas reakcji podczas walki zwiększa sie o 30% i wszytko wydaje sie być troche wooolniejsze

Broń biała/ręczna - +20% dmg,+20% na krytyk

Skradanie sie - skradasz się o wile szybciej ( tak jakbyś chodził normalnie)

Materiały wybuchowe - ładunki wybuchowe mają o 50% mniejszą szanse na to, że wybuchną podczas rozbrajania

Sprint - podczas Dashu przez pierwsze 2 sec stajesz się duchem i nie można cie wtedy zranić

Regeneracja - zamiast +1HP co ture ( na lvl) zostaje zamienione na 1% max HP na turę

Blokowanie daje - +30% na to, że odbity pocisk wróci spowrotem do wroga

Uniki - +30% na uniknięcie strzałów i +20% na uniknięce ataku BB

Tarcze - finalne obrażenia zostają zmniejszone o dodatkowe 20% ( jeżeli ktoś ma 100HP i dostanie hit za 100 to przy 80% abs z tarczą dostaje 16 obr (najpier dmg zmniejszamy o 80% a potem to co zostaje ( czyli w tym wypadku 20) jeszcze o 20% ( 20 - 20% = 16 ) tylko dla Tarczowników i Knightów, dla innych klas: 10% zadanych obrażen zostaje odbitych w dowolnym (frontalnym) kierunku w postaci promienia energii

Informatyka - robisz włamania/piszesz programy 2x szybciej

Energetyka - Czyli nauka w której specjalizuje sie Prof. Ciel. Polega na umiejętnym gospodarowaniu energią. ( a to niech ktoś coś wymysli bo ja nie wiem o co chodzi z tym za bardzo Razz)

Mechanika - +3 sloty na PETsy, +10% naprawianych HP

Medycyna - leczysz o 30% ran więcej niż normalnie

Urok osobisty - tutaj znowu daje WAM pole do popisu i wy cos wymyślcie Razz

Akrobatyka - +20% do zręczności


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez azXcpl dnia Pią 20:13, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 20:08, 04 Sty 2008    Temat postu:

Wg. pisząc większy dodatek % do silniejszych pancerzy myślałeś o sobie. Dodatek procentowy powinien być wszędzie taki sam. Tak samo dodataki do krytyka i dmg w broniach palnych. Jakoś do innych zastrzeżeń nie mam ;>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:11, 04 Sty 2008    Temat postu:

ja w tarcze nie ide ale ok zmodernizuje to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 04 Sty 2008    Temat postu:

Nie chcialoby mi sie liczyc xP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:17, 04 Sty 2008    Temat postu:

Olekman napisał:
Wg. pisząc większy dodatek % do silniejszych pancerzy myślałeś o sobie. Dodatek procentowy powinien być wszędzie taki sam. Tak samo dodataki do krytyka i dmg w broniach palnych. Jakoś do innych zastrzeżeń nie mam ;>


ale zobacz: ligiht gunner mający lekkie bronie i lekkie pancerze dostanie większy bonus do dmg ( aż 50%) ale niestety mniejszy do pancerza, tak samo bronie ciężkie mają mniej bonusu do dmg ale za to zbroje mają więcej% ( a tak wogole to ja więcej % abs miał nie będe choćbym nie wiem co robił ponieważ 60% abs to max więc ocb ??)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 20:25, 04 Sty 2008    Temat postu:

I tak wszystko co ciężkie powinno mieć mniejsze gdyż i bez bonusów jest łatwo się tym bronić/walczyć. Co do większych bonusów dla lżejszych to git. Ale w akrobatyce bonus jest też dosyć kiepski. 20% zręczności to dosyć niewiele. Może dałoby się wymyślić jakiś git np. że normalną czynność związaną z gibaniem się etc. robilibyśmy 2 razy szybciej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:01, 04 Sty 2008    Temat postu:

Olekman napisał:
I tak wszystko co ciężkie powinno mieć mniejsze gdyż i bez bonusów jest łatwo się tym bronić/walczyć. Co do większych bonusów dla lżejszych to git. Ale w akrobatyce bonus jest też dosyć kiepski. 20% zręczności to dosyć niewiele. Może dałoby się wymyślić jakiś git np. że normalną czynność związaną z gibaniem się etc. robilibyśmy 2 razy szybciej.


gdy masz 100 zręczności ( ja idę w siłe i mam jej więcej. wiec jak ktoś będzie szedł w zręczność tez będzie miał jej dużo) i gdy mam forme która mnoży to x2 (a taki gear może sobie pkty DNA przeznaczyć na to też, lub replikant sobie cos zmodyfikować) to wtedy za sam ten bonus dostawałbym 40 pkt co jest odpowiednikiem 8 lvli wiec nie mow ze to mało Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:24, 22 Sty 2008    Temat postu:

Przyszedł mi do głowy pomysł zaczerpnięty z gry w którą aktualnie gram...

Master Skill

Nie mogłem wykombinować innej nazwy. Nasze skille bojowe i niekonieczne bojowe z czasem stają się lepsze (czyli wyższy lvl skilla). Co wy na to, żeby w końcu zaprzestać rozwijania daną umiejętność i po prostu osiągnąć mistrzostwo aktualnego stanu. Podam na przykładzie: mam sławetny Sonicboom. Rozwinąłem go do powiedzmy 6 poziomu. Naszła mnie ochota na osiągnięcie mistrzoswa (masteryzacji XD) w nim. Wykonuję zadanie specjalne polegające na zdobyciu odpowiednich przedmiotów (lub jakieś inne), i przechodzimy dodatkowe szkolenie. Po tej całej akcji nasz zwykły Sonicboom staje się Master Sonicboomem i np. posyła dwie skrzyżowane fale jednocześnie, albo dodaje żywiołu, albo fala leci we wszystkie strony w poziomie (jak nova).

Czyli prościej: Skill + Masteryzacja = Master Skill (OWNAGE)

Wadą jest zatrzymanie rozwoju skilla. Czyli Master Skill to ostatni poziom i koniec kropka!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:31, 22 Sty 2008    Temat postu:

Ja jestem jak najbardziej za.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedipp




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: inąd.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:33, 22 Sty 2008    Temat postu:

Ja też jestem za ale jak tych dwuch psycholi zrobi sobie Firerain'a na Master Firerain to będzie Sieka!!! i zawsze po wyjsciu z budynku bede ostrożnie spoglądał w niebo czy coś nie leci. XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:36, 22 Sty 2008    Temat postu:

I będzie "deszczowa piosenka"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rashef




Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kto wie...
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:40, 22 Sty 2008    Temat postu:

Pomysł bardzo fajny. A może by go rozwinąć jeszcze np. o możliwość łączenia skilli w jeden bardziej dewastujący ? Np. AreaGrab + SonicBoom = AreaBoom // SonicGrab // cokolwiek ktoś wymyśli i zrobić ścieżkę
Skill 10lvl ==> MasterSkill lub Skill 5lvl + Skill = AdvancedSkill ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 48 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin