|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:43, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A ile to odjąć 2 rzeczy, pomnożyć 2 rzeczy i dać wynik graczom?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phanti
Prime Admin
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:44, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Dwie minuty wziete z zycia, ktore mozna przeznaczyc, na wiele lepszych czynnosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:51, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
PhantomRev napisał: | Myslisz, ze ja przy MGowaniu bede to wszystko przeliczal, obliczal i zaliczal? HA! |
ja na swoim forum mam o wiele więcej obliczeń niż pancerz a nie protestuje bheheh
Arxel... wytłumaczyłeś dostatecznie logicznie bym zrozumiał jednak dla reszty jest to pomysł zbyt zagmatwany i raczej nie przejdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:54, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
To trudno. Jak zrobię własny PBF to wprowadzę to:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alird
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Geffen
|
Wysłany: Pią 20:36, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wiec pozostalo zyczyc powodzenia i duzej ilosci gracze hehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 13:15, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Mam propozycję dla graczy którzy już mają bardzo wysoki lv.
Jako że tacy gracze którzy mają wysoki lv mogą już nie mieć po co grac, wymyśliłem coś takiego. Po przekroczeniu lv 25 można stworzyć własną klasę w specjalnym queście (A dokładniej master klasę). Lv zaczyna sie w niej od 1 oczywiście, i w niej można zrobić 5 umiejętności (mocnych) oraz bonusowe 15 punktów statystyk. A co jeszcze nowego? Wybiera sie 2 staty, których przyrost jest 2x większy. Jeśli wybierzemy siłę i zręczność, to dając na te statystyki 1 punkt, dostajemy 1 gratis. Ta premia nie działa wstecz. Co lv dostaje sie dodatkowe 5 punktów statystyk do rozdania. Dodatkowych punktów umiejętności nie ma, bo i tak na początku rozwijania master klasy trochę tego będzie... pomimo że zdobywanie expa działa jak w przypadku subklasy (w końcu macie ten 25 lv i któryś tam lv subklasy). Oczywiście nie muszę dodawać że ten quest będzie trudny i czasochłonny?
Co o tym sądzicie? Taki pomysł wymyślony nocą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:27, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja jestem za, ale może obniżymy lvl do 20... bo musisz mieć na uwadze nie tylko postać Dady ale również i innych ( średnio na lvlu niższym niż 10 ...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mighty
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Fáskrú
|
Wysłany: Nie 13:45, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Również jestem za obniżeniem poziomu do 20 levelu, a pomysł świetny!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:47, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jestem za a nawet przeciw... ch*j z tym, że nigdy tego poziomu nie osiągne, ale grunt, że inni gracze mogą tego dokonać ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:35, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Zdanie takie jak ram.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alird
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Geffen
|
Wysłany: Nie 17:36, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ramroyd napewno kiedys osiagniesz wkoncu nikt nie osmieli CI sie spuscic na glowe kowadelka R C TM
Pomysl ciekawy ta dowolnosc podkreca atmosfere ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:26, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Pytanie - Czy propozycje Więzi miedzypostaciowych i team skilli zostały przyjęte?
I postanowiłem trochę poprawić i dać propozycję na SUB-Klasę. Wcześniej już proponowałem ją jako klasę...
Elementalist (albo Chipper też dobrze brzmi)
Rozwinięcie dowolnej klasy. Od zwykłej klasy odróżnia ją znacznie większy poziom panowania nad chipami, które można na sobie mieć. Reploidzi, Mavericki i Replikanci z mechanicznym torsem i ew. kończynami są lepsi w tej subklasie.
Władanie Chipami F (Siła) - Pozwala wyciągać (10%*Poziom umiejętności) więcej mocy z chipów wpływających na wydajność naszego ciała (Szybkość, siła, zręczność, umiejętności, żywioły i tym podobne).
Władanie Chipamu U (Inteligencja) - Pozwala wyciągnąć (10%*Poziom umiejętności) więcej mocy z chipów wpływających na nasz umysł (Celność, czas reakcji, mądrość, spostrzegawczość, dodatkowe tryby widzenia i tym podobne).
Overload F (Siła) - Umiejętność wyłącznie dla tej subklasy aktywowana jak zwykły skill. Pozwala wyciągnąć (30%*Poziom umiejętności) więcej mocy z chipów. Czyli przy 10 poziomie władania Chipami i 10 poziomie Overloada wyciągniemy aż 600% Podstawowej mocy Chipa. Jednak! Ten skill nadzwyczaj wykańcza nas w zastraszającym tępie (zarówno ciało jak i układ nerwowy), więc należy rozważnie go używać... istnieje ryzyko zniszczenia któregoś Chipu, ew. rozwalenia naszego układu nerwowego albo mięśni. Czyli sztuczka przydatna acz ryzykowna.
Fizyczna pojemność (Siła) - Pozwala na umieszczenie na swym ciele +(1*Poziom umiejętności) więcej chipów.
Łączenie żywiołów (Inteligencja/Siła) - Przydatne w walce kiedy używamy Chipów żywiołów... pozwala na połączenie mocy kilku dwóch żywiołów (nawet tych sobie wrogich jak lód i ogień). Specjalny żywioł tak powstały nie jest niwelowany przez odporność przeciwnika (czyli lodo-ognia nie zatrzyma ani odporność na lód ani na ogień).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:00, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Trochę przepak:D Ale ja też dam pomysł na Subklasę
Trickster
Tricksterzy nie są typowymi wojownikami. Ich styl walki polega głównie na efektowności. Robią sporo uników, salt, gwiazd i tym podobnych ale zazwyczaj nie walczą na poważnie. Ale jeśli takiego sprowokujesz do walki to masz przerąbane. Ciężko go trafić z powodu tych wszystkich odbić od ścian i wyskoków. Ciężko takiego zaskoczyć bo potrafią uskoczyć przed kulą na ułamek przed trafieniem. Najlepsi z nich potrafią iść wprost na ciebie, a kule ich nie trafiają. Mówią, że pociski sa dla nich za wolne.
Mistrzostwo Broni lekkiej lub średniej lub białej(Siła/zręczność(wybieramy jedno))
Mistrzostwo Refleksu(Zręcznosć/Szybkosć)
Akrobatyka(Zręczność)
Sztuczki - Co level subklasy trickster bedzie mógł w sali szkoleniowej(za darmo) nauczyć się wymyślonej przez MG sztuczki( Np. Przerzut broni do drugiej reki i strzał spod pleców(Bonus do celności i zaskoczenie dla przeciwnika. Albo lekki bullet time)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Nie 22:28, 04 Lis 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:03, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze pamiętam... nie ma akrobatyki w umiejętnościach... Akrobatyka to jest tak jakby połączenie um. Refleksu i Uników xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:22, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak nie ma akrobatyki jak jest:D
A jednak nie ma. No coż wprowadziłem zmianę patrzcie teraz na Trickstera:D
Bo akrobacje to nie tylko połączenie refleksu i uników. To też inne rzeczy. Dlatego muszą być osobną zdolnością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|