Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 74, 75, 76  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Nie 14:29, 28 Paź 2007    Temat postu:

No tak myślałem, zresztą azxcpl nie sądzisz że za dużo roboty z tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:26, 31 Paź 2007    Temat postu:

Tak grając sobie w Kryształy Czasu(RPG system) wpadłem na pewien pomysł.

Zamiast Absorbcji Obrażeń wprowadzić Obronę i Wyparowania. A dla broni punkty przebicia( Czyli czy zranisz kogoś ze zbroją na 15)

Każda zbroja miałaby współczynnik tego i tego.

Obrona: Taki Az ma dość mocna zbroję. Damy jej współczynnik 10. Maksimum to 15( Przykład i to wszystko jeszcze do ustalenia). I teraz jeśli ktoś strzeli w jego zbroję z czegoś słabszego niż bazooka/mocna snajperka/itp. to strzał się po prostu od zbroi odbije. Bo to normalne, że z pistoleciku nie zranisz kogoś w 5cm pancerzu. Co do mieczy to żeby go zranić trzeba by użyć albo jakiegoś dużego armorslayera albo mieć miecz z baaardzo twardego materiału i sporo krzepy. Ale żeby nie dawać tankom maks ułatwień to im wyższa obrona tym większy minus do szybkości i zręczności( Chyba, że mamy super zbroję, która mimo wagi nie ogranicza ruchów)

Wyparowania: No powiedzmy, że masz katanę z adamantium czy czego tam chcesz. I udało ci sie przebić zbroję aza. Ale ona jest bardzo mocna. Więc wytracisz część siły włożoną w uderzenie ergo Az otrzyma mniejsze obrażenia od twojej broni w zależności od Wyparowań jego zbroi.

Punkty przebicia: Coś co polubią nawet ci ze średnią bronią. Wyżej napisałem, ze tylko przy odpowiednim PP broni albo przy celowaniu w słabe punkty można zranić opancerzonego wroga. Ale PP działają też na słabiej opancerzonych wrogów. Jak? Otóż powiedzmy, że twoja broń ma 10 PP. Zbroja przeciwnika ma 3 Punkty obrony. Zasłania sie tarcza z 2 PO. Łącznie powiedzmy 8PO( Pocisk/ostrze uderza w tarcze zwalniając wiec potrzebuje 2x więcej PP na przebicie zbroi.). Dalej masz w zapasie 2 PP. Jeśli więc taki pocisk/cięcie trafi w przeciwnika zada mu sporo więcej obrażeń( Np. 2x damage, odcięcie kończyny itp.)


Pisze mocno nie składnie ale jestem chory i niewyspany. Na pytania odpowiem w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:07, 31 Paź 2007    Temat postu:

Jak dla mnie to powinno zostac tak jak jest i dac sobie z tym spokoj...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Śro 12:14, 31 Paź 2007    Temat postu:

Popieram Phantoma, zbyt dużo zmian jak dla mnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:11, 31 Paź 2007    Temat postu:

Fajne ale niepotrzebne moim zdaniem system obrażeń jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:38, 31 Paź 2007    Temat postu:

Taaa, nic nie rozumiem...
I jestem za NIE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:07, 31 Paź 2007    Temat postu:

Nie róbmy z mmzerog fallouta Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alird




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Geffen

PostWysłany: Śro 14:10, 31 Paź 2007    Temat postu:

Fajne lecz troche pokrecone Razz jestem na nie, tak jak jest jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:17, 31 Paź 2007    Temat postu:

ee tam 60% to max absorpcja ( no chyba że ma sie subklase HW to można do 80% dobić tak jak ja) ale jakikolwiek system by był i tak by sie nie sprawdził ponieważ walcząc z NPC MG i tak pisza takie hity jakie się im dosłownie podobają... w pvp natomiast takie coś dużo by dawało ale jak wiemy pojedynki między graczami sa rzadkością...

obecny system jest taki:

dajmy np skill ( dosyć silny na 5* ) Valc wziąłem go bo ma dmg za 100 i idealnie sie nadaje do porównań

-Death Mill*****LVL2(Ilość użyć 2 m.ż+katana ATK 88.5 m.ż+ligsaber ATK 100)l.s 0/16

Valck mający te 100 ataku zaatakuje mnie, i o ile trafi to dzięki mojej absorpcji ( 80%) dostane z tego hita za 20... przy moich 900 HP jest to 1/45 ich całości...

natomiast Arxel nie przedstawił dokładniejszych wyliczeń ( weź może skorzystaj z tego przykładu co ja powyżej ) więc sie do tego nie odniosę narazie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:12, 31 Paź 2007    Temat postu:

A więc jak napisał az nie ważne jaki będzie system obrażeń będzie sie on liczył tylko w PvP. Więc czemu nie ten bardziej rozbudowany? W końcu lepiej mieć więcej możliwości do wykorzystania tłukąc się z innym graczem.

A co do obliczeń... proszę. Obliczenia są przepakowane bo trzeba byustalić PP i PO dla skilli i ekwipunku.

Gracz1: Mega Lightsaber( Atk: 100 Agi: 10/10 PP: 12), Medieval Armor( W: 40 PO: 6 - 30% szybkości), Laser shield( W: 10 PO: 2) Siła: 180 Mistrzostwo BB: 10

Gracz2: Penetrating sniper rifle( Atk: 80 Agi: 5/10 PP: 10), Power Armor( W: 90 PO: 10) Mistrzostwo średnich broni: 10

Sytuacja 1( Walka normalna): Gracz 2 zrobił zasadzkę na gracza 1. Ten w nią wpadł. Nieświadomy obecności snajpera idzie przed siebie. Gracz 2 strzela. Jego snajperka ma 10 PP a wroga zbroja 6 PO. 10-6=4. Jeśli gracz 2 celował w głowę przeciwnik może tworzyć nowe KP. Jeśli jest to inna lokacja obrażenia mnożymy przez 4.( 100x4 = 400). Jako, że zbroja posiada Wyparowania odejmujemy 40 dmg/40 %dmg(do ustalenia).( 400-40= 360 400 - 40%= 400 - 160= 240) Mimo wyparowań gracz 1 prawdopodobnie zginie. Gracz 2 wygrał bez walki.

Sytuacja 2(Tracenie impetu): Zasadzka tak samo jak w sytuacji 1 ale gracz1 zauważył przeciwnika i zasłania się tarczą. Strzał z łatwością przechodzi przez tarczę( 10-2 = Cool, ale traci przez to siłę i odbija się od zbroi(8 - 6x2= - 4). Gracz 1 może kontratakować.

Sytuacja 3(Walka normalna-broń biała): Gracz1 zaatakował gracza 2 na otwartym terenie. Jego przeciwnik go nie zauważył więc nie ma szansy na obronę. Atakuje on przeciwnika i broń przechodzi przez jego zbroję( 12-10 = 2). Gracz 2 otrzymuje podwójne obrażenia. Dzięki swoim wyparowaniom gracz2 mógłby przeżyć. Ale dzięki swej sile gracz 1 może je obniżyć( 2 siły= - 1 do wyparowań). Gracz 2 traci wyparowania przez co otrzymuje pełne 200 obrażeń i schodzi.

Sytuacja 4(Tracenie impetu- BB): Gracz 1 zaatakował gracza drugiego. Ten zastawił się bronią. Nie ma ona PO( Niektóre mają) więc miecz ją niszczy. Dzięki obronie traci jednak impet i nie przecina zbroi gracza 2( 12 - 10x2 = -Cool. Gracz 2 nie otrzymuje obrażeń. Niestety stracił broń.

Sytuacja 5( Skille związane z bronią): Gracz 1 dysponuje skillem atakującym 6 razy jeden punkt. Jeśli jego broń przebije pancerz przeciwnika za 1 razem to każdy kolejny atak w to miejsce będzie wchodził z pełną siła ( 12x5 + 2= 62). Przy mnożniku obrażeń 62 śmierć gracza 2 jest pewna. Jeśli pierwszy atak się nie przebije( zastawa bronią) wtedy wchodzi 5 ataków(12x4 + 2= 50) z 50 punktami przebicia. Przeciwnik i tak ginie.

Sytuacja 6( Skille obronne): Gracz 2 dysponuje skillem barrier na 3 poziomie( każdy jego poziom mnoży PO razy 2)( Czyli PO gracza 2 będą wynosić( 10x2x2x2=80)) Jeśli gracz1 zaatakuje skillem wspomnianym wcześniej to jego atak nie przebije pancerza wroga( 80-72= Cool.

Sytuacja 7( Blokowanie bronią białą): Broń białą przeciwnika przeciwnika niszczymy tylko jeśli mamy o 5 więcej PP. W innym wypadku atak jest po prostu blokowany. Jeśli przeciwnik zniszczy naszą broń i zaatakuje zbroję korzystamy z reguły tracenia impetu w walce wręcz.

Sytuacja 8(skille(atomic blazer czy jak to się nazywało az Very Happy )):
Powiedzmy, że gracz1 zaatakuje skillem związanym z ogniem. Według wcześniejszych zasad nie może zadać mu obrażeń bo skill nie ma PP. Ale przy odpowiedniej temperaturze metal sie topi. Albo zamarza i można go połamać( nie sprawdzone naukowo:D). Dodatkowo jeśli nawet ogień zbroi nie stopi to mało który metal uchroni nas przed temperaturami rzędu 8000 stopni Celsjusza. Po prostu ugotujemy sie żywcem. Przy użyciu skilli to MG określa czy mogą nas zranić.

To tyle. Jeśli pomysł sie nie przyjmie to trudno. Jeśli za bardzo namieszałem to piszcie na GG.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:41, 31 Paź 2007    Temat postu:

Powiem tyle: NIE PRZESADZAj jest dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Śro 17:55, 31 Paź 2007    Temat postu:

Ja również, zresztą nie chce mi się już czytać tego za dużo nie możesz skrócić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:07, 31 Paź 2007    Temat postu:

Ok dam duży skrót.

Jeśli kogoś trafisz i masz więcej PP to obrywa normalnie, chyba że masz więcej niż 1 przewagi wtedy mnożysz DMG przez posiadaną przewagę. Jeśli przeciwnik czymś blokuje to odejmujesz tyle PP ile to ma PO, a potem dajesz zbroi dwa razy większe PO. Jak blokujesz bronią białą to jak masz mniejsze o 5 PP to ci sie broń rozwala. Jak atakujesz skillami to MG określa czy coś wrogowi robią. Jak atakujesz skillem związanym z bronią to tak jakbyś atakował bronią tylko zwiększasz PP. A jak masz skill obronny to zwiększasz PO. A jak masz wyparowania to zmniejszasz DMG o tyle procent, punktów ile ich masz. A przeciwnikowi możesz zdjąc Wyparowania walcząc wręcz kosztem 2 siły za 1 punkt wyparowań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alird




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Geffen

PostWysłany: Śro 18:19, 31 Paź 2007    Temat postu:

Zamotane jak metr sznurka w kieszeni...
Nieno fajne ale jest dobrze tak jak teraz bo jak to wprowadzimy to jedna tura bedzie trwac wieki zanim sie wszystko przeliczy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:41, 31 Paź 2007    Temat postu:

Myslisz, ze ja przy MGowaniu bede to wszystko przeliczal, obliczal i zaliczal? HA!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 74, 75, 76  Następny
Strona 43 z 76

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin