|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:10, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Propozycja do tych skilli
Daje propozycje uwaga! Skille będą lvlować do 10 LvL i trzeba użyć 20 razy żeby podniósł do 2 poziomu, potem odnowa i 40 razy do 3 LvLu, 80 razy do 4 LvLu, 160 razy do 5 LvLu, 320 razy do 5 LvLu itd...
Zastanawiałem się czy te "razy" nie jest ich czasami dużo xD
I przy 9-10 LvLu będziemy mogli nauczać innych tego Skilla co wy na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abbaddon
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:13, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
może lvl 1 - 10x
lvl 2 - 20x
itd. ? mi by to odpowiadało :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:15, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ogranicz to o polowe liczbę użyc to może być coś z tego było ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skaii
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostatnio Poznań
|
Wysłany: Nie 16:43, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się pomysł ale sądze że liczba użyć jest za duża. W końcu kto użyje skilla 620 razy? A to dopiero półmetek. Ale pomysł świetny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:35, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
powiedzmy że u ludzi lvl skilla rósłby 2x szybciej (tak jak ma to miejsce z expem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 16:34, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Przyjmuje... jak chcecie to podliczcie ile razy użyliście SKilli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:56, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ciosy krytyczne:
co to jest krytyk wszyscy wiedzą (możliwość zadania przeciwnikowi ciosu odbierającego mu większą niż zazwyczaj ilość HP
naliczane byłyby następująco:
1 lvl umiejętności w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje 2% na zadanie ciosu krytycznego
1 lvl mistrzostwa w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje 5% na zadanie ciosu krytycznego
(przykład:
mamy 5 w bb i 1 w mbb , daje nam to 5x2%=10% + 1x5% = 5% - mamy 15% na zadanie ciosu krytycznego)
gdy mielibyśmy po 10 lvli w obydwu umiejętnościach wartość ta wynosiłaby 70% (nie za dużo i nie za mało)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:21, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Huh, nikt się jeszcze nie wypowiedział na ten temat... to ja będe pierwszy
Moim zdaniem ten pomysł jest dosyć dobrze zrobiony, ja bym dodał że w zależności KIEDY będą te Critial'e... Bo to też zależy od sytuacji w której się znajdziemy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:20, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jeszce critical mógłby powodować odrzucenie przeciwnika i ogłuszenie na jedną turę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:06, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
a teraz propo nr:2
co mamy obecnie z tego że pakujemy w jakąś umiejętność władania bronia ?? - właściwie nic , a dzięki temu (propozycji) nabrałoby to wreszcie jakiegoś sensu
1 lvl umiejętności w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje +1 do obrażeń max i minimalnych
1 lvl mistrzostwa w danej broni (białej,lekkiej,średniej,ciężkiej) daje +3 do obrażeń max i minimalnych
przykład mamy 6 w bb i 2 w mistrzostwie otrzymujemy wtedy premie do obrażeń w wysokości 6x1=6 + 2x3 =6 (6+6=12) czyli mając bron (przykładowo) której atak wynosi od 15 do 20 obrażenia zwiększyłyby się 15+12 = 27 / 20 +12 = 32
czyli obrażenia wynosiłyby od 27 do 32
na 10 lvl zwykłej i mistrzostwa mielibyśmy: + 40 do obrażeń (10+30) co byłoby adekwatną wartością do wpakowanych punktów w daną umiejętność związaną z bronią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:09, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
OOo Az... widze że masz do tego głowe Niech się X wypowie...
Moim zdaniem dobry pomysł(kolejny z rzędu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:14, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
mam tego jeszcze troche. Ale narazie musza poczekać z przedstawieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 13:31, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dobry pomysł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skaii
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostatnio Poznań
|
Wysłany: Sob 13:33, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nom zgadzam się. Świetny pomysł!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:46, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ok to ja już przerobiłem swoją sygne (jeśli jest zatwierdzony)
teraz coś dla psioników
(ujednolicenie ogólnych zasad)
-kontrola umysłu działa tylko na jednostki organiczne
-aby kogoś rzucić przy pomocy telekinezy należy mieć swoją mądrość (czy tam inteligencje) zbliżoną do jego głównego współczynnika (zwykle jest to zręczność lub siła)
przykład: psionik ma 30 inta/mdr (/-oznacza w tym przypadku "lub") a ktoś ma 20 siły/zreczności
w tym wypadku psionik może robić z nim właściwie co chce ( dopóki nie dopadnie go migrena)
ale jeśli ktoś ma więcej siły/zręczności to psionik może go co najwyżej spowolnić ...
-bariera: ilość obrażeń które może wchłonąć jest zależna od inteligencji+mądrości mnożonych x3
przykład:
mamy 25 inta i 15 w mądrości , dodajemy to (15+25=40)
wyszło 40 , mnożymy to x3 i otrzymujemy 120 , tyle tez nasza bariera potrafi wchłonąć , jednak podczas jej wznoszenia możemy co najwyżej wezwać kogoś przez komunikator/telepatycznie lub wycofywać się w bezpieczniejsze miejsce ...
-pyrokineza
int+madrość mnożone x2
(mając 30 inta i 20 mądrości potrafimy zadać obrażenia rzedu 100 pkt) tyle pkt równa się ok 7-9 lvlowi
co wy na to ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|