|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:33, 06 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Popieram pomysł bossów jak najbardziej
Pozostałe obgadaj z "szefem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:10, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się na oba punkty Tylko, że jak rozpiszesz staty to jeszcze je sprawdze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:47, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no to czekamy na liste...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phanti
Prime Admin
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:24, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra. Tutaj wklejam "posta" który będzie w temacie Biometali, jeśli przejdzie przez czujne oko szefostwa. Później dojdą też obrazki danych biometali i ich form, dla lepszego efektu. Narazie w miejsce obrazka będzie (obrazek) xD
Więęęęc...jedziemy... Narazie jako przykład podam tylko pierwszy w Biometali. Później dodam resztę, jeśli adminom/modom się spodoba.
------------------------------------
Biometale
Biometale są to pewnego rodzaju "morphery" w których zawarte jest DNA dawnych wojowników. Każdy Biometal jest zdolny do myślenia, ma własną wolę, dlatego musi się zgodzić na użyczenie swojej mocy, choć są sposoby aby to obejść (Trzeba pokombinować samemu). Każdy Biometal ma unikalne właściwości, ale jedno co ich łączy to R.O.C.K System, polegający na łączeniu się z "gospodarzem". Użytkownik podlega wtedy transformacji. Na jego ciele pojawia się odpowiedni kombinezon, a jego broń zmienia się w tą zakodowaną w Biometalu. Otrzymuje się wtedy bonus do poszczególnych statów, a także unikalne umiejętności. Zjawisko transformacji nazywa się "Rock On"
Następna umiejętność to O.I.S (Overdrive Invoke System), który pozwala na okres 1 Tury zwiększenie umiejętności Biometalu. Cooldown do O.I.S trwa 10 Tur. Każdy Biometal ma swój unikalny O.I.S. Za odpowiednia opłatą można zwiększyć czas trwania O.I.S.
Większość znalezionych Biometali ma początkowo nieco ograniczone właściwości. Zdobywa EXP razem z użytkownikiem. Kiedy uzbiera odpowiednią ilość EXP (10000) może za drobną opłatą 1000E-C zostać w pełni aktywowany. Dane kosmetyczne polegają na ogólnym ulepszeniu kombinezonu, większych bonusach i lepszych skillach. Biometale mogą być używane przez każdą rasę.
Użytkownicy, którzy nie należą do walczących mogą wykorzystać Biometale w inny sposób. Na przykład mechanik, może zbudować jakąś maszynę (albo robota bojowego) bazowanego na danym Biometalu (mianowicie odpowiednio umieszczając go w środku robota, albo zbudować nowego przystosowanego do pracy z Biometalem, jednak obie opcje wymagają sporo umiejętności). Przy innych wykorzystywaniach Biometalu, bonusy określa MG prowadzący danego gracza. Może się wtedy skonsultować ze mną, chętnie pomogę. (Jest to spowodowane tym, że Biometale można wykorzystać na tyle sposobów [kwestia wyobraźni], że nie sposób mi ich wszystkich przewidzieć, a tym bardziej wymyślać bonusy)
Poniżej lista Biometali. W przedstawieniu ich wyglądu pomoże mi gość z Resistance zwany Terry
+++ MODEL X (Rockman Światła)
Model X jest wzorowany na jednym z największych bohaterów świata czyli na Rockmanie X. Jedną z jego największych zalet jest to, że potrafi się łączyć z innymi Biometalami. Zjawisko to nazywa się "Double Rock On". Oprócz tego, ma on dość standardowe umiejętności.
LVL1
Bonusy do Statów:
Szybkość x2
Spostrzegawczość x2
Mądrość x2
Charyzma x2
Inne:
- Dash
- Wall Jump
- Broń zmienia się w Naręczny Buster (Atak broni X2)
- Charge Shot (Atak Broni x3, Cooldown 1 Tura)
- Double Charge Shot (Ładowanie trwa dość długo, ale w Busterze zostaje po wystrzeleniu jeszcze jeden naładowany strzał)
LVL2
Bonusy do statów
- Szybkość x2
- Spostrzegawczość x4
- Mądrość x2
- Charyzma x2
Nowe Bonusy:
- Hyper Beam [Skill] (Jest to potężny skill wystrzeliwujący promień dewastującej energii. DMG zależy od LVLu użytkownika. Ale MG niech mają świadomość że jest to dość mocne)
- Infinity Cannon (Użycie raz na walkę) (Z Bustera wystrzeliwana jest dość powolna kula energii. Jednak gdy uderzy w cel wywołuje ogromną eksplozję niszczącą wszystko dookoła)
- Double Rock On: Model X Łączy się z innym Biometalem. Do bonusów skillowych Modelu X dołącza się wtedy bonusy 1 LVLu drugiego Biometalu (Nawet, gdy jest on na drugim LVLu). To samo tyczy się umiejętności.
O.I.S: Wszystkie staty x2 na czas trwania.[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Phanti dnia Śro 14:59, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|