|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:47, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mnie osobiście ten system podoba się niesamowicie bardzo. Wydaje się być pogmatwany, ale tylko wydaje, bo jest prosty jak machanie cepem.
Nie uczyni mechanika overpowered, nie daje poszaleć totalnym idiotom i noobom, którzy ograniczają się do spamowania "Strzelam mu w głowę".
Ja stawiam gigantyczny znaczego APPROVED!!
A jeszcze jedno pytanie mam od siebie - Co w przypadku, kiedy np. chciałbym zdalnie kierować danym robotem np. mam bojowego mettaura. Czy mogę zamiast sztucznej inteligencji zamontować prosty system komend typu "Idź do wskazanego punktu i strzelaj w tamtym kierunku"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:52, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To się jeszcze dopracuje, narazie nie myślałem jeszcze nad komendami, ale zapewne wiązało by się to z możliwościami informatycznymi mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valck
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:47, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też gram postacią wsparcia.Tylko Hakerem wymyślisz mi coś,w sumie też nie jestem jakoś uberskilowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:53, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Gdybym grał hakerem to pewnie bym się wziął za tą klasę, a tak to mam potem wymyślać kompletne systemy dla każdego ? nad tym co tu macie siedziałem cale 40 minut... pomnożyć to x liczbe klas brrr... Sam tez możesz przecież coś dobrego napisac, albo przynajmniej określ założenia ogólne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silvan
Gość
|
Wysłany: Pon 17:06, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Spróbuję coś wmyślić dla genetyka i Energetyka...przynajmniej ogólny zarys ale będzie ktoś potrzebny by uzupełnić luki...Co do systemu to nie mam nic przeciw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:54, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Czy mogę zamiast sztucznej inteligencji zamontować prosty system komend typu "Idź do wskazanego punktu i strzelaj w tamtym kierunku"? |
Jasne, przecież to skrypt a skrypt to wstęp do AI
*WIN*
EDIT #1
Aha, jestem za tak nawiasem
[ACCEPT]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yamitsu dnia Pon 19:10, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alduron
Prime Admin
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:17, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Azowy pomysł całkowicie mi się podoba i mniej więcej tak to widziałem. Stwórz teraz osobny temat i tam przenieś tą mechanikę (dział Zasady i informacje)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:35, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Works for me
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:52, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
teraz wypadało by jeszcze system komend dostosowac. może cos takiego
mechanika+informatyka=liczba od 0 do 20
1-5 podstawowe komendy. Idz,Atakuj,Broń,Uciekaj (jedna prosta akcja)
5-10 podstawa+ takie komendy jak ogień zaporowy, użyj skilla, flankuj, przegrupować się, Atakuj cel A potem cel B (wydawnaie poleceń w których zawierarają sie dwie akcje)
10-15 to co wyżej+ pisanie programów umożliwiających wykonywanie akcji bez potrzeby wydawania komend głosem bądz poprzez nadajnik, a także bardziej zaawansowane komendy takie jak: biegnij do sojusznika i osłaniaj go a potem oflankuj ich z lewej (wydawanie komend 3 członowych). Wydawanie komed warunkowych ( jezeli przeciwnik zbędzie atakował mnie to osłaniasz mnie, jeżeli sojusznika to osłaniasz jego ) itd (ogólnie chodzi o to, ze robot dostosuje się do sytuacji o ile została ona przewidziana w poleceniu i wybierze właściwsze wyjście
15-20 - robot może być sterowany myślowo
20 (max) mechanik może równie dobrze powiedzieć na początku walki "rób co uważasz za stosowne" wtedy MG może traktować robota jako npc sprzymierzonego o inteligencji wynoszącej 25% tej którą łącznie posiada mechanik, swobodę można dać maksymalnie dwóm robotom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:58, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 15-20 - robot może być sterowany myślowo |
Jak sobei to wyobrażasz? Psionika reaktywacja? No to mechanik czy psionik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:59, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
wbudowany czip u reploidów, odpowiedni odbiornik na głowie u ludzi (cos jak w Evangelionie mieli)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:28, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ah takie coś, no to chyba jeszcze ma sens, a nie tak, że pomyślę "skocz w lewo i go zaatakuj" a on to zrobi <_<
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silvan
Gość
|
Wysłany: Pią 21:31, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Chciałbym Dać tutaj propozycję na nową Subklasę.
Jack-of-all-Trades
Osoba która poświęciła się broni palnej, białej i ręcznej jednocześnie.
Mistrzostwo w broni palnej: [5 zręczności i 2 levele broni lekkiej/średniej/ciężkiej] Po prostu postać o wiele lepiej posługuje się bronią palną niż normalnie.
Mistrzowska walka wręcz [5 siły/zręczności]: Po prostu, lepsza walka za pomocą tej broni... lub bez broni
Mistrzostwo w broni białej [3 siła i 3 zręczność, 2LV broni białej] Postać o wiele lepiej posługuje się bronią białą.
Akrobatyka bojowa [3 zreczności i szybkości i 2 lv akrobatyki]: Innymi słowu, salta i akrobacje w walce
Ostatnio zmieniony przez Silvan dnia Pią 21:35, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:42, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie. Nie pasuje mi to pod subklasę. A nawet jeśli to z nie akrobatyką, a z dowolnym typem zbroi do wyboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:09, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zacytuje tu z definicji czlowieka
"Dobry do wszystkiego...czyli do niczego"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|