Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Zasady ogólne oraz sprawy forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:41, 18 Maj 2013    Temat postu: Propozycje

Temat gdzie każdy może złożyć swoją propozycje dotyczącą forum lub gry.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Wto 23:23, 03 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:17, 12 Lip 2014    Temat postu:

Cytat:
1. Obniżenie poziomu trudności by uczynić rozgrywkę przyjemniejszą oraz by nie trzeba się obawiać ciągle o swojego bohatera


Nełer herd baut yt.
Serio.
---
Może przeniesienie na lepszego hosta? Bo tutaj mamy ubogie opcje, ubogi layout, ubogie forum.
---
Powrót liczb w statystykach, rozpisanie w miarę mechaniki - co powoduje co. Bo zbyt wiele tutaj zależy od widzimisię Miszcza Gry, a gracz po prostu się błąka ze swoimi decyzjami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trey dnia Sob 20:22, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:04, 12 Lip 2014    Temat postu:

W sumie tutaj można odnieś się do tego, że zbyt wielkie znaczenia miało wspomniane przez ciebie później "widzi mi się". Z mniejszym poziomem trudności nawet jak potraktuje kogoś niesprawiedliwie zabawa na tym nie ucierpi.
---
Reaktywowałem forum z początkiem wakacji, jest obecnie dwóch graczy i ja jako MG. Razem chcemy grę rozkręcić ale jeżeli nie zwiększy się nasze grono to szczerze nie widzę powodu by przenosić się na nowy host.
---
Liczby w statystykach to system dobry tylko nieco skomplikowany i wymagający pilnowania. Gwiazdki jakie wprowadził Ramroyd szczerze sprawdzały się w grze. A to, że od widzi mi się MG... Pewnie gdyby było więcej MG to powstałyby konkretne uzgodnienia jak co traktować a jako, że jestem sam to czasem coś się może "omsknąć" a to z powodu nastroju albo że zapomnę. Gdy było MG więcej zawsze istniała możliwość by ze sobą pogadali na temat takiej a nie innej decyzji.
Pamiętajmy także, że głównym celem jest zwykła rozrywka a nie szukanie wyzwań, w których potrzebne są dokładne dane! To tylko PBF, angażujemy głównie tą półkule mózgu od wyobraźni.

Mechanika gry jest rozpisana. Jeśli brakuje informacji jakie cię interesują, zawsze możesz zapytać a potem ewentualnie trafi to do "systemu". Nikt nie zadaje poważniejszych pytań więc ja nic nie uściślam, wszystko stoi, niczego się nie modyfikuje bo nie widać problemów z tym co jest.

Odnośnie błąkanie się ze swoimi decyzjami gracza, grałeś z Inrą i utknąłeś z akcją w hangarze jak pamiętam. Raczej osobiście nie spotkałeś się z decyzjami, w których można się błąkać. W tym temacie powinien się wypowiedzieć Matoi albo Yasahiro bo twoja opinia wygląda mi na zwykłą teorię popartą jedynie obserwacją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:49, 12 Lip 2014    Temat postu:

Większa ilość MG nic by nie zmieniła w tej materii. W innym wypadku na forum nadal trwała by "I edycja" (może przesadzam z tym, ale co tam!). Skoro w czasach gdy MG było trzech czy czterech, wątpie by obecnie coś ruszyło. I nie za bardzo widzę tych wyzwań. Nawet zwykłe "Monopoly" posiada konkretniejsze zasady, a jakoś nie jest skategoryzowana jako wyzwanie.

Ciężko było by, gdyby zadawano poważniejsze pytania przy dwóch graczach i zastoju Razz

Teorie zwykle są popierane obserwacjami. Te które snuje(na pewno subiektywnie, co się będę krył) odnoszą się do całokształtu mej obecności na forum, zaczynając od mizernych kroków z 2006 roku. Przykładem może być sytuacja eksplorowania Zniszczonego Miasta przy postaci randomowego Strzelca, zaopatrzonego w pepesze. Zakładając, że natrafisz na wroga to dostajesz informacje, że posiada jakąś broń. Jaką? Powiedzmy, że też ma pepesze. Powiedzmy również, że przeciwnik od razu zauwazył twoją obecność. I teraz co zrobisz? Możesz otworzyć do niego serie. Możesz strzelać bez opamiętania. Możesz się ukryć, albo szukać osłony, zza której zaciupiesz delikwenta. Albo się poddasz, czy uciekniesz. Możesz? Możesz, czemu nie. Ale efekt twej akcji to kompletna niewiadoma. Jesteś zdany wyłącznie na dobre serce MG, bo nie jesteś w stanie wypracować taktyki w danym pojedynku. Trzaskasz decyzjami w nadzei, że MG ma dobry humor. Bo nie ma żadnego kruczka w mechanice, który pozwolił by Ci się upewnić, że jakaś akcja na sto procent leży w możliwościach twojej postaci.

Sytuacja mojej ostatniej gry nie ma nic do rzeczy w tej sprawie, bo w tamtym wypadku chodziło bardziej o regularność odpisów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:48, 12 Lip 2014    Temat postu:

Twój przykład do mnie nie przemawia i dyskutowałbym o nim, ale po rozmowie z Yasahiro zrozumiałem (chyba) w czym rzecz. Problem jednak z tym, że jeśli chodzi o stary system liczbowy to mój kontakt z nim skończył się na KP bo zaraz potem wszyscy z forum zniknęli (bez słowa).

Później Ramroyd stworzył grę a ja przywykłem do jego systemu i na nim się później opierałem. Nie rozumiem czym cyferki różnią się od gwiazdek, skoro pięć gwiazdek można zamienić na 5... Ale skoro stary system był lepszy to postaram się go ogarnąć i należy się spodziewać konkretnej wiadomości na ten temat w najbliższym terminie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:11, 14 Lip 2014    Temat postu:

Chodzi między innymi o to, że wprowadzenie bardziej obszernej(niektórzy nazwą: rygorystycznej) mechaniki, mogło by pomóc w kilku sprawach. Szczerze, dyskutowanie jest w tej sprawie wskazane, bo pozwala na wypracowanie lepszego pomysłu. Albo dowiedzenie, że moja propozycja jest beznadziejna Very Happy
Ogólnie nie mówię, że system forsowany przez Ramroyda jest/był zły. Wręcz przeciwnie, gwiazdki są spoczko. Tylko że są to rozwiązania makro, które podczas starć gracz vs. gracz (załóżmy, że na podobnych gwiazdkach) sprowadza się do gdybania (bo oboje mają Siłę na **), ewentualnie "oceniania" podjętej akcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:38, 14 Lip 2014    Temat postu:

Atrybuty wprowadzone do rozgrywki rozwijały kwestię tego co się stanie, a w przypadku takich samych współczynników jak choćby Siła ** pozostają inne atrybuty oraz umiejętności, które powinny pomóc określić akcje. (Ostatecznie nie sądzę by spotkało się dwóch graczy z identycznymi atrybutami i umiejętnościami)

W przypadku PvP gdyby zaistniała taka sytuacja to zamiast zdawać się na "ocenianie" rzuciłbym kostką albo monetą (i można by mi zarzucić nie uczciwość bo nijak nie będę mógł udowodnić, że to zrobiłem Rolling Eyes ).

No i pozostaje jedna kwestia, o której trzeba napomknąć: czy tylko wpadłeś złożyć propozycje zmiany systemu czy jednak planujesz też z nami zagrać? Poza tym jak masz jakąś konkretną wizje systemu, który sprawdziłby się w grze to możesz go tutaj rozpisać. To zawsze byłby jakiś konkret, na którym mógłbym się co najmniej oprzeć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pon 14:38, 14 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:04, 15 Lip 2014    Temat postu:

Siła – to najzwyklejsza siła fizyczna postaci.
Zręczność – odpowiada za gracje postaci, finezje ruchów i inne takie duperele.
Wytrzymałość – odpowiada za odporność na uszkodzenia, rany , oraz energię postaci.
Percepcja – odnosi się do wszystkich zmysłów postaci. Wpływa znacząco na celność, wykrywanie zagrożenia, oraz inne śmieszne rzeczy.
Spryt - odpowiada za inteligencję oraz wiedzę postaci.


Określone statystyki wpływają na siebie przy determinowaniu różnych efektów, nie podpadających scricte pod jedną kategorie. Przykład: zdolności oratorskie postaci można poznać sumując ze sobą wartość percepcji (by trafić do ludzkich serc, musisz zwracać uwagę na ich reakcje czy zachowania, ale również władanie językiem, co objawia się chociażby poprzez brak zająknięć) oraz sprytu (dzięki któremu umiesz wykorzystać posiadana przez ciebie wiedzę, wiesz w jaki sposób trafić do serc słuchaczy).

Ogólne myślałem by zachować gwiazdki w statystykach. Mogły by one reprezentować pewne szczeble zdolności motorycznych postaci. Podglądowo i zupełnie nie wiążąco, taka Siła o wartościach od 1 do 15 mogła by być oznaczana jedną gwiazdką. Od 16 do 25 dwoma gwiazdkami. I tak dalej, i tak dalej. Ogólnie miało by to na celu dawać pewien obraz graczom, co ich postać jest w stanie zrobić (tak jak zresztą zrobiłeś w temacie Atrybuty), tylko boje się że to niepotrzebnie skomplikuje mechanikę i czy jest sens.
To taki wstępnie, jak będę miał wolniejszą chwile i będzie jakaś dyskusja, to spisze inne pomysły.

Co do mojego grania - bardzo chętnie bym zagrał. Tylko chodzi o pewną regularność w odpisach, bo w moim wypadku to główny czynnik zniechęcający/zachęcający Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:54, 15 Lip 2014    Temat postu:

Waham się przed ustalaniem inteligencji postaci w atrybutach. Takie rzeczy jak "spryt" zależą od gracza, a nawet charyzma (którą w przykładzie podałeś jako mieszaninę percepcji i sprytu) jeśli potrafi on budować wypowiedzi. Teraz jeżeli nie jest jednak tak zdolny inwestuje w umiejętność by to nadrobić ale nie jest mu narzucane od górnie posiadanie tego jako atrybut.

Jeżeli chodzi o gwiazdki Umiejętności to da się je przemienić na wartości liczbowe. Jak zapewne zauważyłeś jest ich maks. 7 i gdyby zamiast nich używać liczb byłoby to coś takiego.
* = 20
** = 40
*** = 60
**** = 80
***** = 100
--------------- (tutaj następuje "skok" i dlatego ciężej o ten poziom umiejętności)
****** = 150
******* = 200

Innymi słowy gwiazdka w przedziale 1-5 narzuca wzrost umiejętności o 20pkt w przedziale 6-7 o 50pkt. Podczas gdy ty z tego co rozumiem oferujesz by to gracz kontrolował o ile wzrośnie mu umiejętność. Co by znaczyło, że liczby przestaną być takie ładne i pokomplikuje to trochę... no ale da graczowi większy wpływ na postać.
Jeśli chodzi o Atrybuty jedną gwiazdkę traktuje jak coś o wartości 10 (jak teraz na to patrze to widzę, że źle zrobiłem przykład rozwoju Atrybutów, będę musiał poprawić Rolling Eyes ) i nie ma na razie żadnych ograniczeń w ich przydzielaniu.

Czyli nieco chyba rozjaśniłem swój system jeżeli dla kogoś coś było niejasne i jak widać można by go przerobić całkowicie na liczby. Teraz chyba tylko kwestia tego co będziemy "liczbować".
W twoim zestawie atrybutów nie spodobał mi się brak Szybkości ale zauważyłem, że można by dodać do mojego Percepcje gdyż za celność odpowiada Zręczność ale nic nie odpowiada za ogólne zdolności postrzegania.

---
Wcześniej grałeś z Inrą i on na polu regularności zawiódł Confused A chciałem mieć drugiego MG więc wyglądało to jak wyglądało.
Moje odpisy pojawiają się zwykle (choćby tylko pojedynczo ale stara się od pewnego czasu odpisywać więcej i w tym celu utrzymuje kontakt na Skype z graczami) raz dziennie, albo co dwa dni. Jak ma nie być odpisu przez trzy lub więcej dni to staram się umieścić informacje na Krzyczypudełku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:22, 15 Lip 2014    Temat postu:

Tak na szybko, jeżeli chodzi o szybkość: mam wrażenie że to zbyt "sprofilowana" cecha, który z powodzeniem może zostać kategoryzowana do zręczności. Zręczność polega na wykonywania określonego zadania ruchowego w sposób szybki, płynny i ekonomiczny. Jeżeli gracz będzie chciał rozwijać się jeszcze bardziej w szybkość, to doda sobie Atut pokroju "sprint" czy coś takiego.

I jeszcze chwilka na temat Sprytu: zgadzam się, że to głównie od samej inwencji gracza zależy, jednak cecha taka jak ta mogła by skutkować pewnymi podpowiedziami ze strony mistrza gry, oraz była by pomocna w sytuacjach, gdy gracz niekoniecznie posiada atuty typowo umysłowe [jak programowanie/mechanika/hakowanie], a znalazł się w sytuacji gdzie może być to potrzebne. Albo w sytuacji gdzie sprzedawca chce 10 <tu wstaw obowiązującą walutę> za ten nowoczesny granatnik Z-9999 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:42, 15 Lip 2014    Temat postu:

Ja uważam, że Szybkość nie może być łączona ze Zręcznością. Wyższa Szy sprawia, że akcja gracza jest pierwsza, gracz ma więcej czasu na reakcje, czynności zabierają mniej czasu... a nie tylko szybciej biega. Podczas gdy Zrę odpowiada za uniki, utrzymanie równowagi, pewną rękę, płynne przechodzenie z ruchu do ruchu.
Gdyby zmieszać je w jedno to ten atrybut miałby szerszy wachlarz korzyści od pozostałych.

Ty:
Cytat:
jednak cecha taka jak ta mogła by skutkować pewnymi podpowiedziami ze strony mistrza gry, oraz była by pomocna w sytuacjach, gdy gracz niekoniecznie posiada atuty typowo umysłowe

Ja wcześniej:
Cytat:
jeżeli nie jest jednak tak zdolny inwestuje w umiejętność by to nadrobić


Z umiejętnością wiążą się bezpośrednio wskazówki i w obecnym systemie (bo nowego jeszcze nie mamy) Umiejętności łatwiej rozwijać od Atrybutów. Można powiedzieć, że umiejętności dają wąski zakres pomocy ale ja się z tym nie zgadzam bo grunt to odpowiednio do naszej słabej strony tą umiejętność dobrać (w czym może pomóc MG)!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Wto 22:43, 15 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:14, 03 Sie 2014    Temat postu:

Cytat:
Może przeniesienie na lepszego hosta? Bo tutaj mamy ubogie opcje, ubogi layout, ubogie forum.

Moja oferta z "100 lat temu" jest wciąż aktualna, jedyny "wałek" jest taki czy fora.pl dadzą nam bazę danych z postami, jeśli tak to jestem w stanie nawet ją zintegrować na nowym hoście (po ostatniej zadymie z polskimi znakami, chyba nic mnie nie zaskoczy XD).
Jeśli jej zaś nie wydadzą no to z całym szacunkiem, ale nikt nie będzie wszystkich postów kopiować ręcznie jeden po drugim...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:32, 03 Sie 2014    Temat postu:

Nie wydaje mi się byśmy mieli jak pozyskać bazę danych. Po pierwsze najpewniej musiałby w tej sprawie pisać X jako "Big Boss" po drugie fora.pl od 2010 nie daje nowych aktualności więc istnieje szansa, że zostały porzucone i właściciele nie będą chcieli zawracać sobie głowy czymś czym nie muszą (w ogóle ciekawe czy dane kontaktowe są aktualne).

Wydaje mi się, że przeniesienie się na innego hosta będzie związane z pozostawieniem wszelkich odpisów tutaj i przymusem przenoszenia systemu metodą kopiuj-wklej (lub stworzenia po prostu nowego).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:06, 03 Sie 2014    Temat postu:

2010? Optymista, ja cały czas zakładam, że około 2005 roku dali sobie spokój z czymkolwiek xD
Cytat:
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Plus-minus 2 lata daj maksymalnie.

Owszem, mechanikę trzeba by przenieść, ale lepsze to niż 100 tysięcy postów xD
Mnie ostatnio host powiedział "nie było Cię tyle dni to do kosza z Twoim forum".
Zmieniłem hosta ale mechanę muszę wklepywać ręcznie od zera, nic się na to nie poradzi.

Tak jak mówię, gdyby coś to daj cynk, przygotuję Ci forum w przysłowiowe 15 minut (a realnie w około godzinkę razem z tymi wszystkimi drobnymi pierdółkami).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naras
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:11, 03 Sie 2014    Temat postu:

Pozwól jednak, że powstrzymam się z taką ewentualną decyzją do końca wakacji. Wtedy powinno być już jasne czy jest sens przenoszenia się na nowego hosta i pozostawienie kawałka niezłej historii tutaj. Nie chce tego robić teraz bo przecież wakacje to 1/6 czasu przez jaki funkcjonuje forum, trochę głupio by było gdyby po nich aktywność ponownie spadła do dwóch graczy i jednego MG bez większych szans na wzrost Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Zasady ogólne oraz sprawy forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin