Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:57, 28 Lut 2007 Temat postu: Tworzenie Karty Postaci |
|
|
Ok jako że niektórzy nowi nie wiedzą co i jak to tutaj określam cały proces tworzenia postaci.
Karta Postaci.
Karta Postaci (w skrócie KP) jest źródłem informacji o waszej postaci. Żeby rozpocząć grę musi być dobrze zrobiona i zatwierdzona przez któregoś z MG. Najlepiej skopiować poniższą KP i uzupełniać według wskazówek:
LVL: 1 (EXP 0/1000)
Imię:
Nazwisko:
Wygląd:
Ekwipunek:
Frakcja:
Rasa:
Klasa:
HP:
E-C:
Charakter:
Statystyki:
Siła:
Zręczność:
Szybkość:
Inteligencja:
Mądrość:
Spostrzegawczość:
Charyzma:
Umiejętności:
Teraz objaśnienia:
LVL: 1 (EXP 0/1000) – Poziom doświadczenia waszej postaci. Zabijając przeciwników i wykonując zlecenia dostajecie punkty doświadczenia (EXP). Kiedy uzbieracie niezbędną liczbę EXP’a awansujecie na wyższy poziom i dostajecie 5 punktów do statystyk (o czym niżej)
Imię – Imię waszej postaci. Powstrzymywać się od imion znanych (typu Ciel, Zero, bądź z różnych innych gier/anime/mang)
Nazwisko – Nazwisko waszej postaci
Wygląd – Jak widzą was inni gracze. Można umieścić obrazek
Ekwipunek – Zaczynacie z przydzieloną wam bronią. Potem tutaj zapisujecie to co nosicie na sobie i/lub ze sobą. Typowych ubrań się tutaj nie wlicza tylko zbroje/hełmy/bronie/specjalne itemy itp. itd.
Absorbcja obrażeń – Czyli ile DMG bierze na siebie wasza zbroja.
Frakcja – Czyli po której stronie konfliktu się znajdujecie. Do wyboru CMD, NA lub neutralny
Rasa – Czym lub Kim jesteście. Do wyboru: Człowiek, Reploid, Replikant, Maverick lub Gear.
Klasa – W czym się specjalizujecie. Opis klas macie w subforum „Klasy”
HP: Punkty życia waszej postaci. Wylicza się je ze wzoru: 15(Dla ludzi i Replikantów) lub 17 (Dla Reploidów, Mavericków i Gear’ów) + Siła + bonus klasy.
E-C – Energy – Crystals główna waluta w grze. Na początku macie 100 E-C.
Charakter – Czyli jak zachowujecie się w różnych sytuacjach czy jesteście mili czy też mniej. Pamiętajcie macie odpisywać zgodnie z charakterem postaci a nie z własnym humorem (czyli małomówny nie może nagle zacząć gadać jak najęty)
Statystyki – Na początku macie do rozdania 30 (Ludzie i Replikanci) lub 35 (Reploidzi, Mavericki i Gear’si) a co poziom dostajecie 5 dodatkowych. Dodatkowo na początku macie 10 punktów do wytrenowania. Czyli musicie iść na sale treningowe i poćwiczyć. Co 5 lvl dostajecie kolejne 10. Poszczególne statystyki to:
Siła – Zwiększa zadawane obrażenia
Zręczność – Zwiększa szanse na trafienie
Szybkość – Zwiększa mobilność i szanse na unik
Inteligencja – Zwiększa wiedzę teoretyczną (Wiecie co jak zrobić)
Mądrość – Zwiększa wiedzę praktyczną (Nadal wiecie co jak zrobić w sytuacjach kryzysowych)
Spostrzegawczość – Zwiększa szanse wykrycia słabych punktów przeciwnika lub pomocy terenowych (czyli coś co pomoże wam wygrać)
Charyzma – Bardziej ludzie was lubią.
Umiejętności – Tutaj już jest bardziej skomplikowane... umiejętności podnoszą wasze możliwości w różnych dziedzinach. Żeby dać jeden punkt w odpowiednią umiejętność musicie mieć odpowiednią liczbę punktów statystycznych. Dla przykładu macie 10 siły. Dzięki czemu macie 2 punkty do umiejętności czysto związanych z siłą. Możecie je rozdać np. oba punkty w broń ciężką, albo oba w zbroje ciężką, ale nie możecie dać np. 2 punktów w broń ciężką i 1 w zbroję bo to już potrzeba 3 punktów do umiejętności związanych z siłą, czyli 15 siły. Kumalski? Aha każda umiejętność może mieć maksymalnie 10 poziom.
Kiedy zrobiliśmy dobrą kartę postaci i zatwierdzi ją MG można grać
Post został pochwalony 1 raz
|
|