Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie Karty Postaci

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zasady i informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:57, 28 Lut 2007    Temat postu: Tworzenie Karty Postaci

Ok jako że niektórzy nowi nie wiedzą co i jak to tutaj określam cały proces tworzenia postaci.

Karta Postaci.

Karta Postaci (w skrócie KP) jest źródłem informacji o waszej postaci. Żeby rozpocząć grę musi być dobrze zrobiona i zatwierdzona przez któregoś z MG. Najlepiej skopiować poniższą KP i uzupełniać według wskazówek:

LVL: 1 (EXP 0/1000)
Imię:
Nazwisko:
Wygląd:
Ekwipunek:
Frakcja:
Rasa:
Klasa:
HP:
E-C:
Charakter:

Statystyki:
Siła:
Zręczność:
Szybkość:
Inteligencja:
Mądrość:
Spostrzegawczość:
Charyzma:

Umiejętności:

Teraz objaśnienia:

LVL: 1 (EXP 0/1000) – Poziom doświadczenia waszej postaci. Zabijając przeciwników i wykonując zlecenia dostajecie punkty doświadczenia (EXP). Kiedy uzbieracie niezbędną liczbę EXP’a awansujecie na wyższy poziom i dostajecie 5 punktów do statystyk (o czym niżej)

Imię – Imię waszej postaci. Powstrzymywać się od imion znanych (typu Ciel, Zero, bądź z różnych innych gier/anime/mang)

Nazwisko – Nazwisko waszej postaci

Wygląd – Jak widzą was inni gracze. Można umieścić obrazek

Ekwipunek – Zaczynacie z przydzieloną wam bronią. Potem tutaj zapisujecie to co nosicie na sobie i/lub ze sobą. Typowych ubrań się tutaj nie wlicza tylko zbroje/hełmy/bronie/specjalne itemy itp. itd.

Absorbcja obrażeń – Czyli ile DMG bierze na siebie wasza zbroja.
Frakcja – Czyli po której stronie konfliktu się znajdujecie. Do wyboru CMD, NA lub neutralny

Rasa – Czym lub Kim jesteście. Do wyboru: Człowiek, Reploid, Replikant, Maverick lub Gear.

Klasa – W czym się specjalizujecie. Opis klas macie w subforum „Klasy”

HP: Punkty życia waszej postaci. Wylicza się je ze wzoru: 15(Dla ludzi i Replikantów) lub 17 (Dla Reploidów, Mavericków i Gear’ów) + Siła + bonus klasy.

E-C – Energy – Crystals główna waluta w grze. Na początku macie 100 E-C.

Charakter – Czyli jak zachowujecie się w różnych sytuacjach czy jesteście mili czy też mniej. Pamiętajcie macie odpisywać zgodnie z charakterem postaci a nie z własnym humorem (czyli małomówny nie może nagle zacząć gadać jak najęty)

Statystyki – Na początku macie do rozdania 30 (Ludzie i Replikanci) lub 35 (Reploidzi, Mavericki i Gear’si) a co poziom dostajecie 5 dodatkowych. Dodatkowo na początku macie 10 punktów do wytrenowania. Czyli musicie iść na sale treningowe i poćwiczyć. Co 5 lvl dostajecie kolejne 10. Poszczególne statystyki to:

Siła – Zwiększa zadawane obrażenia

Zręczność – Zwiększa szanse na trafienie

Szybkość – Zwiększa mobilność i szanse na unik

Inteligencja – Zwiększa wiedzę teoretyczną (Wiecie co jak zrobić)

Mądrość – Zwiększa wiedzę praktyczną (Nadal wiecie co jak zrobić w sytuacjach kryzysowych)

Spostrzegawczość – Zwiększa szanse wykrycia słabych punktów przeciwnika lub pomocy terenowych (czyli coś co pomoże wam wygrać)

Charyzma – Bardziej ludzie was lubią.

Umiejętności – Tutaj już jest bardziej skomplikowane... umiejętności podnoszą wasze możliwości w różnych dziedzinach. Żeby dać jeden punkt w odpowiednią umiejętność musicie mieć odpowiednią liczbę punktów statystycznych. Dla przykładu macie 10 siły. Dzięki czemu macie 2 punkty do umiejętności czysto związanych z siłą. Możecie je rozdać np. oba punkty w broń ciężką, albo oba w zbroje ciężką, ale nie możecie dać np. 2 punktów w broń ciężką i 1 w zbroję bo to już potrzeba 3 punktów do umiejętności związanych z siłą, czyli 15 siły. Kumalski? Aha każda umiejętność może mieć maksymalnie 10 poziom.

Kiedy zrobiliśmy dobrą kartę postaci i zatwierdzi ją MG można grać


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Zasady i informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin