|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:47, 06 Lip 2006 Temat postu: Umiejętności |
|
|
Dobra, troche żem o tych już napisałem w karcie postaci, ale było to napisane bez ładu i składu, więc tutaj będzie opis wszystkich umiejętności. żeby awansować w jakiejś, trzeba dać na statystyke związaną z tą umiejętnością 5 punktów. Wyjatek stanowią umiejętności dwustatystykowe (chodzi o x i x, a nie x/x), do nich trzeba dać po trzy punkty (do obydwóch) zapis x/y oznacza że albo dajesz punkt ze statystyki x, albo punkt ze statystyki y.
Broń Lekka (Zreczność) - Im wyższa umiejętność, tym lepiej postać sobie radzi z bronia lekką (premia do obrażeń minimalnych i maksymalnych +1).
Broń średnia (zręczność) - jw. tylko że z bronią średnią
Broń cięzka (zręczność i siła) - Jw. tylko że z bronią ciężka.
Zbroja lekka (Zręczność) - Im wyższa jest ta umiejętność, tym lepiej nasza postać będzie sie obchodziła ze zbrojami lekkimi (premia do pancerza +1%)
Zbroja Średnia (Siła) Jw. tylko że ze zbroją Średnią
Zbroja ciężka (Siła i zręczność) Jw. tylko zę ze zbrojami cięzkimi, i ta umiejęntość troche zmniejsza skutki uboczne noszenia cięzkiej zbroi (Zmniejszona szybkość i zręczność)
Celne oko (Zręczność/spostrzegawczość) Zwiększa celność strzałów, oraz można zobaczyć wiele szczególów np. w otoczeniu
Intuicja (Mądrość) Ta umiejętność pozwala wam na pytanie sie mnie o jakieś wskazówki (Dotyczące zagadki, słabych punktów wroga). Im większa jest ta umiejętność, tym dokładniejsze będą te wskazówki.
Refleks (Szybkość/zręczność): Co to refleks, każdy wie.
Broń biała/ręczna (Siła i zręczność): Umiejętnośc posługiwania sie bronią białą/ręczną
Skradanie sie (Mądrość/zręczność): Czyli jak sie zkradać by nie zostac wykrytym. Jeśli umiejętnść ta jest większa od umiejętności spostrzegawczość wroga, pozostaje sie niezauważonym. Oczywiście, jeśli jest jasno jak cholera i wróg patrzy prosto na ciebie to ta umiejętnośc niewiele ci da.
Materiały wybuchowe (Inteligencja/Wiedza): Zdolność do szybszego podkładania materiałów wybuchowych i zwiększ szanse na powodzenie przy rozbrajaniu podłożonych bomb.
Sprint (Szybkość): Umiejętność bardzo szybkiego biegania. Tym ta umiejętność jest wyższa to dłuższy bedzie sprint. Jest tutaj pod uwage brana zbroja jaką nosimy. Czyli czym cięższa tym wolniejszy jest ten sprint.
Regeneracja (Siła) - Regeneracja ran. 1 lv: 1 rana na ture. 2 lv 2 rany itd.
Blokowanie (siła i umiejętność broń biała +2) Ta umiejętność przydaje sie nie zwykle gdy dochodzi do pojedynku jeden na jeden tylko bronie białe. Można tez uzywac do blokowania strzałów ale gorzej wychodzi.
Uniki (zreczność/szybkość) czyli zdolność unikania ciosów i strzałów
Tarcze (5 siły lub zręczności) : Umiejętnośc posługiwania sie tarczami.
Informatyka (inteligencja) Ta umiejętnosc pozwala na włamanie sie do czyjegos komputera lub tez likwidowanie zamków elektrycznych za pomocą komputera, likwidowanie pułapek.
Energetyka(inteligancja): Czyli nauka w której specjalizuje sie Prof. Ciel. Polega na umiejętnym gospodarowaniu energią.
Mechanika(inteligencja): Budowanie pojazdów i ich naprawa. Dotyczy to również broni.
Medycyna(inteligencja): Leczenie i takie sprawy.
Urok osobisty(Charyzma): Gracz ma w sobie to coś, przyciąga osoby o przeciwnej płci do Siebie... figa z makiem, to jest bardziej do wszystkich... to nie jest związane z powodzeniem randkowym XD
Akrobatyka (5 zręczności/szybkości) Czyli umiejętność wykonywania akrobacji. Salta i takie tam.
Skan (5 spostrzegawczości): Umiejętność pozwalająca oceniać jak silny jest przeciwnik. Im większy poziom umiejętności tym dokładniejsze informacje
Szybka nauka (5 mądrości) Co lv masz 5% więcęj expa za przeciwników.
Oko handlarza (5 mądrości) Pozwala ocenić prawdziwą wartość przedmiotów
Dyplomacja [charyzma/mądrość] Ta umiejętność pozwala na łatwiejsza komunikacje między postaciami niezależnymi.
Specjalizacje naukowe [maksymalny poziom specjalizacji wynosi lv nauki z nią powiązanej. Sa związane z inteligencją]
Medycyna
Złamania: Pozwala wydajniej leczyć złamania
Rany tkanek miękkich: Umożliwia leczenie tkanek miękkich
Farmaceutyka: Pozwala tworzyć leki i apteczki, które można potem wykorzystać w leczeniu, albo sprzedać
Psychologia: Dzięki wiedzy na temat zachowań reploidów i ludzi w różnych warunkach można ofiarować im wsparcie, i tym samym pomóc im w boju.
Informatyka
Hacking: Wiadomo... włamywanie sie do systemów komputerowych
Programowanie: Też mniej więcej wiadomo... pisanie programów, wirusów... ale też zabezpieczeń chroniących przed nimi
Jak już pisałem, maxymalny poziom umiejętności to 10. Jak coś wpadnie mi do głowy to napisze. Jeśli macie jakieś propozycje, również piszcie.[/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez X dnia Pią 9:57, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 11 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:24, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
hmmmm ja myśle że można dodać umiejętność sprint bo widze ze nie ma wogule umiejętnosci z samą szybkością związane. Z kazdym poziomem ten sprint będzie dłuższy. Również zalezy jaki szybki bedzie ten sprint od uzbrojenia jakie nosi gracz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:48, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym nazwał te rzeczy atrybutami i zrobić nowy dział z umiejętnościami których można się nauczyć a które pochłaniały by trochę energi podczas użycia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Herim
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 917
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: White100k (Bialystok)
|
Wysłany: Śro 13:46, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Celne oko (Zręczność) |
A nie powinno byc spostrzegawczosc albo cos takiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 13:50, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A dam taką możliwość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:03, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Intuicja (Mądrość) |
A moze by tak Mądrosc i Spostrzegawczosc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:04, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
co ma intuicja do spostrzegawczości ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:09, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a słabe punkty??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mały_SHOW
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:03, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dodałbym jeszcze tyaką umiejętność jak retoryka:
Im wyższsza um. tym większe szanse na to że ktoś cię posłucha (np. Fefnir lub Zero)
Umiejętność Retoryka byłąby od CHaryzmy bo od niej nie ma żadnych umiejętności :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azXcpl
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:31, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mały_SHOW napisał: | Dodałbym jeszcze tyaką umiejętność jak retoryka:
Im wyższsza um. tym większe szanse na to że ktoś cię posłucha (np. Fefnir lub Zero)
Umiejętność Retoryka byłąby od CHaryzmy bo od niej nie ma żadnych umiejętności :/ |
Bossowie raczej nie posłuchają, lecz dzieki charyzmie mozna by robić tańsze zakupy w sklepach (co 5 pkt mozna by dodac do umiejetności "handel" 1 pkt tego profitu dawałby 5% mniejsze ceny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 20:53, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Handel zrobiłem... ale w subklasach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matoi
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:00, 19 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
brakuje umiejętności hakerstwa bo np ktoś ma klasę tarczownik i chce się nauczyć hakerstwa bo ma takie hobby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:48, 19 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jakbyś spojrzał to... Informatyka jest 'hakerstwem' Więc po co dawać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mighty
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Fáskrú
|
Wysłany: Nie 14:37, 19 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Matoi ale masz śmieszne pomysły masz nie ma co, powtórze to co dada chociaż nie lubię pisać to samo co poprzednicy ale jest już dodana infa która i tak spełnia wymóg hakerstwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Czw 16:21, 11 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A według mnie trochę za dużo umiejętności jest zależnych od inteligencji. Informatyka, medycyna oraz mechanika... Mało zużywa się wiedzy więc może jeden z tych punktów niech będzie zależny od wiedzy. Może informatyka? Jakby nie było inteligencja to umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy, a wiedza to są informacje jakie posiadamy w naszych umysłach. Do medycyny i mechaniki trzeba się cały czas kształcić, a informatyka to raczej coś co wystarczy poznać co, gdzie, jak i możemy już zaczynać. To może jednak zmiana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|