Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Impact

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:06, 07 Gru 2010    Temat postu: Impact

Imię: 014-Impact
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Najpewniej Człowiek
Frakcja: ---
Reputacja: Nieznany

Wygląd:Co można powiedzieć o jego wyglądzie... Jest chudy. Przeraźliwie chudy - ciało wygląda jak kości przewleczone skórą. W kilku miejscach można odnotować dość duży zanik mięśni. Waży 55kg przy 187cm wzrostu. Głównym powodem dla którego jest w stanie utrzymać równowagę to ułożone wzdłuż kości średnio-elastyczne pręciki. Twarz nie przypomina normalnej. Stwierdzenie że jest typowa to stanowczo za dużo powiedziane. Mógłby być przystojny, mógłby być młody... ale nie jest. Z powodu straszliwego wychudzenia wygląda upiornie, niczym otulona jakimiś szmatami czaszka. Oczy błyszczą bladą bielą, pośród której można zauważyć niewielkie orzechowe punkciki. Włosy to postrzępione, jak gdyby czymś przypalone kikuty, lecz ku uciesze wszystko powolutku odrasta. Pod nasadą czaszki można dostrzec wypisane grubą czcionką litery: 014-IMPACT. Z lewej strony, pod ramieniem ma małą, zaszytą fałdę tłuszczu, w którym znajduje się raport i jeszcze jedna kartka(którego można odczytać na samym dole KP, zaś kartka ma opisane to, co jest w charakterze). Jego "trupie" ciało osłania znaleziony pancerz, postrzępione ubranie oraz taki sam płaszcz.

Jego wygląd ulegnie zmianie, wraz z rozwojem sytuacji.

Charakter:

Kod:
Przebieg z ewolucji Prototypu 014
Pierwszy prototyp wykazujący możliwości przetrwania poza komorą. Od  dnia piątego rozpoczynamy proces analizy i archiwizacji postępów numeru 14.
- Dzień 5. Prototyp wykazuje zimną kalkulację i brak uczuć. Nie odnotowano niczego niezwykłego, przebieg nauki zachodzi zgodnie z założeniami.
-Dzień 16. Osobnik jest niezwykle posłuszny i szybko uczy się panujących zasad. Alfabet i gramatykę udało się przyswoić programowo, uaktywniając odpowiednie części płatów.
-Dzień 23. Podczas ćwiczeń z bronią stało się coś niespodziewanego. Jednostka podczas treningu z żywym człowiekiem wybiła ostrza przeciwnikowi. Nie było by to nic niezwykłego, gdyby nie to że odnotowaliśmy nagłe zwiększenie aktywności mózgu. Numer 14 przebił gardło trenera mimo rozkazu, a następnie w bestialski sposób wypatroszył jego ciało. Sytuacja wymyka się spod kontroli, zwłaszcza że odnotowaliśmy pierwszy przejaw emocji - uśmiech, podczas mordu. Kontynuujemy obserwacje, jednostka zostanie skarcona.
- Dzień 43. Moje przypuszczenia potwierdziły się . Agentowi 14, mordowanie przynosi dziką satysfakcję. Co więcej, wydaje się być od tego uzależniony. To pewnie efekt uboczny. Uroki prototypów.
- Dzień 61. Niesamowite! Jednostka posiada aktywne ID. Co prawda są to tylko pewne aspekty pragnień, lecz należą do nich: Jednostki przeciwnej płci , substancje bogate w glukozę , oraz co niezwykle dziwne muzyka. Panujemy jednak nad jego pragnieniami i na razie nie zaszkodzi to jego skuteczności. W przeciwnym razie zostanie zlikwidowana.
 -Dzień 87. Straszne! Jednostka 14 wykazała ślady własnego poczucia Ego. Podczas wykonywania rozkazu 6.77 , agent wykazał się niesubordynacją i nie czekając na wsparcie zlikwidował wszystkie cele, narażając na szwank całą operacje. Cały umazany we krwi powiedział, w dodatku z szerokim uśmiechem na twarzy [i]- Nie ma sensu czekać na te przestarzałe jednostki. Jestem najlepszy. [/i] -Agent Impact 14 wykazał sie tutaj świadomością własnych możliwości , pewnością i niespotykaną wśród innych brawurą. Jednostka od tej pory ma znajdować się pod ścisła kontrolą.
-Dzień 153. Po wielu dniach względnego spokoju stało się znowu coś niepokojącego. Prototyp przejawia różnego rodzaju wahania nerwowe, demolując swą kwaterę. Na szczęście gaz usypiający zadziałał, a po zaaplikowaniu środków uspokajających opanowaliśmy całkowicie sytuacje.

Dalsze notatki są niezdatne do przeczytania. Wygląda to na bardzo stary zapis.


Ekwipunek
Broń: 3 Noże(*), R:1
Pancerz: Lekki Pancerz Rekruta(*)

Modyfikacje:
- Stalowe Pręty stabilizujące

Umiejętności:
Szczęście(*)
Retoryka(*)
Posługiwanie się nożami(*)


Kod:
Raport posterunku eksperymentalnego *********
Do: Podse*tor Badawczy - *******dia;  Zastępca ds. Badań i Rozwoju Gordon Krekov

Rozkaz 8.16.
Zlecono: Agent Impact 014 . Pierwszy w pełni sprawny prototyp. W porównaniu ze starszymi modelami wykazuje stabilność  układu nerwowego. Zdolności percepcyjne na maksymalnym poziomie. Przeszkolony w zakresie stosowania WMD oraz większości broni typu L-S.  Przystosowany do tropienia. Wybrany przez dyrektoriat z powodu niebywałych zdolności i dotychczasowej perfekcji. Potencjał mentalny - niestabilny. Nad świadomość w normie. ID mocno rozbudzone. Ego zaburzone i uśpione. Jednostka wykazuje częściowe ślady osobowości, problemy z zagłuszaniem. Zarejestrowano fale pozytywnych uczuć podczas eksterminacji celów. Absolutnie lojalny.

Data wykonania zlecenia: ********

Opis celu:  Działanie zgodnie z Operacją Fortitude. Więcej informacji w archiwum głównym. Agent numer 014 egzekutorem zadania. Po zakończeniu misji zlikwidować.

Szczegóły i ostrzeżenia: Agent 014 całkowicie lojalny. Uwaga jednak na zaburzenia psychiczne osobnika. Zalecane zniszczenie czaszki wraz z mózgiem jednostki.

Miejsce zrzutu:  Sektor 71-B

Uzbrojenie: Dwa sejmitary, model 4a
Prototypowy nóż ********* oraz ********, po zlikwidowaniu jednostki przedmioty zostaną zabrane.

Rozkaz zaprotokołował ******.
(W miejscach oznaczonych gwiazdkami - ocenzurowane, bądź zamazane).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trey dnia Wto 9:35, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:25, 07 Gru 2010    Temat postu:

Po pierwsze. Dodaj te gwiazdki goddemmyt do noży i zbroi goddemmyt! A raczej po jednej gwiazdce! Po drugie gwiazdki w umiejętnościach piszemy PO nazwach umiejętności a nie przed. Po drugie, regenerację zmień na coś innego bo to podpada pod zaawansowaną modyfikację, a nie umiejętność. Po trzecie, dodaj stalowe pręty do modyfikacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:30, 07 Gru 2010    Temat postu:

Nie to nie, zmienione. Chociaż nie rozumiem różnicy czy gwiazdki są za, czy przed.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trey dnia Wto 9:35, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:40, 07 Gru 2010    Temat postu:

Czyli rozumiem, że mam uśmiercić Twoją obecną postać, tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:07, 07 Gru 2010    Temat postu:

Ke? A, tak tak.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trey dnia Wto 10:25, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin