X
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 15:38, 14 Lip 2008 Temat postu: Style Machine |
|
|
Gdzieś w rogu, obok urzędu pracy, stoi maszyna gdzie Rockmani mogą kupić marę podstawowych styli. Maksymalnie można mieć przy sobie 3 sztuki.
Mettaur Style
Broń: Finger pistol - obr 5, szybkość 4
AO - 15%
Wygląd: Ogólnie zbroja jest z kategorii średnich. na głowie jest charakterystyczny hełm mettaura, a na kolanach i łokciach ich zmniejszone wersje. Plecy są nieco wybrzuszone.
Zdolność specjalna: Barier- Użytkownik wystawia lewą rękę, i stawia przed sobą coś w rodzaju tarczy, chroniącą przed wszystkimi atakami nadciągającymi z naprzeciwka. Cooldown 1 tura.
Cena: 400
Pantheon Club
Broń: pałka elektryczna/lodowa/ognista [wybiera sie przy kupnie] - obr 7 szybkość 4, 25% szansy na paraliż/zamrożenie/podpalenie
AO - 10%
Wygląd: Tak jak Phanteon, tylko że zamiast czerwonego oka, są twoje oczy. Usta i nos są zasłonięte czymś w rodzaju maski.
Zdolność specjalna
Thunder/fire/ice sonicboom - Postać wykonuje wymach pałką, wysyłając falę uderzeniową, ktora zadaje podwójne obrażenia, i ma 50% szansy na wykonanie statusu. Po tym uderzeniu, przez 3 tury nie można używac tej umiejętności, i pałka traci na ten czas szanse na status i przynalezność żywiołową.
Cena: 700 E-C
Pantheon gun
Broń: Naręczni karabinek ATK 8, AGI 7, zasięg 6
Wygląd: j/w
Zdolność specjalna:
Rapid gun: Postać strzela w przeciwnika 10 pociskami w czasie 0,5, sekundy. Cooldown 2 tury
Cena: 700 E-C
Black Pantheon sword
Broń: stalowy kolec obr 13, szybkość 5
AO - 15%
Wygląd: Tak jak Czarny Phanteon, tylko że zamiast czerwonego oka, są twoje oczy. Usta i nos są zasłonięte czymś w rodzaju maski.
Zdolność specjalna
Brandish: Postać wykonuje 10 szybkich uderzeń. Cooldown 2 tury
Cena: 1000 E-C
Black Pantheon Buster
Broń: Common buster, obr 11, szybkość 6, zasięg 5
AO: 15%
Wygląd: j/w
Zdolność specjalna:
Charge shot: Postać ładuje strzał przez jedną turę, i w drugiej strzela w przeciwnika pociskiem o dwukrotnie większej sile z właściwościami penetracyjnymi
Cena: 1000 E-C
Fire Variables
Broń: Napalm launcher, obr 5x3, szybkość 3, zasięg 4
AO: 20%
Wygląd: tak jak Variables, ale twarz jest schowana za tą czarną szybką.
Zdolność speclajna
Flametrower: Zamiast wystrzelić napalm w formie samozapalającej sie kulki, z działka zostaje wystrzelony strumień ognia, lejący sie przez 3 tury, zadający bazowo 13 obr an turę, z szansą na podpalenie 75%. cooldown 5 tur
Cena: 1400 E-C
Claw Variables
Broń: Common claw, obr 8, szybkość 8
Wygląd: j/w
AO: 15%
Zdolność specjalna
Rage: Postać dostaje szału na okres 4 tur, dzięki czemu siła i szybkość ataku wzrasta dwukrotnie, za to celność spada równie dobrze. Cooldown 8 tur
Cena: 1400 E-C
Rocket Variables
Broń: Wyrzutnia rakiet, obr 50, agi 2
Wygląd: j/w
AO: 25%
Zdolność specjalna:
Multi Rocket: Zamiast 1 rakiety z broni zostaje wystrzelonych kolejno 5 rakiet, w dodatku wyposażone w moduł samonaprowadzający. cooldown 8 tur
Cena: 1600 E-C
Spider style
Broń: Miotacz kwasu, obr 7 na turę, szybkość brak, zasięg 4
Wygląd: Ręce i nogi w wyglądu przypominają nieco odnóża pająka, z uwagi na ich wiotkość. na hełmie jest element ozdobny wyglądający na szczęki pająka. W nich też jest miotacz kwasu.
AO: 15%
Zdolność specjalna: Przyczepność: Dzięki tej zdolności postać może chodzić po ścianie czy suficie, z uwagi na konstrukcje kończyn, które łatwo sie przyczepiają, mocno trzymają, ale też łatwo sie odczepiają przy zastosowaniu niewielkiej siły, większą jednak niż grawitacji.Cena: 1300 E-C: 1400
Golem style
Broń: Hand, obr 40, agi 2, zasięg 5, możliwość chwytu.
Wygląd, wzrost 2,2 metra, duży pancerz, na plecach i nogach zamontowane są silniki, które umożliwiają poruszanie się. Szybkość zmniejszona jest o 50%. Czyli ogólnie humanoidalny miniaturowy golem.
AO: 60%
Zdolność specjalna: Laser: W torsie golema zamontowany jest laser, który stanowi bardzo silną broń. Przygotowanie zajmuje mu 2 tury, po czym zostaje wystrzelona bardzo duża ilość energii. Obr 70x3, cooldown 10 tur.
Cena: 3500 E-C
Ice golem style
Broń: Ice launcher, obr 10 od sopla, których na jeden strzał jest 5, zasięg 5, szybkość 6/10
Wygląd: j/w
AO: 60%
Zdolnośc specjalna: Blizzard: Przez 4 tury otoczenie jest poddawane działaniu burzy śmieżnej. Wszystkie jednostki otrzymują 15 obrażeń na turę, i mają 50% szanse na zamrożenie. Cooldown 10 tur, od zakończenia skilla.
Cena: 3500 E-C
Fire golem style.
Broń: Flamelauncher: 13 obr na turę, zasięg 4, szansa na podpalenie 75%
AO: 60%
Wygląd: j/w
Zdolność specjalna: Firerain: ręce golema skierowane są ku górze, i z nich zostaje wystrzelonych 30 pocisków o sile 30 obr, które potem spadają losowo po całym terenie. Cooldown 10 tur
Cena: 3500 E-C
Laser golem style
Broń: Laser Launcher: 20 obr, zasięg 6, agi: 4
AO: 60%
Wygląd: j/w
Zdolność specjalna: Laser Fever: Szybkość strzelania zostaje zwiększona 4 krotnie na czas 5 tur. Cooldown 10
Cena: 3500 E-C
Pantheon Slime form
Broń [do wyboru]:
Slime fist: 10 obr, agi 8
Slime sword: 20 obr, agi 7
Slime drill: 13 na ture wiercenia, agi 5, współczynnik penetracji: 2%
Slime axe: 30 obr, agi 4
Slime lance: 24 obr, agi 5, zasięg - 2,5 metra
Slime buster: 15, zaś 6, agi 6
Wygląd: Uzytkownika otacza... krótko mówiąc, zielony glut. Jeśli chodzi o używającego widać tylko jego niewyraźne zarysy, i kolor jego oczu.
AO: Przy
obr 1-30 - 100%
obr 31-40 - 80%
obr 41-50 - 60%
obr 51-60 - 50%
obr 61 i wyżej - 40%\
Zdolność specjalna - Stone slime - zwiększa limity obr o 20 na 5 tur. Cooldown 10 tur.
Cena: 5000 E-C
Oczywiście to nie wszystkie. Inne style można zdobyć zbierając części z przeciwników. Jeśli będzie miało się na tyle dużo, by można było myśleć o stworzeniu stylu, idzie sie do Ciel, a ona stara sie z tego coś zrobić... oczywiście, za opłatą.
Aha, i jeszcze jedno. AO ze stylu i zbroi nie sumują się. nie można tez używać zwykłej broni. Oczywiście, style można upgradować, ale to też u Ciel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|