Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycja zmiany
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:09, 22 Paź 2006    Temat postu:

Dodaj se 100 E-C.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zinin




Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:11, 22 Paź 2006    Temat postu:

He he to ja tu moge zacząć masową produkcje XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:25, 22 Paź 2006    Temat postu:

ja ma pomysł na 2 klasy, ale wymagałoby to wprowadzenia 2 "itemków" to gry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:25, 22 Paź 2006    Temat postu:

Słucham cię... a właściwie czytam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zinin




Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:27, 22 Paź 2006    Temat postu:

azXcpl niech zgadne jedną będzie coś na styl Leviatana czyli wojownok z lancą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:30, 22 Paź 2006    Temat postu:

Mój pomysł na klase: Bard. XDXDXD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zinin




Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:31, 22 Paź 2006    Temat postu:

Widze że gitare już masz XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:48, 22 Paź 2006    Temat postu:

narzie tylko ogólny zarys...

Pilot,kierowca,operator czy jak go tam zwał - jeśli sa exo-zbroje (te z minigunami i rakietnicami), a kogoś na nią stac i chciałby w niej jeszcze bardziej "wymiatać" to przydałby się ktos kto umiałby to doskonale obsługiwać (od tego byłaby ta klasa)

Celność - normalnemu człowiekowi cięzko jest sterowac i celowac kilkuset kilkogramowym mechem* , z poziomu na poziom pilot operuje maszyną niczym rękami (no mam nadzieję ze wiadomo o co chodzi)

Autoregeneracja - pozwalają na regeneracje 2 punktów HP na ture , z poziomu na poziom należałoby dodawac kolene 2 HP tych od zbroi - ona miałaby własne HP, załózmy 100
(czyli maxymalnie wychodziłoby +20 HP na ture)

Mechanika - pozwalałaby zaoszczędzić E-C przy naprawianu zbroi (no w końcu trzeba dac minus dla tej klasy bo byłąby za dobra - uszkodzoną zbroje możnaby naprawaić tylko za swoje E-C)


Latacz (czy tam jak by to kto zwał) - po zakupieniu skrzydeł - czy tam jak kto woli jetpacka , ta klasa pozwalałaby dogłębnie opanować sztuke latania

Zwinność - pozwala robić uniki w powietrzu (mam nadzieję że jasne)

mechanika -(tutaj w innym znaczeniu) pozwala zapobiec nieoczekiwanym awariom w powietrzu, jak i w warunkach polowcyh naprawić swój zestaw

ogniwa - pozwala dłużej latać, bez potrzeby uzupełniania eneergi ( na początku mozna by latac tylko prze 3 tury, potem co 2 poziomy ilośc tur zwiększałaby się o jedną)


jak bym miał czas to bym popracował nad wspólczynnikami potrzebnymi aby daną umiejętnośc opanować - jednak najpierw musze wiedzieć czy to wogle ma szanse przejść


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zinin




Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:50, 22 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
Latacz
To jest ... genialne bo wkońcu bende mieć odwzorowanego Harpuie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:03, 22 Paź 2006    Temat postu:

Zamiast Mechanika można dać bezawaryjność. Albo "prawie jak z biedronki" XD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zinin




Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:31, 22 Paź 2006    Temat postu:

Mam jeszcze jedną subklase :

Lancer (W)

Opis: Wojownik specjalizujący się w atakach lancą (Przykładem może być Leviatan)

Mistrzostwo w lancach(3 siła i 3 zręczność, 2LV używania lanc) Chyba wiadomo. To samo co w przypatku Broni białej tyle że tu występują lance

Skok(3 zęczność, 2 siła , 2 szybkość , 2lv używania lanc) Chodzi o wysoki skok , spadnięcie na przeciwnika, i użycie impetu spadania by go zaatakować lancą

Obronny wir (2 siła, 3 szybkość i 2LV Reflexu) Chodzi o to że Lancer potrafi tak szybko machać lancą że może atakować przeciwników otaczających go a nawet odbijać pociski (ale tylko czasami)

Rzut bronią (5 siła , 3 spostrzegawczość) Bardzo ryzykowna tachnika. Polega na rzucie lancą we wroga. Może zadać naprawde duuuużżeee obrażenia ale... można też stracić broń

Co do tej klasy to trza by jeszcze wprowadzić Umiejętność używania lanc no i samą lance


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zinin dnia Pon 7:39, 23 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:37, 22 Paź 2006    Temat postu:

Może byc... zastanowie sie. Dawajcie też propozycje na bronie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zinin




Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:46, 22 Paź 2006    Temat postu:

No to masz X

Lanca energetyczna cena (od 100 do 150 jak woli X)
ATK=16
AGI=4/10
Wielkość=Broń dwuręczna
Dobra do walki z grupą przeciwników jej długość pozwala np. przebić dwóch przeciwników stojących "gęsiego"

A umiejętność

Walka lancą (2siła, 2 zręczność , 2 szybkość ) Umożliwia lepszą walke lancą


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zinin dnia Nie 21:47, 22 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:47, 22 Paź 2006    Temat postu:

Miotacz ognia, granatnik, granaty EMP (wybuch zakłóca na krótki czas działanie wszystkich elektrycznych urządzeń/elementów. słabsza wersja Zero'wego solid knuckle'a (ale to dopiero w MMZ4 było chociaż mozna zrobić prototyp), paralizator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:51, 22 Paź 2006    Temat postu:

Hmmm... nieźle, ale cene by trzeba było chyba zwiększyć troszeczke...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Strona 2 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin