|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:30, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Okej, żem się usatysfakcjonował odpowiedzią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:43, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
azXcpl napisał: | Reploidzi jak najbardziej powinni zostać, w końcu nie każdy musi być tak bezwzględnym reploidem jakiego odgrywał Jedipp, czy też patrzącym na wszystkich przez pryzmat walki Demollem. Ani też szaleńczo dążącym do uzyskania jak największej mocy Phantomem ^^
|
Mi to tito
azXcpl napisał: |
System sytemem, jakikolwiek by nie był MUSI zawierać w sobie coś co premiuje dłuższe i bardziej soczyste posty. Aby ludzie nie szli na ilośc (czyt: poczatek forum) a na jakość ( gdzie to niewiele osoób pisało posty na więcej niż 3 linijki).
|
Opisałem chyba 3 posty wyżej jak to miało by według mnie działać ;D
azXcpl napisał: |
proponował bym tez coś co premiuje współprace w grupach. Bo to co było w poprzedniej edycji zaliczało się praktycznie do solowej siekaniny. Praktycznie jedynym przykładem takowej współpracy był 4 osobowy szturm na twierdze lodu ^^
|
Zauważyłeś, że mojej rozpisce umiejętności jest zdolność taktyka walki? Nie mówiąc już o współpracy naukowców i inżynierów różnych specjalizacji żeby zbudować coś unikatowego ( tak mi też brakowało dobrego co-opa).
Może jakieś skille używane przez dwie strony? Widoczne bonusy przy walce grupowej?
azXcpl napisał: |
co dalej... kości moga być, system tez jakiś na pewno wspólnie ustalimy. I wszelkie braki balansu ras i klas w jakis sposób wyważymy.
|
To i pisałem, że zapraszam do dyskusji
azXcpl napisał: |
(ot organizowanie turniejów i inne poza przygodowe fillery)
|
azXcpl napisał: |
(i inne poza przygodowe fillery)
|
azXcpl napisał: |
(przygodowe fillery)
|
azXcpl napisał: |
(fillery)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Pią 17:43, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alduron
Prime Admin
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:54, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem tak - ja się dostosuje - przygotujcie silnik itd. Ja pracuję na wale teraz w umocnieniach i nie mam czasu się zając mmzerog. Jak walnie wał w miejscu gdzie go umacniamy to zajebie cały Tarnobrzeg i okolice. Enjoy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matoi
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:27, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie no rasy mogły by być bo ktoś chce bazować na modelach ,ktoś chce być robotem od razu ,a inny prostym człowiekiem ,oczywiście każda rasa miała by +/- w kostakch i takie tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:47, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Niekoniecznie w kostkach
Robot może mieć małą różnicę w bonusie do statystyk, ale za to łatwiejsze uczenie się umiejętności ( wystarczy wgrać nowy program )
Człowiek za to mógłby szybciej nabywać statystyki ( człowiek szybko się rozwija i przystosowuje), a robot wolniej ( Bo po pewnym punkcie inżynierowie muszą się spooro namęczyć żeby cokolwiek ulepszyć. Jest pewna granica ;P)
A to tylko 2 przykłady ile można zrobić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Pią 19:48, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:16, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zrzućmy się na wsparcie dla Kubuca - przyślijmy mu piasek w workach!
A ja sobie czekam aż mnie Wisła podmyje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekman
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pią 23:04, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak walnie wał w miejscu gdzie go umacniamy to zajebie cały Tarnobrzeg i okolice. Enjoy |
Fajnie to zabrzmiało.
Trzeba wam wały umacniać, jak się przy Wiśle siedzi. U nas w okolicach Łodzi, to lajcik jest. No, bo co może nam wylać? Bzura? Ner?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trey
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:19, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Bardziej jakaś fabryka eksplodować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:50, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nie zgadzam się z przedmówcą. ZX jest cięższe, a ZXA to już wogóle... |
Chyba tylko ostatni bossah jest jakimś wyzwaniem
Whatever, ustalmy coś w końcu, żeby chociaż wakacje pograć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yamitsu dnia Pon 11:51, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|