Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mechanika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:30, 21 Maj 2010    Temat postu:

Okej, żem się usatysfakcjonował odpowiedzią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:43, 21 Maj 2010    Temat postu:

azXcpl napisał:
Reploidzi jak najbardziej powinni zostać, w końcu nie każdy musi być tak bezwzględnym reploidem jakiego odgrywał Jedipp, czy też patrzącym na wszystkich przez pryzmat walki Demollem. Ani też szaleńczo dążącym do uzyskania jak największej mocy Phantomem ^^


Mi to tito Very Happy

azXcpl napisał:

System sytemem, jakikolwiek by nie był MUSI zawierać w sobie coś co premiuje dłuższe i bardziej soczyste posty. Aby ludzie nie szli na ilośc (czyt: poczatek forum) a na jakość ( gdzie to niewiele osoób pisało posty na więcej niż 3 linijki).


Opisałem chyba 3 posty wyżej jak to miało by według mnie działać ;D

azXcpl napisał:

proponował bym tez coś co premiuje współprace w grupach. Bo to co było w poprzedniej edycji zaliczało się praktycznie do solowej siekaniny. Praktycznie jedynym przykładem takowej współpracy był 4 osobowy szturm na twierdze lodu ^^


Zauważyłeś, że mojej rozpisce umiejętności jest zdolność taktyka walki? Nie mówiąc już o współpracy naukowców i inżynierów różnych specjalizacji żeby zbudować coś unikatowego Razz ( tak mi też brakowało dobrego co-opa).

Może jakieś skille używane przez dwie strony? Widoczne bonusy przy walce grupowej?


azXcpl napisał:

co dalej... kości moga być, system tez jakiś na pewno wspólnie ustalimy. I wszelkie braki balansu ras i klas w jakis sposób wyważymy.


To i pisałem, że zapraszam do dyskusji Razz

azXcpl napisał:

(ot organizowanie turniejów i inne poza przygodowe fillery)


azXcpl napisał:

(i inne poza przygodowe fillery)


azXcpl napisał:

(przygodowe fillery)


azXcpl napisał:

(fillery)




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Pią 17:43, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:54, 21 Maj 2010    Temat postu:

Powiem tak - ja się dostosuje - przygotujcie silnik itd. Ja pracuję na wale teraz w umocnieniach i nie mam czasu się zając mmzerog. Jak walnie wał w miejscu gdzie go umacniamy to zajebie cały Tarnobrzeg i okolice. Enjoy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matoi




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:27, 21 Maj 2010    Temat postu:

nie no rasy mogły by być bo ktoś chce bazować na modelach ,ktoś chce być robotem od razu ,a inny prostym człowiekiem ,oczywiście każda rasa miała by +/- w kostakch i takie tam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arxel




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:47, 21 Maj 2010    Temat postu:

Niekoniecznie w kostkach Very Happy

Robot może mieć małą różnicę w bonusie do statystyk, ale za to łatwiejsze uczenie się umiejętności ( wystarczy wgrać nowy program Razz)

Człowiek za to mógłby szybciej nabywać statystyki ( człowiek szybko się rozwija i przystosowuje), a robot wolniej ( Bo po pewnym punkcie inżynierowie muszą się spooro namęczyć żeby cokolwiek ulepszyć. Jest pewna granica ;P)


A to tylko 2 przykłady ile można zrobić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Pią 19:48, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 21 Maj 2010    Temat postu:

Zrzućmy się na wsparcie dla Kubuca - przyślijmy mu piasek w workach!
A ja sobie czekam aż mnie Wisła podmyje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekman




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 2612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pią 23:04, 21 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
Jak walnie wał w miejscu gdzie go umacniamy to zajebie cały Tarnobrzeg i okolice. Enjoy

Fajnie to zabrzmiało.

Trzeba wam wały umacniać, jak się przy Wiśle siedzi. U nas w okolicach Łodzi, to lajcik jest. No, bo co może nam wylać? Bzura? Ner?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trey




Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 2651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:19, 21 Maj 2010    Temat postu:

Bardziej jakaś fabryka eksplodować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:50, 24 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
Nie zgadzam się z przedmówcą. ZX jest cięższe, a ZXA to już wogóle...

Chyba tylko ostatni bossah jest jakimś wyzwaniem Wink

Whatever, ustalmy coś w końcu, żeby chociaż wakacje pograć Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yamitsu dnia Pon 11:51, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin