Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jedipp [Aktywny]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedipp




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: inąd.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:22, 28 Lip 2006    Temat postu: Jedipp [Aktywny]

Imie: Jedipp
Ranga: Generał
Wygląd: Długie czarne włosy, bardzo wysoki, dobrze zbudowany.

Frakcja: Neo Arcadianie
Rasa: Reploid
Klasa: Strzelec
HP: 842 (1684)

E-Crystals: 8920
EXP: (14902/21000) LVL:21
Light Warior lvl 14 (6101/14000)

Szanse na critical hit: 70%
Bonus do obrążeń minimalnych i maksymalnych każdej lekkiej broni: +40DMG

+1 do skilla ortografia ( Pokonałem słownik w otwartej walce)

Ekwipunek:zwykła amunicja, 2 lighstabery, ammo do strzelby 1 pakiety, Szczątki głowy Ratrapa, Oczy wielkiej ośmiornicy (Bossa bijące laserami)
Pozostały EQ:
- Triple Nunchuck (ATK: 50 AGI: 8 W: Jak Nunchak)
- Duża Tarcza Energetyczna Żywiołów. Absorbcja:75%, Odporność na wszystkie żywioły 50% (4 sztuki)
- 8 ludzkich czasek

Specjalne: 2x ARMS 424, 13 mm Auto Anti-Freak Combat Pistol (ATK: 20 (jeden)| AGI: 7/8 ) (ATK:(20 + 40 od lekkiej broni) 60 (jeden)

ELF Leczniczy LVL3. Leczy 100% HP przy uzyciu. Nazywa się "Joł" - nazwa nadana przez poprzedniego właściciela, nie mogłem jej zmienić.
ELF Leczniczy LVL3. Leczy 100% HP przy uzyciu. Nazywa się "Boom"
ELF Hakerski LVL3. Nazywa się "Headshot"
EXP: (2700/10000) LVL:10
Light Warior lvl 6 (3000/6000)

Ultimate Form

LVL:21

Statystyki:
Siła:40 [80]
Zręczność: 100 [200]
Szybkość: 60 [120]
Inteligencja: 5 [10]
Mądrość: 5 [10]
Spostrzegawczość: 25 [50]
Charyzma: 3 [6]


Skille:
- Duo Ice Blast ***** (0/5)
ATK: 60(10+ co lvl); 100 % zamrożenie przeciwnika na 5 tur. Niezależnie od wielkości i żywiołu celu jest on zamrażany przynajmniej na turę.
Opis: To samo co Ice blast. Używa się do tego dwóch rąk... lub też można użyć jednej ręki na jednego przeciwnika a drugą ręką na drugiego przeciwnika. Efekt jest podobny do Ize blast tylko słabszy.
-Area Steal/Grab * (0/5)
ATK: Niedotyczy
Opis: Pozwala na błyskawiczną teleportacje w innym miejscu, w promieniu 20m. Ciało uzywajacego rozpada sie na miliony odlamkow i pojawia sie w drugim miejscu.
-WaterShark. ***** (0/5) -Osobe uzywającą tego oto skilla otacza niebieska aura, a z lufy wystrzeliwuje strumien wody, formujący sie w rekina ktory z dużą sila uderza w przeciwnika.
ATK: 35 (co lvl+10) Ogłuszenie 1 tura.
-Ice Dragon***** (0/5) - Osobę stosującą tego skilla otacza złota aura a z lufy broni zostaje wystrzelony wielki lodowy smok który z wielkim impetem wgryza się w przeciwnika.
Atak: 40 (za ugryzienie, +10 za lvl), szybsze cele oplątuje, możliwość przebicia(obr x2)
- Dragon Kick*** (0/5): Postać wystrzeliwuje w przeciwnika z kopniakiem wzmocnionym ogniem. Noga atakującego otoczona płomieniami przypomina smoka.
Obr: 25 (+5 co lvl) 25% szans na stun.
- ThunderSlash** (0/5): Postać wyskakuje w górę i zyskuje aurę elektryczności, po czym kieruje atak na przeciwnika
Obr: +15(5 co lvl)
- Sonicboom** (0/5) Użytkownik wysyła w kierunku wroga jaskrawo-niebieską falę uderzeniową która potrafi uszkodzić każdego przeciwnika
Obrażenia 15 ( 5 co Lvl)
- AccurateShot* (0/5) - Podstawowy skill Light Gunnera, dzięki niemu może bez problemowo ustrzelić głowę przeciwnika w zasięgu broni. Składasz się około 5 sekund do strzału... a potem zostaje tylko oddać strzał. Nie nadaje się do walki otwartej, ale z ukrycia owszem. Strzał jest wykonany tylko z jednej broni.
- RapidFire*** (0/5) - Skill ten pozwala nam skuteczniej ostrzeliwać przeciwnika/przeciwników. Użytkownik wystrzeliwuje pociski z wielką szybkością i bardziej skutecznie niż normalnie. Ten Skill posiada 2 Levele. Przy 2 levelu będzie można wykonywać ostrzał z dwóch broni.
- FastReload (0/5) - Postać wykonuje szybki przeładunek broni. Ten skill w połączeniu z dużą zręcznością może zrobić cuda... Gdy ten skill będzie dostatecznie długo używany to będzie można używać w obydwóch broniach jednocześnie .
- ElecSnake *** (0/5) - Osobe stosująca skilla otacza żółta aura z wyraźnymi wyładowaniami elektrycznymi. Z lufy wystrzeliwuje zolty, elektryczny waz, ktory oplatuje wroga i razi go pradem.
ATK: 20 (co lvl+15). Paraliz 2 tury.
- Recall*(0/5): Jeśli przeciwnik wytrąci postaci broń z rąk, wtedy może ją przyciągnąć do siebie siłą woli. Taki normalnie Jedi.
- Mirror Image *(0/5): Stworzenie lustrzanego odbicia w dowolnym miejscu, może zmylić wroga.

UF lvl1 (44) (MAX EXP) - Stone Crash
UF lvl2 (8 ) Light Engulf

Atuty:
+10 do lekkiej broni
+1 ciężkiej broni
+1 średniej broni
+1 do lekkiej zbroi
+1 średniej zbroi
+1 ciężkiej zbroi
+10 sprint
+1 bronie białe
+8 celne oko
+10 uniki
+1 skan
+4 regeneracja
6x Wyższy skok

Charakter Postaci: niezłomny, otwarty na współprace, opanowany.


Najnowsza aktualka lvl21 wszystko rozdane od teraz to jest mój "nowy pkt zero"


Sepcjalne skille:
Eight Trigram Thousand-twenty-four Shots Technique! *****
Atak: brak bonusów - zwykły atak z aktualnie posiadanej broni lekkiej, Liczba uderzeń 2^2 za lvl skilla ( 1 lvl 2 hity, 2 lvl 4, 3 lvl 8, 4lvl 16. 5 lvl 32, 6lvl 64, 7lvl 128, 8 lvl 256, 9 lvl 512, 10 lvl 1024). Nawet mając opanowany skill na 10 lvlu ZAWSZE musisz zaczynać od 2 uderzeń i potem po kolei podwajać ich liczbę aż do maksymalnej liczby danej na lvl skilla. Możesz używać go zarówno do ofensywy ( normalny atak x liczba strzałów podana w skillu) lub w defensywie ( każdy pocisk obniża wrogi atak o 50% swojego dmg) np: wróg atakuje cie za 100 a ty używasz skilla na 2 uderzenia ( twój normalny atak atak wynosi 20. 20(dmg)x2=40) to dmg jaki dostaniesz (bez abs) wyniesie 80 (40/2=20, 100 - 20=80)


(LVL1:)przy 2 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 80Dmg(Dwukrotny DMG Broni razy liczba strzałów(1).). Użyty w obronie pochłania 40Dmg (DMG broni razy liczba strzałów.(2))
(LVL2:)przy 4 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 160Dmg.(1) Użyty w obronie pochłania 80Dmg[(2)
(LVL3:)przy 8 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 320Dmg.(1) Użyty w obronie pochłania 160Dmg (2)
(LVL4:)przy 16 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 640Dmg.(1) Użyty w obronie pochłania 320Dmg (2)
(LVL5:)przy 32 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 1280Dmg.(1) Użyty w obronie pochłania 640Dmg (2)
(LVL6:)przy 64 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 2560Dmg.(1) Użyty w obronie pochłania 1280Dmg (2)
(LVL7:)przy 128 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 5120Dmg.(1) Użyty w obronie pochłania 2560Dmg (2)
(LVL8:)przy 256 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 10240Dmg.(1) Użyty w obronie pochłania 5120Dmg (2)

itd...


Hakke Hazangeki*****: Dodaje 50% samonaprowadzania (+5% co lvl) dla pocisków wystrzeliwanych techniką Eight Trigram Thousand-twenty-four Shots. A także zmniejsza redukcje obrażeń u przeciwnika o 30% ( o ile takową posiada) (+2% co lvl), Wykrywanie przeciwników, nawet jezeli mają jakiś kamuflaż/są ukryci w promieniu 2 metrów ( co lvl metry^2- tak samo jak w przypadku ETTTFS - czyli na 10 lvly będzie to ponad kilometr wykrywania) Działa on do końca Serii ataków wykonywanych za pomocą ETTTFS ( przykładowo gdy mamy ETTTFS na 3 lvlu to działa on 3 tury, na 6 lvlu 6 tur itd). Należy go aktywować przed atakami i nic poza tym w danej turze już zrobić nie można.


Elec Current ****
ATK: +30 do broni. 15 normalny.
Opis: Ciało przeciwnika zostaje pokryty silnym, lecz nieskoncentrowanym pradem elektrycznym. Przeciwnicy w odleglosci 5 m zostaja porażeni i odrzuceni na 5-6 m. Oprocz tego bardziej zaawansowani umia przekazac energie do ostrza/broni zwiekszajac jej dmg.
Koszt: 750 E-C.
Wymagania: 30 siły, 30 zręcznosci



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jedipp dnia Nie 18:28, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Sob 21:03, 29 Lip 2006    Temat postu:

Nie przesadziłeś troche z umiejętnościami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valck




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1822
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:04, 29 Lip 2006    Temat postu:

Oj chyab przesadził z umiejetnościami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mighty




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 4440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Fáskrú

PostWysłany: Sob 21:05, 29 Lip 2006    Temat postu:

Zgadza się troche tego za dużo nawaliłeś lepiej popraw takto więcej zastrzeżeń do postaci nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dada




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:06, 29 Lip 2006    Temat postu:

MA dobrze nie znacie sie spójrzcie na umiejętnosci jakie ma strzelec a potem ocencie a nie odwrotnie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedipp




Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: inąd.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:04, 05 Mar 2008    Temat postu:

Moje Staty na 7lvl-u:
tj. dnia 5 marca 2008


E-Crystals:3710E-C
EXP: (4700/7000)
Light Warior lvl 4 (1000/4000)

Ekwipunek:(6), zwykła amunicja,Duży niebieski i mały zielony kryształ 2 lighstabery, ammo do strzelby -2 pakiety, 1 Magnum Revolvery
Specjalne: 2x ARMS 424, 13 mm Auto Anti-Freak Combat Pistol (ATK: 20 (jeden)| AGI: 7/8 )

ELF Leczniczy LVL2. Leczy 75% HP przy uzyciu. nazywa się "Joł" - nazwa nadana przez poprzedniego właściciela, nie mogłem jej zmienić.


Skille:

UF lvl1 (44) (MAX EXP) - Stone Crash
UF lvl2 (8 ) Light Engulf
Eight Trigram Thousand-twenty-four Shots Technique! *****LVL2 (0/10) [przy 2 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 80Dmg. Użyty w obronie pochłania 40Dmg przy 4 uderzeniach Użyty w ataku zadaje 160Dmg. Użyty w obronie pochłania 80Dmg]
Hakke Hazangeki***** (4/5)
Opisy Skilli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komando84




Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:31, 25 Mar 2008    Temat postu:

Dla mnie jak by miał za duży level...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:02, 25 Mar 2008    Temat postu:

Przeciez on juz od dluzszego czasu gra... To moze miec duzy lvl. Ja swoja stara postacia mialem 17...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:06, 26 Mar 2008    Temat postu:

JediPP był jednym z pierwszych graczy... Moim zdaniem ma właśnie ZA MAŁY lvl. xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / Postacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin