|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deviol
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:09, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mi to będzie pasować. Changelingi, np. Freeza po straceniu zimnej krwi... trochu gorzej mu szło. :'x
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kikai
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:45, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
A oto poniżej mamy system dziedziczenia. Prawdę powiedziawszy chciałbym dodać jeszcze jedną metodę, ale nie mam na nią pomysłu więc podrzućcie mi jakiś xP
DZIEDZICZENIE:
Jako, że postać może stosunkowo łatwo zginąć w walce, a nawet jeśli przetrwa to i tak dopadnie ją wiek starczy postanowiłem dodać pewną opcję dla graczy, którzy wkładają nieco serca w kreację i odgrywanie swojej postaci.
Otóż postać, którą będą grać po śmierci swojej poprzedniej może odziedziczyć po tamtej część jej mocy. Jak? Jest kilka sposobów:
Dziedziczenie - Jeśli twoja postać była blisko z postacią innego gracza o odmiennej płci możesz po śmierci wcielić się w swojego syna/córkę. Oboje "rodziców" może w ten sposób kontynuować grę. Dzieci mają oprócz statów początkowych 1/3 statów obojga rodzciów/2 oraz 1/10 ich modyfikatorów/2.
Reinkarnacja - Jeśli twoja postać umrze będąc zbyt zła i potężna, żeby Kaio byli w stanie cię poskromić (wsadzić do piekła) to Grand Kaio może cię reinkarnować czyli siłowo przesłać twoją duszę do nowotworzącego się ciała (noworodka) gdzieś w galaktyce nie masz jednak kontroli nad tym jakiej rasy będzie twoja reinkarnacja. Reinkarnacje mają 1/2.5 siły swojego poprzedniego wcielenia, ale nie otrzymują bonusów do modyfikatorów. Reinkarnacje nie muszą być złe.
Klonowanie - Jeśli twoja postać boi się śmierci to może zabezpieczyć swój materiał genetyczny poprzez wysłanie go w przestrzeń (to kosztuje). Twoje aktualne statystyki zostają zapisane i jeśli twoja postać zginie to masz 70% szans, że twój klon zostanie ożywiony na jakiejś planecie (wylosowanej przez MG). Klon ma dokładnie te same staty co ty w momencie pobrania materiału genetycznego.
A teraz oceńmy, które z tych opcji są dostępne dla poszczególnych ras:
Ludzie - Mają dostęp do wszystkich opcji (reinkarnacja tylko dla złych).
Saiyajini - Jak wyżej.
Nameczanie - W ich przypadku Dziedziczenie działa nieco inaczej gdyż są rasą jednopłciową dzięki czemu mogą złożyć i plunąć jajem na odległość w każdej chwili nawet umierając po walce (patrz: śmierć Piccolo Seniora). Ich dzieci dziedziczą 1/3 statów rodzica i 1/8 jego modyfikatorów.
Changelingi - Teoretycznie rzecz biorąc wszystkie opcje są dla nich dostępne... Problem w tym, że mają nędzną technologię więc klonowanie może być zainicjowane tylko przez Kosmitę z wysoką technologię, który miał pecha trafić na Arconię. Oprócz tego łatwo zauważyć, że romans dosyć rzadko zdarza się istotom, które wszystkich innych oceniają w kategoriach przydatności...
Androidy - Tsufulskie Androidy maja jeden specyficzny sposób dziedziczenia... Otóż może on dokonać backupu i jeśli zostanie całkowicie zniszczony lub jego bateryjka się wyczerpie to jego dane przesyłane są do nowego ciała o 1/2 zdolności bojowych poprzedniego. Wtedy jest on Version 2.0 samego siebie. Każda kolejna wersja dostaje +5% więcej z ulepszeń.
Androidy ziemskie jako częściowo organiczne mogą się nieco zmodyfikować umozliwiając posiadanie potomstwa. Mogą również się sklonować. Żadne Androidy nie mogą być reinkarnowane gdyż nie posiadają duszy.
Kosmici - Bazowo wszystkie opcje są dostępne, ale to i tak zależy od konstrukcji rasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xenfals
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gohan House Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:51, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Hehe dawno mnie tu nie było, ale widzę, że rozmowa o DB RPG... więc zacznę...
BP (skrót od Battle Power) jest to siła ciosu wojownika, a nie jego potencjał czy wytrenowanie. Scoutery ludzi Friezy miały tak małe odczyty, gdyż Trunks uwalniał swoją moc tylko do odrzucenia ładunków. Poza tym Goku i Piccolo mięli małą siłę ciosu w walce z Radditzem, gdyż byli niezaprzeczalnie słabsi, jednak Kamehameha Goku miał tak dużą siłę, że sam Radditz musiał uciekać. Na wielu stronach opisywane jest jako Body Power, Battle Point's etc. ale moim zdaniem to Bullshit ;].
Co do Changellingów... zastanawia mnie właśnie we wszystkich RPG'ach DB skąd twórcy mają pojęcie o Changellingach... w DB przedstawieni zostali jedynie Frieza, Cooler i King Cold - jedna familia, zabita przez Sayianów. Może byli to renegaci, którzy w odległej galaktyce tworzyli swe imperium? Lub twory dziwnego naukowca? A może ich rasa miała samice? I czy ich rasą rządziło prawo pięści, czy jedynie wśród famili Friezy tak było? Nic nie jest wiadome.
Poza tym nie widzę celu w dzieleniu Sayian na klasy społeczne. Fakt, rodzili się Sayianie silniejsi i słabsi, jedni przechodzili szkolenie, inni zostali wysyłani na planety w celu ich podporządkowania. Lecz Sayianie polegali tylko i wyłącznie na swojej zwierzęcej sile - nawet jako Elitarni wpadali w gniew tak szybko, jak niżsi. I do tego skomentuję na przyszłość: każdy Sayianin kontroluje się podczas Oozaru. Wyjątkiem właśnie był Goku, którego zwierzęca natura przejmowała nad nim kontrolę. Skąd wnioskuję? Bardock Story: Wszyscy Sayianie podczas ataku kontrolowali Oozaru, jednak tylko Bardock pamiętał wszystko z przemiany.
Btw. czym się różni odporność od wytrzymałości, bo imo to synonimy ;].
Jeśli chcesz pomocy w dziedzinie tworzenia RPG DB (mam doświadczenie ;]) to wal na GG: 2147284. Pozdro ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:28, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
BP=Battle Points bodajza
Ale ja nie o tym...wszystko zalezy od przelicznikow i przeprowadzanych dzialan...co z tego, ze np przeciwnik bedzie mial 50 DEF skoro MDEF bedzie mial bliskie zeru??? wszystko zalezy jak GM sobie skonstruuje system...ja np do zadawanych obrazen i celnosci korzystam z losowania liczby 1-20 bowiem u mnie nie trzeba, az tylu liczb (po co komplikowac sobie zycie) zostawiam wszystko inwencji graczy, jesli np taki Mark probuje sie wslizgnac pod przeciwnika swojego wzrostu to mu nawet 100 STR nie pomoze bo poprostu sie zatrzyma w polowie wslizgu i zarobi w zeby
Nah znowu sie rozpisalem...
W skrocie
Wszystko zalezy od liczb i GMa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|