Naras
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 3407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:18, 31 Maj 2014 Temat postu: Atrybuty |
|
|
Atrybuty
Są to cztery cechy fizyczne naszej postaci, które podobnie tak jak Umiejętności stopniowane są gwiazdkami- *.
Siła– Mówi o tym jakie ciężary można unieść oraz ma wpływ na obrażenia podczas walki wręcz.
Wytrzymałość– Decyduje o tym ile jest wstanie znieść postać nim się zmęczy oraz jak wiele jest wstanie przyjąć na siebie obrażeń nim padnie.
Zręczność– Jak sprawnie i jak bardzo nasza postać jest się w stanie wyginać lub poruszać, prócz tego wpływa na zdolności manualne.
Szybkość– Decyduje o prędkości z jaką rusza się postać wpływa na bieg, atak, czy zwykłe czynności (należy jednak pamiętać, że szybko nie znaczy dokładnie).
Odpowiednio zgrane z umiejętnościami zwiększą skuteczność naszej postaci lub będą korygowały jej wady. Jednak w przeciwieństwie do umiejętności atrybuty mogą nie tylko rosnąć ale też tymczasowo się zmniejszać lub zwiększać w zależności od ekwipunku czy stanu zdrowia bohatera.
Dodatkowo aby reploid mógł podnieść swoje statystyki potrzebuje skorzystać z pomocy mechanika, który dokona zmian w jego ciele (co najpewniej będzie związane z jakąś opłatą) podczas gdy człowiek rozwija je od razu po otrzymaniu punktu atrybutu (bez żadnych dodatkowych opłat). Zależnie od rasy startowe dane atrybuty są większe na starcie.
Prócz atrybutów podstawowych gracz otrzymuje na starcie 1 gwiazdkę atrybutu, którą inwestuje w co chce.
Gwiazdka atrybutu jest dodawana po dwóch gwiazdki umiejętności!
Przykładowy rozwój atrybutu siły:
[MG Naras powinien to uzupełnić w najbliższym terminie. Jeśli tego nie zrobi można go upomnieć ]
Na dzień dzisiejszy nie istnieje ograniczenie gwiazdek na jeden atrybut
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Naras dnia Pią 1:37, 01 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|