Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:57, 04 Paź 2010 Temat postu: Krok VI - Zrozum mechanikę umiejętności |
|
|
Umiejętności określają, w czym nasza postać jest dobra. Im wyższy stopień opanowania danej dziedziny, tym więcej możliwości otwiera się przed nami i więcej możemy dokonać. Warto też poznać system, na jakim opierają się tutaj umiejętności.
Każda postać na początku gry przeszła szkolenie w zakresie 3 wybranych przez siebie umiejętności. Wybór jest DOWOLNY, tylko najpierw trzeba go skonsultować z Narasem przez prywatne wiadomości na forum. Może to być władanie dowolnym typem broni, skradanie się, akrobatyka, blef, nauki ścisłe, kopanie grządek albo pisanie w kilku językach. Możecie wiele, będę starał się was nie ograniczać.
Spójrzmy na przykładową umiejętność, którą nasz randomowy człowiek Tom opanował:
Pistolety - *
Jak widać, Tom na początek swojej kariery wybrał umiejętność używania pistoletów. Jednak dopiero co się nauczył go trzymać i strzelać w miarę celnie z pozycji stojącej-nieruchomej. Zbyt wielkich możliwości mu to nie daje co nie? Ale dzielnie wykonywał różne zadania, pracował, polował i wiele innych. Dzięki temu zdobywał punkty umiejętności (Mistrz gry sam decyduje, kiedy gracz dostaje punkt) i mógł być coraz lepszy w te klocki.
Pistolety - ***
Teraz nasz Tom bez problemu radzi sobie z pistoletami nawet większego kalibru, strzela celnie nawet podczas biegu, czasami nawet uda mu się wykonać jakąś sztuczkę, kiedy chce się popisać. Z czasem kolejne punkty umiejętności przyszły.
Pistolety - *****
I teraz Tom opanował sztukę walki bronią typu pistolet do perfekcji. Nie dość, ze strzela sobie z dwóch pukawek jednocześnie, to jeszcze bez większych problemów może wykonywać triki, których nawet Dante z Devil May Cry mógłby mu pozazdrościć. Magazynek zmienia szybciej, niż zdąży o tym pomyśleć. Czyli hail the king of pistols.
Powyżej jest pokazany poprawny zapis umiejętności oraz jej poziomu. Wraz z postępami w grze MG będzie informował was o zdobyciu kolejnego punktu umiejętności i w następnym poście musicie zadeklarować na początku, na co go przeznaczacie.
Przykład:
MG (Na końcu swojej wiadomości): (Zyskujesz punkt umiejętności)
Tom (Na początku swojej wiadomości): (Rozwijam umiejętność Akrobatyka)
Fakt, mało to fabularne i storytellingowe, ale lepsze to niż jeden temat, gdzie gracz wchodzi, uczy się czegoś i wychodzi. Jednak kiedy chcecie poznać nową umiejętnośc musicie z tym punktem pójść we właściwe miejsce i przejść podstawowe szkolenie
Przykład:
MG (Na końcu swojej wiadomości): (Zyskujesz punkt umiejętności)
Tom (Na początku swojej wiadomości): (Zachowuję ten punkt na przyszłość)
Tom: Idę na salę szkoleniową i przechodzę podstawowy trening z zakresu używania karabinów snajperskich.
MG: Po kilku godzinach kończysz trening.
Innymi słowy na start przysyłacie mi na PW trzy umiejętności, które chcecie swojej postaci dać, a ja akceptuję lub nie.
01.12.2012 Uaktualnione przez: Naras
Post został pochwalony 0 razy
|
|