Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:49, 04 Paź 2010 Temat postu: Krok III - Przygotuj template postaci |
|
|
Oto wzór karty postaci
Imię:
Nazwisko:
Ksywa:
Płeć:
Rasa:
Frakcja:
Reputacja:
Ogólnie-
ASK-
Arkadia-
Hegemonia-
Najemnicy-
Wygląd:
Charakter:
E-C:
Ekwipunek:
Modyfikacje:
Umiejętności:
Imię/Nazwisko/Ksywa - Dane personalne postaci (nazwisko i imię/ksywę można pominąć, ale postacie muszą się do was jakoś zwracać co nie?)
Płeć - Czyli jesteście kobietą czy mężczyzną
Rasa - Do wyboru człowiek albo robot
Frakcja - Po czyjej stronie jesteście? Do wyboru Arkadia, Pustynna Hegemonia, Armia Stalowych Kruków albo neutralny
Reputacja: Czyli jak bardzo jesteście znani w świecie MMZG. Każdy zaczyna jako Nieznany. Mistrz Gry informuje o zmianie reputacji na wyższą lub niższą. Reputację zyskuje się poprzez wykonywanie zadań oraz pokonywanie wrogów.
Wygląd - Czyli jak was postrzegają inni ludzie i gracze. Obrazki, grafiki są dozwolone. WAŻNE! Każdy początkujący rekrut musi nosić obowiązkowy mundur swojej frakcji. Możecie za to dodawać lekkie modyfikacje lub ozdoby (kapelusze, okulary, naszywki, przypinki itp). Neutralne postacie mają dowolność stylizacji swojego ubrania.
Charakter - Czyli jak zachowujecie się
E-C - Podstawowa waluta w świecie MMZG. E-Crystals, czyli kryształki energii, które mają multum zastosowań w każdej dziedzinie. Na początku gry dostajecie 200 E-C
Ekwipunek - Czyli was osprzęt. Każdy rekrut dostaje na start "Lekki Pancerz Rekruta *"
Modyfikacje - Czyli to, co postanowicie wmontować sobie w ciało. Zasady są takie same jak w przypadku zwykłego ekwipunku.
Umiejętności - Definiują wasze możliwości.
Uaktualnione 5.12.2011 przez Naras
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ramroyd dnia Pon 21:11, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 6 razy
|
|