Dada
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 14929
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:26, 21 Cze 2007 Temat postu: Broń Biała/Walka Wręcz |
|
|
Tutaj zostaną zamieszczone Skille do walki bronią białą:
Volcanic Viper*** – Postać podbija przeciwnika wyskakując jednocześnie. Pięść zostaje na czas uderzenia nasycona mocą ognia. Kolejne poziomy zwiększają czas uderzenia i tym samym wyżej podbijamy i więcej obrażeń zadajemy. Od 3 poziomu skilla można jeszcze po zakończeniu ataku w powietrzu kopnąć przeciwnika który spadnie na ziemię z większym impetem.
Obrażenia: 2*20 (+5 co lvl a przy 3 Lvlu +10), Obrażenia od kopnięcia 10, 50% szans na stun
Wymagania: Lvl 3, Siła 15,
Koszt: 500 E-C
Dostępny dla klas walczących wręcz, wymaga jednej ręki wolnej
Grand Viper**** – Postać zaczyna z ziemi poprzez przyjęcie postaci niskiej (Trochę jak do biegu tylko że ręce nie są na ziemi), po czym rusza do przeciwnika stając się ognistym pociskiem. Po chwili wybija się z przeciwnikiem w powietrze jak przy Volcanic Viperze. Może zostać potem wzmocniony Volcanic Viperem.
Obrażenia początkowe 2*15 (+5 co lvl) obrażenia przy wybiciu 2*20
Wymagania: Opanowany Volcanic Viper na 3 lvl, Lvl 5, Siła 20,
Koszt: 800 E-C
Dostępny dla klas walczących wręcz, wymaga jednej ręki wolnej
Gun Flame**: Postać wbija miecz w ziemię, a po chwili spod ziemi wystrzeliwuje kilka ognistych kolcy. Kolejne poziomy dają więcej kolcy wystrzelonych spod ziemi i większe obrażenia.
Obrażenia: 10 (+5 co lvl), 10% (+5% co lvl) szans na poparzenie, 2 kolce (+1 co lvl)
Koszt: 250 E-C
Działa tylko gdy dzierżymy miecz.
Tyrant Rave****: Postać uderza przeciwnika mocno w brzuch podbijając go lekko, po czym uderza drugą ręką wzmocnioną siłą ognia, jest 40% szans na wywołanie wybuchu dodatkowo raniącego atakowanego
ATK: 40 (+10 co lvl), 60 % na stun, jeśli zrobi bum 2x Obr
Wymagania: Boxer, LvL 6 z subklasą Lvl2, siła 35,
Koszt: 1000 E-C
Działa tylko gdy dzierżymy kastet.
Dragon Kick***: Postać wystrzeliwuje w przeciwnika z kopniakiem wzmocnionym ogniem. Noga atakującego otoczona płomieniami przypomina smoka.
Obr: 25 (+5 co lvl) 25% szans na stun
Koszt: 550 E-C
Wymagania: LvL 3 Siła 20
Vapor Thrust** – Uppercut nasycony energią błyskawic.
+25% Obr (5% co Lvl) 10% szans na stun
Wymagania: BB+1, i klasy władające bronią białą
Koszt: 350 E-C
Mist Slash**: Postać szykuje się do wykonania cięcia i błyskawicznie wyciąga miecz i uderza. Może zostać ulepszony dzięki Throw Money.
Obr 10 (+5 co lvl)
Koszt: 250 E-C
Tylko klasy walczące BB
Throw Money****: Postać rzuca monetą w przeciwnika. Jeśli trafi, wtedy przy skillu Speed Slash tnie 2*(poziom skilla*ilość rzuconych monet) razy.
Koszt: 600 E-C
Tylko klasy walczące BB
Recall*: Jeśli przeciwnik wytrąci postaci broń z rąk, wtedy może ją przyciągnąć do siebie siłą woli. Taki normalnie Jedi.
Koszt: 100 E-C
Fury***: Postać kilkakrotnie szybko uderza przeciwnika bronią. Ilość uderzeń zależy od poziomu skilla
Obr: 10 (+1 co lvl)
Ilość uderzeń: 2 (+1 co lvl)
Koszt: 550 E-C
Tylko klasy walczące BB
ThunderSlash**: Postać wyskakuje w górę i zyskuje aurę elektryczności, po czym kieruje atak na przeciwnika
Obr: +15(5 co lvl)
Koszt: 200 E-C
Wymagana: Um. w BB
Steep sword Ultra****: Pojawiasz sie za przeciwnikiem, przed lub z boku... przy okazji twoj miecz otacza aura... po tym pojawiasz sie na swoim miejscu...
Obr: +40 (5 co lvl)
Koszt: 1300 E-C
Wymagania: min. 6 BB, miecz
Tornado Attack*****: Zaczynasz sie kręcić wokoł własnej osi i w pewnym momeńcie wypuszczasz fale uderzeniową. Jak sie krecisz to możesz sie tez poruszać zi przy dotyku zadajac obrazenia. Wykonuje się wtedy baaardzo dużo obrotów na sekundę.
Obr: 100/10 (Od fali/Od dotyku) Co LvL ATK: 10/5
Koszt 1500 E-C
Wymagania: BB 8, miecz
Skutki Uboczne: 60% szans ze stracisz równowagę i upadniesz.
BlocksBreak***** Postac wyskakuje wysoko w góre miecz dzięki temu skilowi się szybko nagrzewa i uderza w przeciwnika w głowe z wielką siłą przeciwnik nie jest w stanie zablokować ciosu. Po dłuższym opanowaniu skilla zadaje znacznie większe obrażenia.
Obrażenia: 30-40 (Co lvl 5+, od 4 lvl'a 10+)
Wymagania:lev 5 zręczność 28 siła 20, BB 5
Bonus:Nie ma szans na zablokowanie
Wada: Słaby miecz może zwyczajnie pęknąć...
Koszt:1250 EC
Sonicboom** Użytkownik wysyła w kierunku wroga jaskrawo-niebieską falę uderzeniową która potrafi uszkodzić każdego przeciwnika
Obrażenia 15 ( 5 co Lvl)
Wymagania: BB 1, siła 10
Koszt: 300 E-C
Quickdisarm** - Polega na szybkim wytrąceniu broni przeciwnika, działa tylko na broń trzymaną w ręku. Dobre dla początkujących wojowników i na początek swojej przygody... Później jednak nie nadaje się do walki... . Działa tylko gdy siła użytkownika będzie równa lub większa.
Koszt: 200 E-C
Wymagane: 2 BB, siła 5, szybkość 5, zręczność 4
Enlarge****: Broń postaci zostaje na pewien czas znacznie powiększona. Zyskuje wtedy na sile uderzenia, ale traci na mobilności.
ATK/DEF: Powiększony x2(0.1 co lvl), Broń może być powiększona o 5m(1m co lvl), celność broni - 25%
Koszt: 800 E-C
Wymagane: 25siły, 15 zręczności, 5BB
Ice Ribbon***
Miecz zamienia się w wstęgę na rękojeści. Ta wstęga może się wydłużać na dowolną odległość. Po upływie tury wszystko co znajdzie się wewnątrz kręgu utworzonego przez wstęgę zamarza.
ATK: +20 (+5 co LvL), 3 tury zamrożenie(+1 tura co lvl)
Koszt: 800E-C
Wymagania: 15 Zręczności, 4 BB, miecz związany z lodem.
DeathMill*****
Twoja postać zaczyna szybko kręcić swoimi broniami dzięki temu one złączają swoje obrażenia od 3 lvla skila broniami można rzucić zadaje to wieksze obrażenia niż podejście do przeciwnika do tego skilla wymagana jest duża zręczność. Ten skill wymaga dużej kondycji...
Obrażenia:Maksymalne broni, dodatkowe +5 co LvL, rzut ATK+20(+5 Co lvl)
Wymagania:
lvl 3 24 zreczności 15 siły 12 szybkości 2 bronie
koszt 400 ec
Lodowa pięść*** - Podczas wykonywania tego skilla, ręka użytkownika zaczyna być pokryta mrożącą aurą, wręcz ręka zamienia się w lód. Gdy tylko trafi przeciwnika, lód się rozbija.
Atak: +20/30(gdy przeciwnik jest bez zbroi; ATK+5 co lvl) oraz 30% szans na zamrożenie przeciwnika.
Wymagania: Broń ręczna: 3, siła 12, kaset lub wolna ręka
Koszt: 400 e-c
Cięcie mrozu** - Miecz użytkownika zostaje pokryta niebieską aurą która może wywołuje obrażenia spowodowane żywiołem mrozu
Atak: +10(+5 co lvl) oraz 20% szans na zamrożenie przeciwnika.
Wymagania: Broń Biała 2
Koszt: 200 e-c
Step Cross Ultra*****: identycznie jak w Step Sword Ultra tyle że zadajesz dwa silne cięcia, i wracasz na swoje miejsce. (ciecia sa tak szybkie, ze widziane jako jedne, na krzyz. stad nazwa)
ATK:+75. (15+ Co LvL)
Koszt: 2000 E-C
Wymagania: BB 10
Ice Armageddon ******: Uzytkownik uderza mieczem w ziemie spod której urywaja sie potezne zalomy lodu i zgniataja przeciwnika. Jest to skill rzadki i unikalny, można go nauczyć się tylko od właściwego NPC'a.
ATK: 100. (25+ Co LvL)
Koszt: 3000 E-C.
Wymagania: BB 10, Subklasa LvL 5 związana z Bronią Białą i 5lvl związany z bronią białą(subklasa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|