Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trans Server
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 52, 53, 54  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / NA / Ogrody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:07, 06 Mar 2008    Temat postu:

Kubuc

- Baardzo niezłe, jednak to nie koniec moich atrakcji. Sam wiesz, że walczymy u mnie a wiec i na moich warunkach, co za tym idzie. Moge wezwać tyle posiłków ile dusza zapragnie... A teraz kontynuujmy.

powiedział inżynier teleportując się w pobliże robota-defensora, ten otworzył się i inzynier wsiadł do niego, po czym zamknął się w tym pancerniku, który zwinął się w kulkę. Na oko ciężko byłoby się przebić, zważywszy na to iż atak toporem ledwo drasnął pancerz na rekach. Kulka zaczęła się toczyć w twoją stronę, a Rakiety leciały coraz bliżej. Nawet z zdwojoną prędkością byłeś za wolny dla pocisków. Wiedziałeś, że musisz działać szybko a atak nie był tutaj dobrym wyborem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:22, 06 Mar 2008    Temat postu:

-aha
odpowiedziałem inżynierowie po czym poczekałem aż kula będzie niedaleko mnie, tak gdzieś 5 metrów. Wyskakuję w górę, aby mnie nie dotknęła i gdy przejeżdża pojemną, czekam aż rakiety też będą niedaleko. Gdy są blisko biegnę ka wroga (kulę) i staję za nim tak, aby rakiety trafiły w niego, a nie we mnie. Następnie gdy będzie uszkodzony puszczam 10 rakiet za odległości około 10 metrów.

Oto rysunek planu działania:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:12, 07 Mar 2008    Temat postu:

Kubuc

Wykonałeś wszytko bardzo dokładnie, Od przeskoku nad wrogiem do obiegnięcia go i znalezienia się za nim w takim miejscu by rakiety rozwaliły się na tym kto je wypuścił. Plan dograny niemalże idealnie. Pociski z wielkim impetem uderzyły w toczącego się robota. Jednak Nie stało się to czego się spodziewałeś. Odrzut rzucił kulę tak iż wleciała w ciebie przybijając cię do ściany najbliższej z twierdz ( po absorpcji to -48 HP dla ciebie). Natomiast robot wyglądał na porządnie osmolonego lecz nieuszkodzonego. z środka dobiegł cie głos inżyniera

- wzmacniany pancerz z protostali wytrzyma duuużo więcej aniżeli atak rakietami czy nawet wybuch mattaura atomowego. I czy byłeś na tyle naiwny by sądzić iż powierzam swoje bezpieczeństwo robotowi który nie przetrzyma nawet paru rakiet? Fire Twister!

Po czym nabrał z miejsca obrotów i cały zaczął płonąć, i taka ognista kula mknie ku tobie zygzakiem około 3 razy szybciej niz poprzednio. Teraz masz jakies 2 sekundy by sie zastanowić gdzie uciekać ( lub jaki atak wykonac Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:53, 07 Mar 2008    Temat postu:

wyskakuję w górę i tam zostaję. czekam aż skończy używać skilla i staję na ziemi
-Nice... US skill! Light Engulf!
Krzyknąłem po czym, wykonałem skilla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:23, 08 Mar 2008    Temat postu:

Kubuc

LF jak juz zapewnie sie domyśliłeś po wcześniejszych obserwacjach z użyciem tego skilla był mało skuteczny,na tego robota. Tym bardziej, że teraz otaczała go aura ognia i ataki nie będące elektrycznymi raczej mogły mu co najwyżej lekko zmienić kurs toczenia. Kulka wyskoczyła do góry i już prawie cie dosięgnęła . Jednak do szczęścia zabrakło dosłownie kilkunastu centymetrów. Poczułeś na sobie tylko nagłe uderzenie gorąca i nic więcej. Tutaj byłeś raczej przed nim bezpieczny

- niezłe, ale nie zapominaj o tamtym małym niebieskim elektro-robociku ktróy do tej pory tylko czekał az znów wprowadzę go do akcji

nagle doskoczył do ciebie wcześniej wspomniany przeciwnik i załapał cie za głowe niczym facehugger, nic nie widziałeś i nic nie słyszałeś...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:49, 08 Mar 2008    Temat postu:

puszczam fireraina aby sie odczepił ode mnie, gdy to nie pomaga, po prostu łapię go za ręce i wyrywam je.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:40, 13 Mar 2008    Temat postu:

Kubuc

Chciałeś wykonać fireraina, był jednak mały problem siedzący na twojej głowie, a dokładniej elektroaura otaczająca robota, która nie pozwalała na załadownie jakiegokolwiek ognistego skilla. Chciałeś go złapać za ręce lecz ten cwaniak zamiast posłusznie dać sobie oberwać kończyny przekręcił się o 180 stopni razem z twoją głową. Gdybyś był człowiekiem już dawno byś nie żył. Inżynier odezwał się.

-Widzę, że już raczej sobie z tym robocikiem nie dasz rady. Art is a blast, selfdestruct! 10..9...

Zostało ci tylko kilka sekund aby jakimś cudem zrzucić z siebie tego robota, albo też pożegnać się z pewną częścią ciała...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alduron
Prime Admin



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:38, 13 Mar 2008    Temat postu:

zaczynam robić "Tusugę" bez broni w ręku tak, aby tamten cienias odpadł, jeśli się ine uda to mówię:
-tak sądzisz... to nie zniknę sam...
po czym szybko lecąc w stronę wroga (kuli), tak aby być jak najbliżej tego robota z inżynierem. jeśli to się uda to powinno zniszczyć i mnie i inżyniera i jego kukiełki, oraz pokaźną część NA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:36, 13 Mar 2008    Temat postu:

Kubuc

Tak dokładnie nie widziałeś gdzie jest inzynier, ale poczułeś fale gorąca z lewej i skoczyłeś w tamtym kierunku. Wyczucie(tak wyczucie a nie przeczucie) cie nie zmyliło i rzeczywiście tam był inzynier w swojej ognistej kuli. 3...2...1... Katsu! Robocik wybuchł ci na głowie rozwalając ją na części, Inżynier zdążył krzyknąć tylko Boom headshot! Po czym wybuch odrzucił go na jakieś 90 w porywach do 100 metrów. Ciebie zaś pięknie rozrzuciło wokół na pobliskiej ścianie twierdzy. Ostatnią myślą było to, by następnym razem przed szturmem na bazę główna wroga przygotować się na wszelkie ewentualności oraz na inżynierów uwielbiających headshoty

(Exp za walkę i zniszczenia: 3500 exp i 1300 EC. minus za deda -900 exp, - 400 EC, łącznie dostajesz 2600 exp i 900 EC. Budzisz się u DAWN`ów w szpitalu, czy gdzie tam cię posiali)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:40, 13 Mar 2008    Temat postu:

Wchodzę do Trans Servera wpisuję namiary na Zniszczone Miasto i zatwierdzam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:54, 17 Mar 2008    Temat postu:

Nero wyszedl z TS, wciaz schowany pod Darkness i zaczal sie rozgladac. Caly czas byl czujny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X




Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 22366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 19:57, 17 Mar 2008    Temat postu:

Coż...TS i okolice są puste...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phanti
Prime Admin



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 11994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:06, 17 Mar 2008    Temat postu:

Nero zrzucil z siebie Darkness i ruszyl do ogrodow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
azXcpl




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 3975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:48, 18 Mar 2008    Temat postu:

Azu Demoll

Wychodzi z TS i kieruje się do twierdzy lodu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamitsu




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 0x80D6FC19
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:47, 21 Mar 2008    Temat postu:

...a z Ogrodów do Kwatery Komandora azXcpl'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia / NA / Ogrody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 52, 53, 54  Następny
Strona 47 z 54

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin