|
Megaman Zero Game
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:50, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
1.Nie mam nic przeciwko łączeniu systemów
2."Kości nie wychodzą dobrze bo jak chcesz wybrać to trzeba się kontaktować z MG" - Nie trzeba Jeśli w opisie skilla jest, że przerzuca się jedną 9 i będzie taka sytuacja to MG to przecież zrobi. No c'mon, to jest logiczne i jest na korzyść gracza. A prowadzący nie jest jego wrogiem
3."Łatwiej wyliczyć specjalizacje bo wiem co mi daje co" - Właśnie dlatego stworzyłem taki system Bo chciałem wiedzieć ile mi każdy punkcik daje No sorry, ale jestem munchkinem
4. Wydawało mi się logiczne, że nie trzeba pisać : "TESTÓW NIE WYKONUJEMY W SYTUACJI GDY POWODZENIE JEST PEWNE!"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Wto 22:52, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:13, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem system Arxela jest ok, jednak... za dużo statystyk.
Moje propozycje co dobrze byłoby zmienić:
1. Usunąć LVL'e - po cholerę komuś ta dodatkowa cyferka i sztywne dostawanie boosta bez niczego - w prawdziwych sesjach RPG dostaje się punkty doświadczenia, za które się różne bajery brało.
2. Umiejętności i Statystyki - Rozwijanie poprzez używanie (znane choćby z Dungeon Siege'a). Podstaw danej umiejętności (na przykład walki mieczem jednoręcznym) uczyłoby się w punktach szkoleniowych za określoną opłatą i poświęceniem odpowiedniej ilości czasu.
3. HP - Tutaj już sam nie jestem w tej kwestii pewien jak mogłoby być lepiej... też bym wyrzucił i ustalił poziomy obrażeń (lekkie, średnie, ciężkie, krytyczne) i statusy (paraliż, ogłuszenie, oślepienie, zatrucie, wycieńczenie itp.)
4. PVP - Hmmm... tutaj to już naprawdę skomplikowane może być bez systemu... dlatego ciężko zdecydować, czy storytelling czy też statystyki, kostki i tooooona cyfer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:32, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmm...bajery za doświadczenie...oh kojarzę ze dwa tytuły na tej zasadzie działające, całkiem nieźle to działa jeśli się odpowiednio wyliczy zdobywane doświadzczenie i cennik
Czyli, że nie będzie sytuacji, że zdobywamy wypocinami 10 pkt doświadczenia na walkę a byle jaki skill jest za 1000 pkt, ale to jasne i oczywiste, ufam, że władze dopilnują by takie coś nie zaistniało
"Poznawanie poprzez używanie" - lubiałem ten system w jednej gierce, potem to zastąpili sztywnymi punktami i wszystko się popsuło, ale dobrze doszlifowany system na tej bazie, też może nieźle działać
HP - faktycznie trudna sprawa, jak dla mnie słowa lekkie średnie ciężkie itd. są z lekka niematematyczne, można różnie interpretować co oznacza słowo lekkie obrażenia i mogą powstać wojny przez to...
PVP - o nenene tutaj się mieszał nie będę, co to to nie, ustalajcie sobie sami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alduron
Prime Admin
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:32, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
hmmm.... mi się bardzo podoba system neuroshimi z HPkami, jednakże trzeba wsiąść pod uwagę, iż reploid wytrzyma te 2 krytyki, a człowiek tylko 1. To by było trochę imba względem tych realiów... chociaż zawsze można klepnąć sobie Neuroshimę czystą
Co do systemu używań - mi się ten pomysł podoba osobiście.
resztę dopisze jak ze szkoły wrócę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matoi
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:36, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ja się tylko zapytam bo tak czytam i się pogubiłem lekko w tych testach i tak dalej MG Rzuca kostką tak ?? XD
i trzeba by chyba pod to z edytować klasy,rasy i subklasy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matoi dnia Śro 16:38, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alduron
Prime Admin
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:39, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tzreba będzie wszystko zmieniać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:27, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tak dalej rzuca kostką MG.
No trzeba by wszystko zrobić, ale na luzie mogę się tym zająć w piątek ( i tak zacząłem )
Edit: Poza tym mechanika Neuroshimy nie jest dobra nawet w RL. A co dopiero na forum. I TO NA FORUM GDZIE GRACZE MAJĄ GRAĆ BOHATERAMI! A NIE SZARAKAMI KTÓRYM UBER ŁATWO UMRZEĆ!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arxel dnia Śro 20:23, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GlennRekkoha
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kudowa Zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:44, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę, że skoro będziemy zaczynać od początku (nowe postacie, jeśli ktoś zechce) przydałby się taki jakiś tutorial. Nie wiem czy w grze dalej są frakcję, ale dobrze by było, żeby pierwsze kilka potyczek inicjował użytkownikowi sam MG, zanim postać wyruszy "w świat".
Jestem jak najbardziej za lvlami. Dzięki temu szybko można ocenić z kim / czym mamy szansę, bądź nie.
Nie wiem jak to było obecnie, ani nie pamiętam jak to było dawno temu, ale sądzę, że powinna być duża swoboda w doborze klas. Wręcz chciałbym powiedzieć, żeby nie były one odgórnie ustalone. Jeśli na przykład ktoś chce być jakimś tam mecho-bardem to niech nim zostanie, nawet jeśli taka postać nie jest w ogóle stworzona przez MG.
- Oczywiście powinien być osobny dział / topic na nowe klasy i MG powinien nadzorować w pewien sposób równość tych klas, żeby sobie ktoś czasem nie zrobił jakiejś postaci typu: MEGA SUPER ZABIJAKA, i nie dodawał po 100 punktów po każdym levelu.
Świat Megaman (czy to zwykłego Rockmana, czy X czy Zero) powinien tętnić życiem i rozmaitością. Owszem, w grze skupiamy się głównie na łapaniu i zabijaniu Mavericków, ale po zagraniu w wersję Megaman'a na PSP stwierdziłem, że to powinien być naprawdę obszerny świat, taki jak każdy. Nie powinien się koncentrować tylko na jatce. Tym lepiej, jeśli osoba, która zechce mieć takiego przykładowego Barda, będzie miała taką możliwość. Postacie tego typu, zwłaszcza tworzone przez graczy, są najczęściej barwne i dużo dają do klimatu gry.
Nie wiem jakie jest obecne / przyszłe rozwiązanie, ale jeden gracz powinien mieć jedną postać. Jeśli zechce mieć inną to swoją obecną powinien jakoś ładnie zakończyć / uśmiercić
Pozdrawiam wszystkich i liczę na udaną reaktywację - ja na pewno będę chciał wziąć w niej udział. Odgrzewam nawet wszystkie części Zero na GBA Pad z ps3 idealnie się spisuje w tym zadaniu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arxel
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 4224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:06, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
(Tak szczerze to ja planowałem nie robić klas Tylko dać graczom możliwość wybrania odpowiednich mnożników/bonusów z puli do wyboru I niech nie mają ograniczeń )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GlennRekkoha
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kudowa Zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:12, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Arxel napisał: | (Tak szczerze to ja planowałem nie robić klas Tylko dać graczom możliwość wybrania odpowiednich mnożników/bonusów z puli do wyboru I niech nie mają ograniczeń ) |
No i dobrze, tylko przez to trzeba by było przemajstrować cały świat gry. Jeśli dalej są frakcję Resistance, Neo Arcadia itd. to postacie musiałyby się z nich wywodzić w pewien sposób, ale jeśli świat gry będzie wyglądał trochę inaczej to nie będzie nic odgórnie narzucone, a gracze będą mogli bez żadnych problemów tworzyć najdziwaczniejsze postacie.
Może mi ktoś w telegraficznym skrócie opisać jak planujecie, aby wyglądał świat w grze? Storyline będzie się jakoś łączył z ostatnim MMZ, MMX czy może z MMZX...? W tego ostatniego nie grałem, więc jeśli tak to prosiłbym o krótkie streszczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamitsu
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 0x80D6FC19 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:21, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ZX jest dużo łatwiejszy niż Zero z tego względu, że stopniowo dostajesz moce legend od Harpui poprzez Phantoma, Leviathan, Fefnircia a na Omedze kończąc, więc jeśli umiesz w danej sytuacji użyć odpowiedniej "mocy" to łatwo to przejdziesz, zresztą idzie to przejść nawet na bardzo leniwego tzn. żadko zmieniać moc, która dokładniej jest nazwana BioMetal
Więcej nie jestem w stanie wykrzesać z siebie, schorowany trochę jestem i ledwo mogę kod źródłowy klepać a i tak to są drobne fixy tylko
Dopóki będzie coś psionikopodobnego, róbta co chceta, mogę nawet 10cioma kostkami rzucać jeśli chcecie, resztę się dostosuję...tylko nie przeginancie
*cough cough*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ramroyd
Administrator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:44, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zgadzam się z przedmówcą. ZX jest cięższe, a ZXA to już wogóle...
Wogóle my tu pitu pitu o mechanice... a co robimy z forum?? Co z tymi tonami postów, akcji bohaterów, spamu, rakiczowania i trolowania? może warto zaplanować jakąś czystkę, zmodernizować i ulepszyć opisy lokacji - you know what i mean xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hasuke
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:59, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Popieram pomysł otwartego świata, bez ścisłego narzucania klas, bo przecież tak naprawde o to powinno chodzic w RPG, o tworzenie i odgrywanie swojej wymarzonej postaci. A co do forum, trzeba wyczyścić i udoskonalić, chociaż sekcja Hydepark mogłaby zostać(w sensie nic stąd nie usuwać).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hasuke dnia Czw 18:00, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alduron
Prime Admin
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 2125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:13, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
lol, jak byśmy usunęli cokolwiek to M4574h X by nas wykastrował xD
Poza tym, musi być zarys klas itd gdyż bez tego by rogal biegał z minigunem a wielki HG zamiast miniguna biegał by z dajmy na to... glockiem jako 1. broń
Offtopica wyczyścił bym całego - o ile X sie zgodzi, stare posty są w Archiwum już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTOSh
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Neo Arkadia OFC!!
|
Wysłany: Czw 20:12, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Alduron - to właśnie podział na klasy rodzi takie bzdury ...
Nie ma podziału na klasy - każdy gra czym chce.
Jeśli uważasz, że to dla Ciebie dobre, to możesz grając psionikiem pakować wszystko w "broń białą" jeśli uznasz to za stosowne... W systemie klasowym byłbyś "psionikiem" ... dość marnym... W systemie bezklasowym jesteś ... tym kim chcesz, nie masz ograniczeń. Oprócz swojej wyobraźni ofc
Precz z klasami! Precz z klasami! ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|