Forum Megaman Zero Game Strona Główna Megaman Zero Game

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pustynna Hegemonia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Frakcje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ramroyd
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 5590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:52, 04 Paź 2010    Temat postu: Pustynna Hegemonia

Pustynna Hegemonia - Po katastrofie jeden reploid odnalazł projekt urządzenia, które pobierało energię słoneczną. Ta wiedza pozwoliła mu zebrać sobie sporą grupę ocalałych, którzy przygotowali się na pustynną wyprawę. Posługując się posiadaną wiedzą oraz zdobytymi pozostałościami technologicznymi zbudowali na pustyni wielką fortecę, w której teraz tętni życie. Technologia słoneczna wyeliminowała problemy energetyczne (potężne baterie magazynowały energię, która wystarczyła na całą noc) i uczyniła z tego miejsca istną oazę. Pustynna Hegemonia prowadzi też wykopaliska, poszukując pozostałości z czasów wspaniałości tego świata. Teraz są też w stanie konfliktu z pozostałymi frakcjami i ściśle pilnują swoich zdobyczy technologicznych. Jedną przewagą Mieszkańców Hegemonii jest to, że potrafią radzić sobie w trudnych warunkach terenowych i ciężko się ich pozbyć. Druga, to monopol na energię. Hegemonia jako jedyna nie musi martwić się o wyczerpanie zapasów energii i innych zasobów. Mają ich pod dostatkiem. Przez co jako jedyni posiadają najwyższej jakości surowce i są w stanie rozwijać swoją technologię, kiedy pozostałe frakcje liczą głównie na przedwojenne osiągnięcia. Dzięki ogromnym zasobom, każdy członek PH jest traktowany wzorowo i nie musi martwić się o pomoc medyczną i inne usługi. Wszystko jest też znacznie tańsze niż w innych frakcjach. Hegemonia nie jest aż tak gościnna jak Arkadia, ale można sobie zasłużyć na członkostwo w niej, w przeciwieństwie do odizolowanej Armii Stalowych kruków.

„Pustynna Hegemonia – Rozwój to nasza przyszłość! Jako jedyni jesteśmy w stanie nie tylko odbudować ten świat, ale także go ulepszyć”



Kluczowe postacie Pustynnej Hegemonii:

Celest - Reploid, który odnalazł projekt urządzenia, które było solidną podstawą pod przyszły rozwój. Nieograniczone źródło energii, które zapewniało potężne słońce świecące mocno nad pustynią, tworzyło obietnicę przyszłego raju. Dzięki temu zebrał ludzi gotowych wyruszyć tam i zbudować fortecę. Informacje, które miał w sobie zakodowane były przydatne w rozwoju i przekształceniu tej części pustynii w oazę, w której osiedlili się on i jego ludzie. Mimo natury naukowca, Celest nie został liderem Hegemonii tylko za technologiczne osiągnięcia. Jest potężnym reploidem, który potrafi obronić swój lud nawet przed największym zagrożeniem.

Zaki – Prawa ręka Celesta. Jest bojowym reploidem, poddanym licznym modyfikacjom przez swojego przywódcę po powstaniu Hegemonii. Niezwykle potężny wojownik, w każdym calu jego ciała znajduje się inna broń przez co stwierdzenie „Jednoosobowa Armia” perfekcyjnie do niego pasuje. Jest także wyposażony w moduł pobierania energii słonecznej, przez co wyzwanie go na pojedynek przy ostrym pustynnym słońcu to samobójczy pomysł. Zaki pełni funkcje „Drugiego w rządach” i wspomaga Celesta w zarządzaniu frakcją.

Laroz – Lewa Ręka Celesta, „Trzeci w rządach”. Jest człowiekiem, jednak tak jak Zaki został poddany nowoczesnym usprawnieniom medycznym i bojowym. Laroz wyposażony jest w specjalistyczny system wykorzystywania energii słonecznej do walki. W jego rękach są umieszczone specjalne wyrzutnie oparte na stworzonej przez lidera Hegemonii technologii „Sol-Uni Beam” pozwalającej na wystrzelenie czystego, śmiercionośnego strumienia światła i dowolnemu ukształtowaniu go z pomocą umysłu przed wystrzeleniem go w stronę przeciwnika. Jednak Laroz jest pacyfistą i wykorzystuje ją w sposób letalny tylko w ostateczności. Najczęściej stosuje ją do unieruchomienia przeciwnika, na przykład tworząc wokół niego łańcuchy, bądź klatkę ze świetlnej mocy. Usprawnienia medyczne, zagwarantowały mu przedłużony czas życia, znacznie przekraczający ten normalnego człowieka.


Umundurowanie Pustynnej Hegemonii jest lekkie i zwiewne, w kolorach piasku lub pustynnego moro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ramroyd dnia Pon 14:26, 04 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Megaman Zero Game Strona Główna -> Wspomnienia II / Frakcje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin